Στην αύξηση της παραγωγής κυψελών μπαταρίας που χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά οχήματα στοχεύει η ιαπωνική εταιρεία Panasonic ανακοινώνοντας την Πέμπτη ότι θα κατασκευάσει τουλάχιστον δύο νέα εργοστάσια στη Βόρεια Αμερική.
Η εταιρεία, της οποίας η ενεργειακή μονάδα κατασκευάζει μπαταρίες για λογαριασμό της Tesla, επιδιώκει να αυξήσει τη χωρητικότητα των μπαταριών της στις 200 γιγαβατώρες ετησίως έως τον Μάρτιο του 2031, επίπεδο που είναι τέσσερις φορές πιο πάνω από το αντίστοιχο που παράγει στα τέλη Μαρτίου.
Ferrari: Ψήφος εμπιστοσύνης στην ηλεκτροκίνηση – Ρητό όχι στην αυτόνομη οδήγηση
Η Panasonic σχεδιάζει να κατασκευάσει τουλάχιστον δύο νέα εργοστάσια για την παραγωγή μπαταριών 4680 στη Βόρεια Αμερική έως το 2030, επιβεβαίωσε εκπρόσωπός της στο Reuters.
Βέβαια ακόμα δεν έχει αποφασιστεί σε ποια περιοχή της Βόρειας Αμερικής θα ανεγερθούν τα νέα εργοστάσια, όπως ξεκαθάρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Yuki Kusumi.
«Θα μπορούσε να είναι η Νεβάδα, θα μπορούσε να είναι το Κάνσας ή θα μπορούσε να είναι κάπου αλλού», είπε ο Kusumi κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου μετά την παρουσίαση για τη στρατηγική της εταιρείας.
Η Panasonic και ο εμπορικός οίκος Marubeni θα δημιουργήσουν ένα δίκτυο παράδοσης στην Ιαπωνία που θα χρησιμοποιεί μικρά ηλεκτρικά φορτηγά, σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei .
Οι δύο εταιρείες θα δημιουργήσουν μια κοινοπραξία γύρω στον Ιούνιο που θα επιφορτιστεί με ζητήματα που θα κυμαίνονται από την εγκατάσταση μονάδων φόρτισης έως τη διαχείριση μπαταριών οχημάτων, ενώ στον σχεδιασμό είναι και η ανάπτυξη εκατοντάδων εμπορικών φορτηγών με ηλεκτροκίνηση σε περίπου δύο χρόνια.
Νέες υποδομές
Η Panasonic τρέχει μια πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών 4680 στο εργοστάσιό της στην Wakayama στην Ιαπωνία, ενώ η Tesla παράγει ήδη τις κυψέλες μπαταριών 4680, τις οποίες ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Ιλον Μασκ, έχει διαφημίσει ως το κλειδί για την κατασκευή φθηνότερων και πιο συναρπαστικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Θα δημιουργήσει επίσης δύο νέες υποδομές για να εμβαθύνει την τεχνογνωσία της σχετικά με τις μπαταρίες στην Ιαπωνία τα επόμενα δύο χρόνια.
Πρόκειται για μια μονάδα παραγωγής τεχνολογίας που θα δημιουργήσει στην πόλη Οσάκα το 2024 και μονάδα μπαταριών νέας και επόμενης γενιάς που σχεδιάζει να εγκαταστήσει το 2025 στη γειτονική πόλη Καντόμα.
Latest News
H Honda.. αντεπιτίθεται - Διπλασιάζει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει πάνω από 64 δισ. δολάρια σε ηλεκτροκίνηση και software
Μέγα - αιολικό πάρκο 10 GW στην Αίγυπτο από κοινοπραξία με την Masdar
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα αιολικά πάρκα στον κόσμο - Θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 23,8 εκατομμύρια τόνους ετησίως
Ηλεκτρικά Ι.Χ.: Από το γκάζι στο… χειρόφρενο
Τα 3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα
Η ΕΕ μείωσε τις εκπομπές θερμοκηπίου, αλλά η Ελλάδα στην 5άδα κρατών που τις αύξησαν
Ποιες χώρες της ΕΕ κατάφεραν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου αυξάνοντας ταυτόχρονα το ΑΕΠ τους
Νέα κίνητρα για την ενεργειακή απόδοση των βιομηχανιών
Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 176,75 εκατ. ευρώ, θα παραμείνει ανοικτό για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού
Τι αλλάζει για τα φωτοβολταϊκά σε Κρήτη, νησιά, Πελοπόννησο και Εύβοια
Λήγουν σήμερα τα προγράμματα «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» και «Φωτοβολταϊκά για αγρότες». Τέλος του μήνα η απόφαση για το net-billing
Επενδύει στην αγορά pickup του Μεξικού η BYD
Η κινεζική εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει ένα νέο εργοστάσιο στο Μεξικό, κοντά στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ
«Πράσινο» στοπ στα ομόλογα ορυκτών καυσίμων από την BNP Paribas
Η τράπεζα είναι ο μεγαλύτερος ανάδοχος πράσινων ομολόγων παγκοσμίως
Έρχεται ο συνθετικός καφές: Φθηνός και ... «πράσινος»
Ο ψευδοκαφές μπορεί να παραχθεί με την επεξεργασία μιας σειράς συστατικών, από τα ρεβίθια και τα κουκούτσια των χουρμάδων έως τους σπόρους Ramon
Υβριδικά vs ηλεκτρικά οχήματα - Ποια πουλάνε περισσότερο;
Εταιρείες όπως οι General Motors, Nissan, Hyundai, Volkswagen και Ford δηλώνουν πως θέτουν σαν πρώτη προτεραιότητα την κάλυψη της ζήτησης για υβριδικά