Η SACEM, ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης συνθετών, στιχουργών και εκδοτών μουσικής της Γαλλίας ανέθεσε στην Αυτοδιαχείριση την εκπροσώπησή του στην Ελλάδα, όσον αφορά το ιδιαίτερα μεγάλο και δημοφιλές στη χώρα μας ρεπερτόριο που διαχειρίζεται. Σημειώνεται ότι το ελληνικό ρεπερτόριο του Οργανισμού μας εκπροσωπείται ήδη από τη SACEM σε όλες τις επικράτειες που καλύπτει η ίδια ανά τον κόσμο.
Η SACEM ιδρύθηκε το 1851 και οι εισπράξεις της από δικαιώματα το 2021 ξεπέρασαν το €1 δις. Πρόκειται για τον παλαιότερο και τον μεγαλύτερο μη κερδοσκοπικό Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης στον κόσμο, ο οποίος εκπροσωπεί 196.700 δημιουργούς & εκδότες μουσικής και 166 εκατ. μουσικά έργα σε 200 και πλέον χώρες.
Με την ολοκλήρωση της σπουδαίας αυτής συμφωνίας, η οποία εδραιώνει τη σημαίνουσα θέση του Οργανισμού μας στην ελληνική αγορά, και κατ’ επέκταση στο διεθνές γίγνεσθαι, η Αυτοδιαχείριση εκπροσωπεί πλέον το σύνολο του ξένου ρεπερτορίου στην Ελλάδα, ως διαπιστευμένος συνεργάτης των 80 και πλέον ΟΣΔ από την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία, την Αυστραλία και την Αφρική, καθώς και ρεπερτόριο κορυφαίων μουσικών εκδοτών.
Σε ανακοίνωσή της η Αυτοδιαχείριση καλεί όλους τους Έλληνες δημιουργούς και δικαιούχους να προσέλθουν στις τάξεις της και να ενισχύσουν έναν ενιαίο, ισχυρό και μη κερδοσκοπικό Ελληνικό Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης, επιλύοντας το φλέγον ζήτημα του κατακερματισμού της αγοράς της συλλογικής διαχείρισης μουσικών πνευματικών δικαιωμάτων, προς όφελος των δημιουργών και εκδοτών μουσικής.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»