Σε μείωση των προβλέψεών της προχώρησε η Kraft Heinz όσον αφορά στις οργανικές πωλήσεις και τα κέρδη ολόκληρου του έτους, καθώς η ζήτηση για τα σνακ και τα έτοιμα προς κατανάλωση γεύματά της δέχεται πλήγμα από τις υψηλότερες τιμές και ένα αβέβαιο οικονομικό σκηνικό που έχει διαμορφωθεί από τον «πόλεμο» των δασμών που είναι σε πλήρη εξέλιξη από τον περασμένο Απρίλιο.
Μεγάλες εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων όπως η Kraft Heinz, η Conagra και η General Mills καταγράφουν υποτονικές πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες τον τελευταίο χρόνο, καθώς οι όγκοι παρέμειναν χαμηλοί παρά τις επιλεκτικές μειώσεις τιμών και τις υψηλότερες προσφορές προς τους καταναλωτές.
Η PepsiCo την περασμένη εβδομάδα μείωσε τις ετήσιες προβλέψεις κερδών της, προειδοποιώντας για υψηλότερο κόστος παραγωγής και υποτονική καταναλωτική δαπάνη λόγω της αβεβαιότητας που τροφοδοτείται από τους εκτεταμένους δασμούς του Προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
Η Kraft Heinz αναμένει τώρα ότι οι οργανικές καθαρές πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2025 θα μειωθούν μεταξύ 1,5% και 3,5%, από την προηγούμενη πρόβλεψή της για σταθερή σε πτώση 2,5%. Η εταιρεία παραγωγής της διάσημης κέτσαπ Heinz προέβλεψε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή από 2,51 έως 2,67 δολάρια, όταν το προηγούμενο εύρος είχε εκτιμηθεί μεταξύ 2,63 έως 2,74 δολαρίων.
«Παρακολουθούμε στενά τις πιθανές επιπτώσεις από μακροοικονομικές πιέσεις, όπως οι δασμοί και ο πληθωρισμός», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kraft Heinz, Κάρλος Άμπραμς-Ριβέρα.
Bότκα made in Kraft Heinz
Τη στιγμή που μεγάλα brands τροφίμων νιώθουν την πίεση από τους δασμούς του προέδρου Τραμπ αλλά και την ακρίβεια που έχει επηρεάσει τις καταναλωτικές δαπάνες, η Kraft Heinz παρουσίασε πρόσφατα την πρώτη της βότκα και εισέρχεται έτσι για πρώτη φορά στην αγορά των αλκοολούχων ροφημάτων!
Μπορεί η Kraft Heinz να είναι γνωστή κυρίως για την κέτσαπ της, αλλά τώρα θέλει να γίνει γνωστή και για την βότκα της. Η εταιρεία ελπίζει ότι οι καταναλωτές θα προτιμήσουν το νέο της προϊόν και θα δοκιμάσουν τη βότκα της, που αποτελείται από μια νέα, σκληρή σόδα εμπλουτισμένη με Crystal Light, ένα μείγμα σε σκόνη που παραδοσιακά προστίθεται στο νερό. Το προϊόν θα διατεθεί αρχικά σε δύο γεύσεις, λεμονάδα και άγρια φράουλα ενώ θα κάνει το ντεμπούτο του σε επιλεγμένα σούπερ μάρκετ των βορειοανατολικών ΗΠΑ αυτό το μήνα, με σχέδιο για ευρύτερη επέκταση το επόμενο διάστημα.