«Η ανοσία της αγέλης αμφισβητούνταν ανέκαθεν ιολογικά, αλλά τώρα είναι πρακτικά νεκρή».
Την παραπάνω δήλωση έκανε κορυφαίος αυστριακός λοιμωξιολόγος, ο οποίος αμφισβητεί ανοιχτά ότι με την ανοσία της αγέλης από τον κορωνοϊό θα τελείωνε το πρόβλημα.
Ειδικότερα, ο Κρίστοφ Βενις, μιλώντας στην δημόσια τηλεόραση της Αυστρίας ORF, πως δεν πιστεύει πλέον πως υπάρχει ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα μπορούσε να υπάρξει ανοσία της αγέλης ενάντια στον κορωνοϊό. Αυτό, όπως εξήγησε, αποτελεί μια λανθασμένη αντίληψη.
Απέδωσε την παραδοχή αυτή, όπως αυτή αναλύθηκε και σε συνέδριο, στην πρωτοφανή και ιδιαίτερα ταχεία αλλαγή στις παραλλαγές του ιού. «Ο κορωνοϊός», είπε, «αλλάζει πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού να μολύνεται με μία από τις παραλλαγές».
Ενάντια και στην χαλάρωση των μέτρων
Ο λοιμωξιολόγος εμφανίστηκε ιδιαιτέρα επικριτικός με τους νέους ισχύοντες κανονισμούς στην Αυστρία, όπως η χαλάρωση των κανόνων απομόνωσης για τα μολυσμένα άτομα. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι που εξακολουθούν να είναι μεταδοτικοί μπορούν επίσης να εργαστούν στα νοσοκομεία, τουλάχιστον σε ορισμένα ομόσπονδα κρατίδια, με την Βιέννη όμως να μην εφαρμόζει αυτούς τους κανόνες.
Ο λοιμωξιολόγος ζήτησε «συγκεκριμένο ρυθμό επιβράδυνσης» των μέτρων κατά της Covid 19 με την λογική πως εάν ένα μέτρο ισχύει περισσότερο, συνηθίζετε ευκολότερα ακόμη κι αν δεν αρέσει, ενώ αντιθέτως οι γρήγορες αλλαγές προκαλούν σύγχυση, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ.
Η επιστημονική κοινότητα στο Λονδίνο συμφωνεί με τον Αυστριακό
Η άποψη του αυστριακού λοιμωξιολόγου Κρίστοφ Βενις έρχεται να επιβεβαιώσει τα όσα υποστηρίξαν προ ημερών ερευνητές του Πανεπιστήμιου της Οξφόρδης στο επιστημονικό περιοδικό Nature Reviews Microbiology, ότι δηλαδή ταχεία αντιγονική εξέλιξη του SARS-CoV-2 είναι πιθανό να παράγει νέες, δυνητικά πιο λοιμώδεις παραλλαγές καθώς η χαμηλότερη σοβαρότητα της παραλλαγής Όμικρον είναι απλά μια τυχερή σύμπτωση.
Προειδοποίησαν μάλιστα ότι είναι πρόωρο να μειωθεί η επιφυλακή για την COVID-19 λόγω της παραλλαγής Όμικρον καθώς γενικά οι ιοί εξελίσσονται για να μεγιστοποιήσουν τη μεταδοτικότητά τους και αυτό μερικές φορές μπορεί να συνοδεύεται από αύξηση της παθογένειάς τους. Η ιδέα ότι οι ιοί θα εξελιχθούν ώστε να είναι λιγότερο λοιμώδεις για να γλιτώσουν από τους ξενιστές τους είναι ένας από τους πιο επίμονους μύθους γύρω από την εξέλιξη των παθογόνων, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Latest News
Οι 10 πλουσιότεροι αθλητές στον κόσμο: Σε ποια θέση είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο
Ο Έλληνας άσος του NBA εισπράττει 46 εκατ. δολάρια από το συμβόλαιό του με τους Μπακς
Δεχτήκατε κυβερνοεπίθεση - Πώς να ελαχιστοποιήσετε τη διατάραξη των IT συστημάτων σας
Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο δεν περιορίζεται απλώς στην αποτροπή επιθέσεων
Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πλούσιοι άνθρωποι
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να καταλάβουν πώς οι πλούσιοι άνθρωποι μπορούν να έχουν προβλήματα
Κρασί, βιομηχανία και ιστορία
Ένα βιβλίο ανασυνθέτει την ιστορία γύρω από την βιομηχανία Achaia Clauss και μαζί έναν ολόκληρο κόσμο
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Δεν θέλω να μαθαίνω από ήττες, θέλω να συνεχίσω να κερδίζω»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε στη Daily Mail για την απόφαση να ασχοληθεί με τη Νότιγχαμ Φόρεστ και τους στόχους που θέλει να πετύχει
Αυτές είναι οι εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα
Η έρευνα του Great Place Τo Work διεξάγεται με ανώνυμα ερωτηματολόγια και στηρίζεται κατά κύριο λόγο στην άποψη που έχουν οι εργαζόμενοι για την εταιρεία τους
Πρώτη θέση με εισπράξεις $56,5 εκατ. για το "Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων" στο αμερικανικό box office
Η ταινία ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς προβλεπόταν να ανοίξει με 40 έως 50 εκατ. δολάρια
Η σκοτεινή πλευρά ενός διάσημου πίνακα
Πρόκειται για έναν από τους διασημότερους πίνακες, ο οποίος παρουσιάζει μια βουκολική άποψη της Αγγλίας
Eurovision 2024: Σε εξέλιξη ο τελικός – Η Ελλάδα έριξε τη «ζαριά» της
Στον τελικό συμμετέχουν συνολικά 25 χώρες και όχι 26, αφού η Ολλανδία αποκλείστηκε πριν μερικές ώρες
Λύθηκε το μυστήριο για το τοπίο του πίνακα της Μόνα Λίζα
Μια γεωλόγος και ιστορικός τέχνης της Αναγέννησης συμπεραίνει ότι το τοπίο που ζωγράφισε ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είναι υπαρκτό και αποακλύπτει πού βρίσκεται