Την αποδυνάμωση της αγοράς ειδών πολυτελείας των ΗΠΑ δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία από τις πωλήσεις της LVMH, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Robb Report.
Ο όμιλος ειδών πολυτελείας αναφέρει ότι ενώ η χαλάρωση των περιορισμών Covid-19 στην Κίνα βοήθησε τα έσοδα της εταιρείας, η αγορά πολυτελείας των ΗΠΑ έχει επιβραδυνθεί.
HΠΑ: Σε υψηλό διετίας η καταναλωτική εμπιστοσύνη- Παραμένει ο φόβος της ύφεσης
Μείωση πωλήσεων στις ΗΠΑ
Η εταιρεία -στην οποία ανήκουν μάρκες υψηλών προδιαγραφών, όπως οι Louis Vuitton, Tiffany Christian Dior και Bulgari- ανέφερε ότι τα κέρδη στην Αμερική μειώθηκαν κατά 1% το δεύτερο τρίμηνο συγκριτικά με την περσινή περίοδο, σύμφωνα με το CNBC.
Ο οικονομικός διευθυντής Jean-Jacques Guiony δήλωσε ότι τα high-end αγαθά από τις ακριβότερες μάρκες της LVMH παραμένουν ισχυρά στις ΗΠΑ, πιθανότατα λόγω των πιο εύπορων ανθρώπων που είναι λιγότερο ευάλωτοι σε παράγοντες όπως ο πληθωρισμός, το φοιτητικό χρέος και η ευρύτερη οικονομία. Το τμήμα που δέχτηκε το μεγαλύτερο πλήγμα ήταν το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά, ιδίως το κονιάκ.
Οι λόγοι
Μια διαφορετική εξήγηση για τις χαμηλές πωλήσεις στις ΗΠΑ είναι η εξάντληση των επιδοτήσεων εν μέσω Covid-19. «Αν υποθέσουμε ότιαρκετοί επωφελούνταν από τις επιδοτήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτές θα τελείωναν κάποια στιγμή», πρόσθεσε ο Guiony.
Επιπλέον, οι Αμερικανοί το τελευταίο τρίμηνο ταξίδευαν στην Ευρώπη για διακοπές και αγόραζαν τα πολυτελή αγαθά τους στο Παρίσι, τη Ρώμη ή το Λονδίνο. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 18% το δεύτερο τρίμηνο, με τους τουρίστες να ευθύνονται για σχεδόν το ήμισυ αυτής της ανόδου.
Παρόλα αυτά, οι συνολικές πωλήσεις της LVMH παρέμειναν ισχυρές λόγω της άνθισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Ασίας. Οι πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν κατά 24% το πρώτο εξάμηνο του έτους, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι προηγούμενες πωλήσεις ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω των αποκλεισμών από τον κορωνοϊό, όπως ανέφεραν οι Financial Times.
Latest News
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays
Αγορές vs Οικονομολόγοι: Πότε θα μειώσει η Fed τα επιτόκια και θα δώσει ανάσα στις εταιρείες
Οι έμποροι τιμολογούν με πιθανότητες περίπου 70% για μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το CME FedWatch Tool
Κίνα: Πώς κρατάει «ζωντανή» τη ρωσική οικονομία
Η Κίνα αποτελεί μία σανίδα σωτηρίας για τη ρωσική οικονομία απ’ όταν η Δύση ξεκίνησε να επιβάλλει κυρώσεις στη Μόσχα
Εκπτώσεις και κοινή χρήση απέναντι στην υποχώρηση κατανάλωσης - Πού εστιάζει η Uber
Η εταιρεία θέλει να καταστήσει φθηνότερη τη μετακίνηση προς το αεροδρόμιο, τις συναυλίες ή τις αθλητικές εκδηλώσεις
Κι άλλη υποχώρηση στην πολυτέλεια - Σειρά της Burberry για μείωση 40% στις πωλήσεις
Η βρετανική εταιρεία προβληματίζεται λόγω της υποχώρησης των πωλήσεων σε Ασία και Αμερική - Αναμένει ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2025
Η απογείωση των αμερικανικών εισαγωγών από Βιετνάμ και ο εμπορικός εναγκαλισμός Πεκίνου - Ανόι
Το Βιετνάμ έχει σήμερα το τέταρτο υψηλότερο εμπορικό πλεόνασμα με τις ΗΠΑ, χαμηλότερο μόνο από την Κίνα, το Μεξικό και την ΕΕ
Τέλος στο μυστήριο - Αποκαλύφθηκε η κρυφή επένδυση του Μπάφετ
Ποια είναι η Chubb, η ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία η Berkshire απέκτησε 26 εκατομμύρια μετοχές
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη μείωση των εξαγωγών ρωσικού ντίζελ
Οι ουκρανικές επιθέσεις είναι ο ένας λόγος - Ο άλλος είναι πολιτικός
Κίνα-Γερμανία: Επένδυση 290 εκατομμυρίων ευρώ από την FAW-Volkswagen
Στο εργοστάσιο της Τιαντζίν για την παραγωγή τριών μοντέλων SUV
Θα μπορούσαν οι ΗΠΑ με τους συμμάχους τους να αποδυναμώσουν το δολάριο;
Η Κίνα δεν θα ήταν πολύ χαρούμενη