Τον «κώδωνα» του κινδύνου για ένα νέο ατύχημα ακόμα και 36 ημέρες μετά την τρομακτική νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που βύθισε τη χώρα στο πένθος με το δυστύχημα στα Τέμπη, κρούουν ειδικοί καθώς μπορεί τα τρένα να επέστρεψαν στις ράγες, ωστόσο τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν.
Μπορεί τα δρομολόγια των τρένων να έχουν ξεκινήσει και πάλι, όμως αυτό δε σημαίνει όμως ότι λύθηκαν όλα τα διαχρονικά προβλήματα που ταλανίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χαρακτηρίζεται ως απαρχαιωμένο και παλιό.
Τέμπη: Η «προβληματική σχέση» Hellenic Train – ΟΣΕ
Ακόμη και σήμερα, 36 ημέρες μετά την τραγωδία, οι ειδικοί εξακολουθούν να χτυπούν καμπανάκια και για άλλο ατύχημα και σημειώνουν πως ακόμα κι η τηλεδιοίκηση δεν θα έλυνε ως δια μαγείας το πρόβλημα.
«Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή»
«Σίγουρα περίμενα και περιμένω να γίνει ένα ατύχημα που να οφείλεται στην απαρχαιωμένη κι απαξιωμένη υποδομή που έχουμε. Δηλαδή δεν αρκεί μόνο η 717. Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή», λέει η επίκουρη καθηγήτρια στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, Ζωή Χριστοφόρου.
Η ίδια, μέσα από την ανοιχτή συζήτηση της «ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ» κρούει των κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται εδώ και χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Ακόμη κι αν είχαμε την τηλεδιοίκηση, θα πρέπει να είχαμε και προσωπικό που να ξέρει να τη χρησιμοποιεί και να τη χρησιμοποιεί και σε κανονικές συνθήκες αλλά και σε περιπτώσεις που για κάποιον λόγο υπάρχει κάποια βλάβη σε αυτήν».
Αυτό ακριβώς δηλαδή που όπως φάνηκε από την πρώτη στιγμή, ήταν από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών. Η απειρία του σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος, όπως κατήγγειλε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης και όπως αποκάλυψε το in είχε κάνει ξανά αίτηση για μετάταξη στο σταθμαρχείο μέσω της κινητικότητας το 2020, αλλά ο ΟΣΕ τον είχε απορρίψει.
Τα τρένα μπορεί να ξεκίνησαν και πάλι τα δρομολόγια, όμως ακόμη πρέπει να γίνουν πολλά για να φτάσουμε σε αξιοπιστία τις προηγμένες σιδηροδρομικά χώρες και κυρίως για να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα.
Πηγή: in.gr
Latest News
Διαβάστε στο Βήμα της Κυριακής: Σε κινούμενη άμμο
Από τα Βαλκάνια και την καρδιά της Ευρώπης έως την Ουκρανία και τη Γεωργία
Κικίλιας: Θα είναι μια δύσκολη αντιπυρική περίοδος
«Έχουμε ανοίξει αντιπυρικές ζώνες και δρόμους με την έγκριση των δασαρχών. Ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό πολλές φορές», τονίζει ο υπουργός
Πιερρακάκης για ψηφιακό σχολείο: Η τεχνολογία βοηθάει επικουρικά
Όλες οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείου Παιδείας
Νέες προειδοποιήσεις Μητσοτάκη για τις πολυεθνικές
Τι ανάφερε σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ ο πρωθυπουργός για τις πολυεθνικές
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του δημογραφικού από την Ο.Κ.Ε.
Συνεδρίαση της Ολομέλειας της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (Ο.Κ.Ε.) με τη συμμετοχή της υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφίας Ζαχαράκη
Προετοιμάζεται η Ρωσία για πόλεμο με το ΝΑΤΟ;
Η ρωσική πολεμική μηχανή στηρίζεται ολοένα και περισσότερο σε κινεζικές τεχνολογίες. Το CSIS ισχυρίζεται ότι η Ρωσία προετοιμάζεται για σύγκρουση με το ΝΑΤΟ
Ενίσχυση 150 ευρώ σε 145.000 νέους με το Youth Pass
Τα ποσά που διατέθηκαν για το Youth Pass το 2023 και το 2024 φτάνουν τα 43 εκατ. ευρώ
Βουλή: Ιδρύεται Κέντρο Ελληνικής Αμυντικής Καινοτομίας
Για «προσπάθεια της χώρας να επιβιώσει απέναντι στην υπαρξιακή απειλή», έκανε λόγο ο Νίκος Δένδιας
«Νόμιμη η διαφορετική τιμολόγηση των πολυεθνικών», λέει ο Σκέρτσος - Γιατί στέλνει επιστολή στη φον ντερ Λάιεν ο Μητσοτάκης
Το προεκλογικό όψιμο κυβερνητικό ενδιαφέρον για την ακρίβεια των πολυεθνικών είναι θέμα σημερινής ανάρτησης του υπουργού Επικρατείας
Στοκχόλμη: Πυροβολισμοί κοντά στην ισραηλινή πρεσβεία
Πολλοί άνθρωποι έχουν συλληφθεί και έχει ξεκινήσει έρευνα μετά τους πυροβολισμούς κοντά στην ισραηλινή πρεσβεία – Αποκλεισμένη η περιοχή