Με τη συμβολή του προγράμματος «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» και όχι του καιρού – τουλάχιστον μέχρι σήμερα – ο τζίρος της Γ.Ε. Δημητρίου, υπό τον έλεγχο του ομίλου Quest, αναμένεται να φτάσει σε νέα υψηλά εφέτος και καθώς φαίνεται η εταιρεία επιστρέφει στην κανονικότητα με υψηλές προσδοκίες για το μέλλον.
Πιο αναλυτικά, για εφέτος ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αναμένεται να διαμορφωθεί στα επίπεδα των 60 εκατ. ευρώ από 32 εκατ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις το 2022, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Δημητρίου, στο περιθώριο εκδήλωσης για την έλευση του πρώτου κλιματιστικού Toyotomi με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης.
Ο Μπιλ Γκέιτς επενδύει σε startup για τεχνολογία φιλική στο περιβάλλον
Η πρόβλεψη βασίζεται στις θετικές επιδόσεις που εμφάνισε η εταιρεία κατά τη διάρκεια του πενταμήνου εφέτος. Το εν λόγω χρονικό διάστημα ο τζίρος ήταν βελτιωμένος κατά 100% συγκριτικά με την περσινή χρονιά.
Καλή πορεία όσον αφορά τα μεγέθη καταγράφεται όχι μόνο για το σήμα Toyotomi, αλλά για το σύνολο της αγοράς του κλιματισμού.
Τα μερίδια
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το μερίδιο της Toytomi στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στα επίπεδα του 20%.
Υπενθυμίζεται ότι η Γ.Ε. Δημητρίου, με ισχυρότερο «όπλο» της τα δημοφιλή κλιματιστικά Toyotomi, αλλά και τα brands Kerosun, Singer, Izola στο χαρτοφυλάκιο της, από τον Σεπτέμβριο του 2022 ανήκει και επίσημα στον όμιλο Quest, μετά τη συμφωνία εξυγίανσης που πέτυχαν οι δύο πλευρές, καθώς η Quest Συμμετοχών συμμετείχε σε αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 5 εκατ. ευρώ.
Στη δεύτερη θέση, αλλά σχετικά κοντά, ακολουθούν τα κλιματιστικά της Invertor.
Και σ’ αυτή την περίπτωση υπήρξε αλλαγή ιδιοκτησίας, καθώς το καλοκαίρι του 2021 το 80% της εταιρείας της οικογένειας Ασημακόπουλου εξαγοράστηκε από τον σουηδικό όμιλο Beijer Ref. Όσον αφορά τη μεριδιακή κατάταξη, μικρότερα ποσοστά κατέχει το σήμα Medea και Fujitsu.
Υπολογίζεται ότι οι συνολικές πωλήσεις οικιακών κλιματιστικών στην Ελλάδα υπολογίζονται στα 250 εκατ. ευρώ, ενώ επιπλέον 250 εκατ. ευρώ πωλήσεων αντιστοιχούν στα επαγγελματικά κλιματιστικά.
Ενδυνάμωση του ομίλου Quest στον κλάδο του κλιματισμού
Από 2020 μέχρι σήμερα ο όμιλος Quest έχει καταφέρει να βρεθεί στο «πάνω ράφι» του κλάδου των κλιματιστικών.
Εκτός από τη συμφωνία με τους πιστωτές της Γ.Ε. Δημητρίου στην οποία κατέστη βασικός μέτοχος, ο όμιλος Quest, πριν τρία χρόνια, μέσω της Clima Quest, ανέλαβε και την αποκλειστική αντιπροσωπεία των κλιματιστικών Gree για την Ελλάδα. Την εν λόγω αντιπροσωπεία κατείχε τα προηγούμενα χρόνια η Δ. Μαυρογένης ΑΕ.
Το σήμα Toyotomi απευθύνεται στον τομέα του οικιακού κλιματισμού όπου διαθέτει ισχυρή παρουσία, ενώ η Gree προσανατολίζεται στους επαγγελματικούς χώρους.
Όσον αφορά το Toyotomi με τεχνητή νοημοσύνη, επισημάνθηκε ότι τα πρώτα στοιχεία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και ήδη έχει αποσπάσει ένα μερίδιο της τάξης του 17% στο σύνολο του σήματος.
Latest News
Τι απαντά η Κρητικός για το πρόστιμο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Διευκρινίσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την επιβολή προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Στη Intrafashion τα brands «Terranova» και «Calliope» στην Ελλάδα
Η συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας
Τα Public Ιωαννίνων μεγαλώνουν και γίνονται «Public + home»
Οι καινοτόμες υπηρεσίες και οι προσφορές
Πράσινο φως για την εξαγορά της Euromedica από τις Strix - Farallon
Οι σχετικές αγορές προϊόντος που αφορούν την συγκέντρωση είναι οι α) αγορά των ιδιωτικών γενικών κλινικών και β) αγορά ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων
Συγκροτήθηκε σε σώμα το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ - Η νέα σύνθεση
Τα μέλη της επιτροπής ελέγχου της εταιρείας
Οι εισηγμένες ανοίγουν τα στεντούκια τους - Μοιράζουν μερίσματα 3,8 δισ.
Χρονιά - ορόσημο για τα κέρδη των εισηγμένων το 2023 - Τι δείχνει η επεξεργασία των ισολογισμών από την ΕΧΑΕ
Skroutz: Στα 63 ευρώ η τιμή του μέσου καλαθιού το Πάσχα
Η μέση τιμή του αυξήθηκε κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
Τι προσφέρουν τα MyMarket στους εργαζόμενους για να μεγαλώσουν την οικογένειά τους
Καλύπτουν πλήρως τα έξοδα για τρεις θεραπείες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
Με ένα κλικ βρίσκεις κτηνίατρο - Ποια είναι η startup που «φροντίζει» τα κατοικίδια
Το καινοτόμο online marketplace που διευκολύνει την ζωή των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων