Τα ελαστικά χωρίς αέρα αποτελούν πρόκληση και εγγυώνται μεγαλύτερους χρόνους χρήσης χωρίς προβλήματα, αναφέρουν οι κατασκευαστές. Ήδη τα συγκεκριμένα ελαστικά της Michelin χρησιμοποιούνται σε 40 βαν της ταχυδρομικής υπηρεσίας La Poste στη βόρεια Γαλλία. Καθημερινά βγαίνουν πορίσματα από τη χρήση τους, σε δύσκολες καθημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες.
Σύμφωνα με τον Philippe Dorge, υπεύθυνο της εταιρείας ταχυμεταφορών, η εταιρεία διαθέτει συνολικό στόλο 50.000 οχημάτων και αντιμετωπίζει απώλεια αέρα ελαστικού από αιχμηρό αντικείμενο μία φορά το μήνα σε τουλάχιστον 60 οχήματα. Με τη χρήση του συγκεκριμένου ελαστικού αποφεύγεται η άμεση απώλεια αέρα, άρα η περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος, με την συντήρηση να είναι ελάχιστη και ο κύκλος ζωής παρατεταμένος.
Τα all season ελαστικά κερδίζουν σταθερά σε δημοτικότητα
Το ελαστικό δεν διαρκεί περισσότερο από ένα κανονικό και σωστά συμπιεσμένο ελαστικό. Όμως πολλοί οδηγοί δεν τηρούν την πειθαρχία του μηνιαίου ελέγχου του ελαστικού. Η απώλεια πίεσης μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα και μεγάλη φθορά των ελαστικών. Η Michelin έχει υπολογίσει ότι ετησίως 200 εκατ. ελαστικά θα μπορούσαν να συνεχίσουν να βρίσκονται σε χρήση εάν ανήκαν στην κατηγορία «χωρίς αέρα».
Uptis
Το πέλμα του Uptis (έτσι ονόμασε το νέο ελαστικό η Michelin) είναι παρόμοιο με ένα κανονικό ελαστικό και μπορεί να κατασκευαστεί για καλοκαιρινές, χειμερινές ή τεσσάρων εποχών εφαρμογές. Η La Poste δοκιμάζει τα ελαστικά όλων των εποχών τα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με την εταιρεία η κατανάλωση καυσίμου είναι ισοδύναμη με ένα κανονικό ελαστικό.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, το ελαστικό θα δοκιμαστεί και στην DHL Singapore. Πενήντα φορτηγά του υποκαταστήματος της εταιρείας παράδοσης δεμάτων στη νότια Ασία αναμένεται να τοποθετήσουν το πρωτοποριακό ελαστικό πριν από το τέλος του έτους, προκειμένου να βοηθήσουν στη συλλογή δεδομένων από πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ελαστικό δεν είναι προς το παρόν συμβατό για τα ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της υψηλότερης ροπής και των επιδόσεων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, ώστε τα επόμενα χρόνια το ελαστικό να μπορέσει να «φορεθεί» από όλα τα αυτοκίνητα, προσφέροντας όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ασφάλειας και των επιδόσεων.
Latest News
Έρχεται στην Ελλάδα ένα λεωφορείο υδρογόνου - Σε ποιες πόλεις θα κάνει στάσεις
Το ταξίδι του λεωφορείου ξεκίνησε στη Ρουμανία, πέρασε από τη Βουλγαρία και συνεχίζεται στη χώρα μας
Θα πιει πικρό καφέ η αγορά; - Μιλούν στον ΟΤ ο CEO της Coffee Berry και οι οργανωμένες αλυσίδες
Επιστρέφει ο ΦΠΑ στο 24%; - Το κρίσιμο ραντεβού με το Υπουργείο Οικονομικών
Το ποντάρισμα του Τιτάνα στις ΗΠΑ - Η ακτινογραφία της αγοράς και το χαρτί των εκλογών
Τι δείχνουν οι τεχνικές αναλύσεις
Η μάχη των τραπεζών για τη χρηματοδότηση 100.000 μικρομεσαίων
Ρίχνουν τα spreads για την προσέλκυση των βιώσιμων επιχειρήσεων
Ποια είναι η ενδεδειγμένη επενδυτική στρατηγική για τις αγορές - Οι εκτιμήσεις της Alpha Bank
Πού θα πάνε οι μετοχές, τα ομόλογα, ο χρυσός, το πετρέλαιο και το ευρώ
Ένοχοι οι Κουτσολιούτσοι για τέσσερις κατηγορίες - Η εισήγηση της εισαγγελέως
Για ποιους ζήτησε ενοχή και για για ποιους απαλλαγή η εισαγγλέας
Σε ποια φιλανθρωπική πλατφόρμα επενδύουν Εριέττα Λάτση και V Group
«Η πλατφόρμα της Givelink αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στη φιλανθρωπία», σημείωσε η Εριέττα Κούρκουλου -Λάτση
Folli Follie: Πρόταση Εισαγγελέα για απαλλαγή από την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης
Το σκεπτικό της εισαγγελέως για Τζώρτζη και Δημήτρη Κουτσολιούτσο
Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Πλήρης η ανάκαμψη του ελληνικού τραπεζικού τομέα – Δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού
Τα τρία διδάγματα της μεγάλης χρηματοπιστωτικής κρίσης που βίωσε η Ελλάδα
Επιβεβαίωση προβλέψεων και απορρόφηση θυγατρικών προανήγγειλε η Entersoft
Εκτίμηση της Entersoft ήταν ότι η οργανική ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα χρόνια λόγω της αυξημένης ζήτησης για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες του Ομίλου