Tη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της με τα προϊόντα της Three Cents και της ζυθοποιίας AB InBev ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της Έκθεσης HoReCa 2023.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά σε μία αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη -όπως τονίζει- ζυθοποιία στον κόσμο με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας, όπως Corona, Stella Artois και Bud.
Καφές, μπύρα και αναψυκτικά: Ο «πόλεμος» των πολυεθνικών στην ελληνική αγορά
Στο πλαίσιο αυτό, η συνεργασία –που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023- περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev.
Σύμφωνια με την Three Cents
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες με τα προϊόντα της Three Cents, «την 1η ελληνική μάρκα αρτιζανάλ αναψυκτικών και μίξερ, υψηλής ποιότητας». Σύμφωνα με την εταιρεία, με την προσθήκη αυτής της super-premium μάρκας στο χαρτοφυλάκιό της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ αρχές Μαρτίου 2023.
Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε: «Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας, αξιοποιεί πλήρως τη συνέπεια με την οποία εστιάζουμε στο κανάλι HoReCa, τη μοναδική παρουσία μας ευρύτερα σε όλα τα κανάλια, το εκτεταμένο δίκτυο διανομής μας, τις βαθιές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και τις εξαιρετικές δυνατότητες των εμπορικών μας ομάδων. Ευρύ χαρτοφυλάκιό σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν την καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση στους καταναλωτές τους, αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες premiumization που μας δίνει το HoReCa και η καλοκαιρινή σεζόν.»
Από την πλευρά της η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits & Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόνισε: «Τα Three Cents αποτελούν μία ιδιαίτερα αγαπητή μάρκα του Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Ενώνοντας τις ισχυρές εμπορικές μας δυνατότητες με την επιχειρηματική τεχνογνωσία της ομάδας Three Cents, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια ισχυρή συνεργασία που θα μας τοποθετήσει ακόμα καλύτερα στην κατηγορία ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες – μία κατηγορία που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας».
Ο Γιώργος Μπάγκος συνιδρυτής της Three Cents ανέφερε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που τα Three Cents εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με την κορυφαία εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το αποτύπωμα μας, ενώ δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να δημιουργούμε καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών».
Τέλος, ο Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director του Ομίλου Coca-Cola HBC σημείωσε: «H είσοδός μας στην κατηγορία της μπύρας, μίας από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ποτών, αποτελεί μία συναρπαστική ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς και τους συνεργάτες μας και υποστηρίζει πλήρως το όραμά μας να αποτελούμε συνεργάτη επιλογής 24/7 για τους πελάτες μας. Η συνεργασία μας με την AB InBev, τη νούμερο 1 ζυθοποιία στον κόσμο αποτελεί μια φυσική επέκταση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων μας, συμπληρώνοντας τη βασική μας δραστηριότητα στα μη αλκοολούχα ποτά καθώς και το χαρτοφυλάκιο Καφέ, Premium Spirits και σνακ που διαθέτουμε».
80 νέες προσλήψεις
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε πως προχωρά σε 80 νέες μόνιμες προσλήψεις, ενισχύοντας κατά κύριο λόγο την ομάδα πωλήσεων, με περισσότερες από 1 στις 3 προσλήψεις να υποστηρίζουν την κατηγορία της μπύρας. Αυτές οι προσλήψεις είναι επιπλέον των 50 προσλήψεων για τις εποχικές θέσεις πωλήσεων που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα.
Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσίασε και επισήμως πρόσφατα στην ελληνική αγορά τον ιταλικό Caffè Vergnano, διευρύνοντας και συμπληρώνοντας πλήρως το διαθέσιμο χαρτοφυλάκιό της στην κατηγορία του καφέ.
Latest News
Πώς η Alpha Bank θα επιστρέψει 1,1 δισ. ευρώ στους μετόχους έως το 2026
Προϋπόθεση η λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων από τον επόπτη
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προτεραιότητα για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις
Συγκρατημένη αισιοδοξία και αναζήτηση νέων προοπτικών για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Οι διακρίσεις του ΟΦΕΤ σε διαγωνισμούς καινοτομίας
Για προϊόντα και υπηρεσίες, στο πλαίσιο των διοργανώσεων «Green Brand Awards»
Έπεσαν οι υπογραφές μεταξύ ΕΚΤΕΡ και ΙΤΕ
Τι περιλαμβάνει η σμυφωνία μεταξύ των δύο πλευρών
Συμφωνία Lamda με Κωστέα - Γείτονα για εκπαιδευτικό ίδρυμα στο Ελληνικό
Η μακροχρόνια σύμβαση μίσθωσης προβλέπει την ανάπτυξη και λειτουργία εκπαιδευτικού ιδρύματος στο Ελληνικό
Η μόδα επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας - Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο
Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο και το Notos com, το ενδιαφέρον εστιάζεται μεταξύ Ερμού και Σταδίου - Κομβικός ο ρόλος των ακινήτων και των ξενοδοχείων
Αλμα 89,9% στα καθαρά κέρδη της Alpha Bank το α΄τρίμηνο - Επιστροφή 122 εκατ. στους μετόχους
Ο Δείκτης Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων του Ομίλου παρέμεινε αμετάβλητος σε 6%
«Ερμής», η νέα συμμαχία των μικρών σούπερ μάρκετ
Στόχος του νέου σχήματος η αναβάθμιση των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ με υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες
«Χτυπάει» ελαιόλαδο και καλλυντικά ο Νίκος Καραμούζης – Τα σχέδια για την ΕΨΑ
Επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ στην αιωνόβια ΕΨΑ και οι υψηλοί στόχοι - Οι σχέσεις με τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τον Απόστολο Ταμβακάκη
Κρασί, βιομηχανία και ιστορία
Ένα βιβλίο ανασυνθέτει την ιστορία γύρω από την βιομηχανία Achaia Clauss και μαζί έναν ολόκληρο κόσμο