Είσοδο στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) σε συνεργασία με έλληνες προμηθευτές σχεδιάζει η Wolt Market. Παράλληλα στο επενδυτικό της πλάνο περιλαμβάνεται το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας), προκειμένου σε πρώτη φάση να ενισχύσει την παρουσία της στις περιοχές όπου ήδη δραστηριοποιείται, ήτοι Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, και σε δεύτερο χρόνο να επεκταθεί σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt, όπως η Λάρισα, τα Χανιά, ο Βόλος, το Αγρίνιο.
Αυτή τη στιγμή προϊόντα με την επωνυμία της Wolt Market διατίθενται μόνο στην αγορά του Ισραήλ, με κάποιους (λίγους) κωδικούς φρούτων και λαχανικών και ξηρών καρπών, ενώ υπάρχουν επίσης μια ομπρέλα και ένα τιρμπουσόν (!), όπως αναφέρει ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα στο πλαίσιο δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο dark store της online αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι.
Διαβάστε επίσης: Wolt Market: Προχωρά σε μειώσεις τιμών για 1.500 προϊόντα
Ερωτηθείς σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων που θα αναπτύξει η Wolt Market με το όνομά της, ο κ. Μπιλάλης ανέφερε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για όλο το φάσμα των ειδών σούπερ μάρκετ.
Υπογράμμισε ωστόσο ότι χρειάζεται πολύ προσεκτικός σχεδιασμός, ενώ θα πρέπει να βρεθούν οι αξιόπιστοι παραγωγοί, οι οποίοι θα προμηθεύουν το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με προϊόντα προδιαγραφών που θα θέσει η εταιρεία, στους όγκους που θέλει και με προσιτή τιμή.
Σύντομα 5.000 κωδικοί
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ της Wolt, που συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, με 10 «σκοτεινά» καταστήματα από τα οποία διακινούνται 4.000 κωδικοί, το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσιάζει διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες, όπως ανέφερε ο κ. Μπιλάλης, χωρίς όμως να δώσει παραπάνω στοιχεία.
Σε ό,τι αφορά το κωδικολόγιο, σύντομα θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, σημείωσε ο κ. Μπιλάλης, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.
Διατηρεί παρουσία σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής κ.ά.
Το ψηφιακό σούπερ μάρκετ με βασικό μέτοχο την DoorDash εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, συνεργάζεται με περισσότερους από 100 προμηθευτές.
Νέες συνεργασίες
Επιπλέον έχει λανσάρει νέες συνεργασίες, όπως με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία λίστα με 230 κωδικούς κρασιού, που καλύπτουν γεωγραφικά όλες τις οινικές περιοχές της Ελλάδας και συμπληρώνεται από κάποιες σημαντικές διεθνείς ετικέτες, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO.
Τα ηλεκτρονικά ράφια της Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.
Μεταξύ των κατηγοριών που επιλέγουν περισσότερο οι πελάτες της Wolt Market συμπεριλαμβάνοντα τα φρουτολαχανικά, τα κρεατικά, τα γαλακτοκομικά, τα αλκοολούχα ποτά και τα σνακ. Ιδιαίτερη δυναμική αναπτύσσουν επίσης οι κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα.
Μία από τις κορυφαίες θέσεις στις παραγγελίες της Wolt Market κατέχουν οι μπανάνες.
Σήμερα τα καταστήματα της Wolt Market λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά.
Μειώσεις τιμών
Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.
Latest News
PeopleCert: Υποτροφίες σε νέους με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη για δεύτερη χρονιά
«Ο σπόρος που σπείραμε πέρυσι άνθισε», δήλωσε ο ιδρυτής της PeopleCert, Βύρωνας Νικολαΐδης
Τα guidance του Βασιλάκη για την δεύτερη 25ετία της Aegean
Έκλεισε 25 χρόνια λειτουργίας η αεροπορική - Ο πρόεδρος αναγγέλλει τα νέα επενδυτικά σχέδια
Έρχεται στην Ελλάδα ένα λεωφορείο υδρογόνου - Σε ποιες πόλεις θα κάνει στάσεις
Το ταξίδι του λεωφορείου ξεκίνησε στη Ρουμανία, πέρασε από τη Βουλγαρία και συνεχίζεται στη χώρα μας
Θα πιει πικρό καφέ η αγορά; - Μιλούν στον ΟΤ ο CEO της Coffee Berry και οι οργανωμένες αλυσίδες
Επιστρέφει ο ΦΠΑ στο 24%; - Το κρίσιμο ραντεβού με το Υπουργείο Οικονομικών
Το ποντάρισμα του Τιτάνα στις ΗΠΑ - Η ακτινογραφία της αγοράς και το χαρτί των εκλογών
Τι δείχνουν οι τεχνικές αναλύσεις
Η μάχη των τραπεζών για τη χρηματοδότηση 100.000 μικρομεσαίων
Ρίχνουν τα spreads για την προσέλκυση των βιώσιμων επιχειρήσεων
Ποια είναι η ενδεδειγμένη επενδυτική στρατηγική για τις αγορές - Οι εκτιμήσεις της Alpha Bank
Πού θα πάνε οι μετοχές, τα ομόλογα, ο χρυσός, το πετρέλαιο και το ευρώ
Ένοχοι οι Κουτσολιούτσοι για τέσσερις κατηγορίες - Η εισήγηση της εισαγγελέως
Για ποιους ζήτησε ενοχή και για για ποιους απαλλαγή η εισαγγλέας
Σε ποια φιλανθρωπική πλατφόρμα επενδύουν Εριέττα Λάτση και V Group
«Η πλατφόρμα της Givelink αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στη φιλανθρωπία», σημείωσε η Εριέττα Κούρκουλου -Λάτση
Folli Follie: Πρόταση Εισαγγελέα για απαλλαγή από την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης
Το σκεπτικό της εισαγγελέως για Τζώρτζη και Δημήτρη Κουτσολιούτσο