Αθλητικά: Ποια είναι τα νέα «χρυσά» παπούτσια – Η τάση après-sport

Γιατί οι εταιρείες με αθλητικά ποντάρουν στην ξεκούραση και την αποκατάσταση;

Αθλητικά: Ποια είναι τα νέα «χρυσά» παπούτσια – Η τάση après-sport

Για χρόνια, οι εταιρείες με αθλητικά αποκόμιζαν τα κέρδη τους χάρη στη μεγάλη ζήτηση για ακριβές σόλες τρεξίματος με άνθρακα, για ελαστικούς πάτους με αφρό και αεροδυναμική σχεδίαση. Τώρα, φαίνεται πως βάζουν μια άνω τελεία, δίνοντας προτεραιότητα σε παπούτσια που ποντάρουν στην επανόρθωση και απευθύνονται σε άτομα των οποίων τα πόδια είναι ήδη… κουρασμένα.

Οι διεθνείς εταιρείες αθλητικών ειδών ανταγωνίζονται εδώ και καιρό για να προμηθεύσουν τα ακριβά παπούτσια τρεξίματος των αθλητών κατά τις ώρες που αυτοί περνούν στους αγώνες και τις προπονήσεις τους. Τώρα βλέπουν μια νέα ευκαιρία: να στοχεύσουν σε αυτήν την ακόμη μεγαλύτερη περίοδο της ημέρας, όταν οι δρομείς δεν διανύουν χιλιόμετρα.

Εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που συνήθως δεν έχουν καμία σχέση με τον αθλητισμό, σπεύδουν να εισέλθουν στην αγορά των λεγόμενων υποδημάτων αποκατάστασης. Δεν υπόσχονται νέα παγκόσμια ή προσωπικά ρεκόρ, αλλά αυτοφροντίδα.

αθλητικά

«Όταν τελειώνεις το τρέξιμο ή το περπάτημα ή όταν έχεις ασχοληθεί με κάποιο άθλημα, το παπούτσι είναι αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα, με ανακούφιση», εξηγεί στο Bloomberg ο Sam Poser, ανώτερος αναλυτής υποδημάτων και ενδυμάτων στην Williams Trading LLC , με έδρα το Γουέστπορτ του Κονέκτικατ. Θεωρεί την επίθεση μάρκετινγκ που στοχεύει τους δρομείς ένα είδος απόρροιας ενός παλαιού φαινομένου, ενός φαινομένου που είναι οικείο σε όποιον έχει τελειώσει ποτέ μια κουραστική μέρα στις πίστες του σκι, έχει βγάλει τις μπότες του και έχει προετοιμαστεί να χαλαρώσει. «Είναι ένα είδος après-sport».

Τα νέα «καυτά» αθλητικά

Σε κάποιο βαθμό, η έννοια των ειδικών υποδημάτων μετά τους αγώνες υπάρχει εδώ και δεκαετίες. Το πιο γνωστό παράδειγμα είναι τo μοντέλο Adilette της Adidas, που παρουσιάστηκαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου το 1972. Αυτό που είναι νέο αυτή τη φορά είναι η συντονισμένη προσπάθεια που καταβάλλουν οι μάρκες για να δημιουργήσουν ένα ολόκληρο τμήμα τέτοιων υποδημάτων.

Σε πρόσφατη έρευνα της Circana, οι μισοί από τους Αμερικανούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για υποδήματα ή ρούχα, κυρίως για καθημερινή άνεση αλλά και για να υποστηρίξουν το πόδι μετά την προπόνηση. «Ο αρχικός ορισμός της “ανάρρωσης” ήταν πολύ συγκεκριμένος, αλλά είναι σαφές ότι αυτό που ταίριαζε στους αθλητές ή τους δρομείς, έγινε γρήγορα ανάγκη ευρύτερα για τους καταναλωτές», συμπλήρωσε και η Beth Goldstein, αναλύτρια υποδημάτων της Circana.

αθλητικά

Νέα και παλιά brands

Ένας πρωτοπόρος αυτής της τάσης στα αθλητικά είναι η Oofos Inc., μια εταιρεία στην περιοχή της Βοστώνης που ιδρύθηκε το 2011 από βετεράνους της βιομηχανίας υποδημάτων. Αρχικά, ήθελαν να επινοήσουν ένα παπούτσι που θα ωθούσε τους χρήστες να τρέχουν πιο γρήγορα και να πηδούν ψηλότερα. Αντ’ αυτού, ο εξαιρετικά προσαρμοστικός αφρός που δημιούργησαν πέτυχε το αντίθετο αποτέλεσμα, απορροφώντας τους κραδασμούς.

Η νεοπαγής μάρκα αποφάσισε να επικεντρωθεί αποκλειστικά στην αποκατάσταση και τώρα πουλάει αθλητικά σαν παντόφλες, σχεδιασμένα για να μειώνουν τους κραδασμούς και να ανακουφίζουν από το στρες στο σώμα, τα OOlala και τα OOcoozie.

Κι άλλες επιχειρήσεις επιδιώκουν το ίδιο, συμπεριλαμβανομένων της Topo Athletic με τα slip-on Rekovr και της Kane Footwear με το Revive , ένα slip-on που καλύπτεται από τρύπες που μοιάζουν με… ελβετικό τυρί και ακουμπά σε ένα παχύ στρώμα αφρού σχεδιασμένο να προάγει την «διέγερση, την κυκλοφορία και τη ροή του αίματος». Από την κυκλοφορία του, η Kane έχει σημειώσει τριψήφια ανάπτυξη κάθε χρόνο.

Μεγάλες μάρκες συμμετέχουν επίσης στη δράση, συμπεριλαμβανομένων των Hoka με τα slides αποκατάστασης Ora, τα Crocs με τα slides αποκατάστασης Mellow και η Nike με τα παπούτσια Rejuven8.

H προσέγγιση της Birkenstock

Ενώ πολλές από αυτές τις μάρκες προωθούν τη μέγιστη δυνατή άνεση, η Birkenstock ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση, υποστηρίζοντας ότι τα κουρασμένα πόδια χρειάζονται πραγματικά έναν… σταθερό φίλο, δηλαδή το πατενταρισμένο πέλμα της.

Δρομείς, παίκτες γκολφ και άλλοι λάτρεις της υπαίθρου αντιπροσωπεύουν μερικούς από τους νέους πελάτες που θέλει να προσελκύσει η γερμανική μάρκα για να διατηρήσει την δυναμική της. Η εταιρεία αναφέρει ότι τα έσοδα είναι σε καλό δρόμο για να αυξηθούν περισσότερο από 17% όταν ανακοινώσει τα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους, χάρη σε ένα μείγμα υψηλότερων τιμών, ταχείας ανάπτυξης στην Ασία και του δυναμικού αθλητικού κοινού.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο