Τις βασικές προτεραιότητες τόσο στον τομέα των μεταφορών όσο και στον τομέα υποδομών παρουσιάζει σε μία εφ όλης της ύλης συνέντευξη, στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.
Στις προτεραιότητες της κυβέρνησης είναι η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αύξηση συγκοινωνιακού έργου και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Τα πρώτα «πράσινα» λεωφορεία θα ενταχθούν στους στόλους της Αθήνας και Θεσσαλονίκης στις αρχές του 2024, οι εργασίες κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό προχωρούν, ενώ ολοκληρώνεται το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Έκτακτη ενίσχυση των ΚΤΕΛ με 18,3 εκατ. ευρώ – Αντίδοτο στην αύξηση των καυσίμων
Τι γίνεται με τον σιδηρόδρομο
Αναφορικά με τα ανοιχτά θέματα του σιδηροδρόμου, ο υπουργός Χρ. Σταϊκούρας παρουσιάζει το σχέδιο αναβάθμισης του σιδηροδρόμου, το οποίο και θα βασίζεται πάνω σε τρεις πυλώνες, τονίζοντας, «την τρέχουσα περίοδο θα εργαστούμε όλοι μας εντατικά, με συλλογική και ατομική ευθύνη, ώστε να πετύχουμε ουσιαστική αντιμετώπιση των ανοικτών ζητημάτων ασφάλειας και ποιότητας των υποδομών και των μεταφορών».
Τα 188 έργα ύψους 27,6 δισ. ευρώ για την Ελλάδα του 2030
Στα βασικά ζητήματα του υπουργείου είναι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης, η οδική ασφάλεια αλλά και το «όραμα» της κυβέρνησης για τη λειτουργία των υδροπλάνων. Σε ότι αφορά τον τομέα των υποδομών, ο υπουργός αναφέρεται στα εμβληματικά έργα και τους άξονες των έργων που περιλαμβάνει το Αναπτυξιακό Σχέδιο για την Ελλάδα του 2030, συνολικά 188 σημαντικά έργα, με συνολικό προϋπολογισμό 27,6 δισ. ευρώ. «Σε όλη τη χώρα σχεδιάζουμε και υλοποιούμε πολλά έργα, οδικά, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά, υδρευτικά, αρδευτικά, κτηριακά και λιμενικά, καθώς και έργα αεροπορικών υποδομών» αναφέρει, τονίζοντας πως σε κάθε περίπτωση, «βούλησή μας είναι να προχωρήσουν και να υλοποιηθούν». Ανάμεσά τους και εμβληματικά έργα, όπως είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), ο Βόρειος Οδικός ‘Αξονας της Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου, ο άξονας Μπράλος-‘Αμφισσα, η οδική σύνδεση ‘Ακτιο – Αμβρακία και οι επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας.
Latest News
Στεγαστική κρίση: Πάνω από 40% του διαθέσιμου εισοδήματος των Ελλήνων στο κόστος στέγασης
Πανάκριβα ακίνητα και ενοίκια σε Ελλάδα και ΕΕ – Πώς η στεγαστική κρίση στην Ευρώπη συνδέεται με την άνοδο της ακροδεξιάς;
Σκρέκας: «Η επαναβιομηχάνιση της Ελλάδας εθνικός στόχος για την κυβέρνηση»
«Η βασική και κύρια κατεύθυνση της κυβέρνησής μας είναι η στήριξη και προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας», σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης
Βαρόμετρο για τις ευρωκάλπες το «τέρας της ακρίβειας» – Ο γρίφος των αναποφάσιστων
Το εύρημα που προκαλεί πονοκέφαλο σε Πειραιώς και Μαξίμου
Ακρίβεια: Περιορίζεται η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων – Η πραγματική εικόνα της κατανάλωσης
Αμφισβητείται ανοιχτά το success story της κυβέρνησης περί υψηλών πραγματικών μισθών και χαμηλής ανεργίας
Κοντά στα 19 δισ. ευρώ το ενεργητικό των αμοιβαίων κεφαλαίων
Οι εγχώριες ασφαλιστικές επιχειρήσεις αύξησαν το 2023 τις επενδύσεις τους σε αμοιβαία κεφάλαια κατά 1,274 δισ. ευρώ σε σχέση με το 2022
Αλλάζει ο χάρτης ακινήτων - Οι περιοχές που ποντάρουν οι επενδυτές
Στην αύξηση στις τιμές των ακινήτων καθοριστική συμβολή έχει η ζήτηση για ακίνητα υψηλών προδιαγραφών τόσο από ξένους όσο και από Έλληνες
Ο «χάρτης» των πληρωμών – Ποιοι πάνε ταμείο την επόμενη εβδομάδα
Θα καταβληθούν 72.577.679 ευρώ σε 67.269 δικαιούχους
Στους Ευρωπαίους πρωταθλητές ακρίβεια η Ελλάδα - Πού κυμαίνονται τα προϊόντα
Το «MEGA Σαββατοκύριακο» κάνει «βόλτα» στην ψαραγορά.
Κτηματολόγιο από το σπίτι με ένα «κλικ» - Πώς να τακτοποιήσετε τις εκκρεμότητες
10+5 ερωταπαντήσεις με όλες τις πληροφορίες – Οι διορθώσεις, τα πιστοποιητικά και τα στοιχεία
Σφίγγει το ζωνάρι για την Ελλάδα: Ο «κόφτης» στις δαπάνες και τα πλεονάσματα
Ο κρίσιμος Ιούνιος για το νέο Σύμφωνο Σταθερίτητας και οι συνέπειες για την ελληνική οικονομία