Ο σχεδιαστής της θρυλικής McLaren F1 έχει διαγράψει μια ιδιαιτέρως επιτυχημένη πορεία με την δική του εταιρεία, GMA, η οποία έχει ήδη εξελίξει και διαθέσει το hypercar Τ.50 σε δύο εκδόσεις, μία για «πολιτική» χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο και την ειδικά σχεδιασμένη για πίστα Nikki Lauda, καθώς και το «καθημερινό supercar» Τ.33, όπως περιγράφεται από την Gordon Murray Automotive.
Το τελευταίο αποκτά πλέον και μια ανοιχτή, Spider έκδοση η οποία χάρη στο «μαγικό ραβδί» του Gordon Murray και παρά τις απαραίτητες παρεμβάσεις στο πλαίσιο προκειμένου να ενισχυθεί η στρεπτική ακαμψία του, αυξάνει το βάρος της κατά μόλις 18 κιλά σε σχέση με την coupe έκδοση του T.33, με το συνολικό αντίστοιχο μέγεθος να διαμορφώνεται σε 1.108 κιλά.
Γιατί τα κλασικά αυτοκίνητα με τρελά χρώματα τα… σπάνε στις δημοπρασίες
Η διαφορά
Σε ό,τι αφορά την ειδοποιό διαφορά, την οροφή αποτελεί από δύο πάνελ τα οποία κατασκευάζονται από ανθρακόνημα και μπορούν να αφαιρεθούν και να αποθηκευτούν στο μπροστινό πορτ-μπαγκαζ των 115 λίτρων. Όσο για τις αποσκευές, αυτές φιλοξενούνται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους 90 λίτρων, στα πλευρά του κινητήρα, κάτω από τα φτερά του T.33 Spider τα οποία υπό αυτό το σκεπτικό ανοίγουν.
Φυσικά η αντικατάσταση της σταθερής οροφής με μια αφαιρούμενη έχει αλλάξει σημαντικά την σχεδίαση του μοντέλου από το παρμπρίζ και πίσω με την τοποθέτηση ενός ενισχυμένου συστήματος προστασίας σε περίπτωση ανατροπής αλλά και ενός πτυσσόμενου πίσω παρμπρίζ που βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπορεί να είναι ανοιχτό ή κλειστό, αναλόγως τις προτιμήσεις των επιβατών.
Το εσωτερικό
Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η διαμόρφωση του εσωτερικού όπου κυριαρχεί το αναλογικό στροφόμετρο που φτάνει έως τις 11.100 σ.α.λ. Αυτό περιστοιχίζεται από δύο οθόνες που φιλοξενούν τις λειτουργίες του infotainment που ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto καθώς και τις υπόλοιπες ζωτικές ενδείξεις αλλά και από τους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς φυσικούς διακόπτες που δίνουν πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες μεταξύ των οποίων ο κλιματισμός, οι υαλοκαθαριστήρες, η απενεργοποίηση του ESP και φυσικά, τα φώτα.
Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει το κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και επενδυμένο με δέρμα ρετρό τιμόνι, αγωνιστικά καθίσματα από ανθρακόνημα και επένδυση από Alcantara ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει τόσο ο λιτός golf ball επιλογέας από αλουμίνιο για το κιβώτιο όσο και τα πεντάλ που αποτελούν ένα ιδιότυπο έργο τέχνης από μόνα τους.
Όπως ισχύει και για την coupe έκδοση, το T.33 Spider δεν διαθέτει την συνήθη αλληλουχία από splitter, spoiler και αεροδυναμικά βοηθήματα και πτερύγια παντός είδους τα οποία αντικαθίστανται την εισαγωγή αέρα μπροστά που διοχετεύει τον αέρα προς τα πίσω, στον αεροδυναμικό διαχύτη, αυξάνοντας την παραγωγή κάθετης δύναμης χωρίς να αυξάνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας και κυρίως προσφέροντας μια «αδιατάρακτη» και ακατακερμάτιστη εικόνα σε σχέση με τα σύγχρονα supercar.
Tην εικόνα συμπληρώνουν ένα σετ τροχών ελαφρού κράματος 19 ή 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, πίσω από τα οποία βρίσκεται ένα σύστημα πέδησης αποτελούμενο από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω σε συνδυασμό με δισκόφρενα 370 και 340 χιλιοστών, αντίστοιχα.
Επίκεντρο και της ανοιχτής έκδοσης αποτελεί ο V12 κινητήρας των 3,9 λίτρων, δια χειρός Cosworth ο οποίος τοποθετείται στο πίσω τμήμα και μεταδίδει την ισχύ αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων της Xtrac.
H ισχύς του κινητήρα βάρους 178 κιλών διαμορφώνεται σε 615 ίππους και 451 Nm ροπής και παρόλο που προς το παρόν η GMA δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη επιδόσεων αυτά δεν αναμένεται να απέχουν από αυτά της coupe έκδοσης. Κρίσιμη υποσημείωση είναι ότι το T.33 Spider θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα τα οποία αναμένεται να διατεθούν προς περίπου 2,2 εκ. ευρώ λόγω και των πληθωριστικών πιέσεων αλλά και της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών.
Πηγή: in.gr
Latest News
Έπεσε ανδρικό προπύργιο στο Λονδίνο
Η ιστορική ψηφοφορία έρχεται αφότου ο σύλλογος έχει υποστεί έντονη κριτική τελευταία
Τελικά, έχει σπίτι ο «άστεγος» Μασκ;
Το 2020, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι δεν θα έχει πλέον ιδιόκτητο σπίτι
Γιατί οι Γερμανοί είναι στα κάγκελα για το ντονέρ
Γερμανικό κόμμα ζητά από την κυβέρνηση να περιορίσει την τιμή του ντονέρ κεμπάπ, η οποία έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια λόγω πληθωρισμού
«Μπούμερανγκ» οι δασμοί στα κινεζικά EV's λένε BMW και Volkswagen
Οι δασμοί της ΕΕ στα κινεζικά EVs θα μπορούσαν να γυρίσουν μπούμερανγκ, προειδοποιούν τα γερμανικά «αφεντικά» των αυτοκινητοβιομηχανιών
Προειδοποιητικές ετικέτες στα σούπερ μάρκετ για «shrinkflation»
Υποχρεωτική η αναγραφή σε περιπτώσεις που συρρικνώνεται η συσκευασία ενός προϊόντος δίχως ανάλογη μείωση και της τιμής του
Ενοίκια: Το τελευταίο ντόμινο που θα πέσει στη μάχη για τον παγκόσμιο πληθωρισμό
Πώς το κόστος στέγασης καθυστερεί τη χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής
Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Δεν υπάρχει λόγος να μειώσουμε τα επιτόκια πολύ γρήγορα
«Σε κάποιο βαθμό, τα δεδομένα και οι αποφάσεις μας επηρεάζονται φυσικά από τη Fed», δήλωσε
Reddit: Άνοδος έως και 11% για τη μετοχή μετά τα αυξημένα κέρδη
Η εταιρεία εξέπληξε τη Wall Street αργά την Τρίτη με την πρόβλεψη ότι θα μπορούσε να εμφανίσει αυξημένη έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο
ΗΠΑ: Πτώση 0,4% στα αποθέματα χονδρικής
Οι πωλήσεις των χονδρεμπόρων μειώθηκαν κατά 1,3% τον Μάρτιο, μετά από αύξηση 2% τον Φεβρουάριο
Απροδόκητες ζημιές για την Uber το πρώτο τρίμηνο - Βουτιά σχεδόν 9% για τη μετοχή
Η πτώση της μετοχής διαγράφει πάνω από 10 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας