Η ιταλική δικαιοσύνη θεωρεί ότι ανάμεσα στην Alitalia και στη νέα αεροπορική εταιρία ITA υπάρχει ουσιαστική συνέχεια. Γι αυτό, με νέα της απόφαση, επιβεβαίωσε ότι εβδομήντα επτά πρώην εργαζόμενοι της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας, η οποία έκλεισε το 2021, πρέπει τώρα να επαναπροσληφθούν από την ΙΤΑ. Τον περασμένο Ιούλιο δικαστήριο της Ρώμης αποφάνθηκε ότι η νέα εταιρία στην πραγματικότητα συνεχίζει την δραστηριότητα της Αlitalia, η οποία αναγκάσθηκε να «κατεβάσει ρολά» λόγω υπερβολικών χρεών και κακοδιαχείρισης.
Κομισιόν: Υποχρεώνει την Alitalia να επιστρέψει παράνομη ενίσχυση ύψους 400 εκατ. ευρώ
Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με αναλυτές, υπαγορεύεται και από το ότι μεγάλο μέρος των αεροσκαφών δεν έχει αλλάξει και μέχρι πρότινος στον εσωτερικό τους χώρο μπορούσε να διακρίνει κανείς ακόμη το σήμα της ιστορικής Alitalia, η οποία λειτούργησε αδιάκοπα από το 1946, επί 75 χρόνια. Η ΙΤΑ από την πλευρά της με προσφυγή της, πριν λίγες εβδομάδες, ζήτησε την προσωρινή παύση ισχύος της δικαστικής απόφασης. Υπογράμμισε δε ότι η λογική, στην οποία στηρίζεται, θα μπορούσε να δυσαρεστήσει την γερμανική Lufthansa, η οποία υπέγραψε δεσμευτική συμφωνία για να αποκτήσει το 41% των μετοχών της IΤΑ. Το μήνυμα δηλαδή είναι ότι η γερμανική εταιρεία θα μπορούσε ακόμη και να το ξανασκεφθεί και να εγκαταλείψει την ιταλική αγορά.
Επιπλέον εγγυήσεις του ιταλικού Δημοσίου;
Οι δικαστές όμως δεν θεωρούν ότι η πρόβλεψη αυτή είναι ρεαλιστική. Κατά συνέπεια επιβεβαίωσαν την απόφασή τους για επαναπρόσληψη των 77 εργαζομένων και επέβαλαν συμβολικό πρόστιμο χιλίων ευρώ στην ITA, λόγω του ότι η προσφυγή της ήταν, «σαφώς αβάσιμη».
Υπάρχει, βέβαια, και μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια. Σύμφωνα με την εφημερίδα La Repubblica η Lufthansa έχει ζητήσει από το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών, που παραμένει προς το παρόν κύριος μέτοχος της ΙTA, μια επιπλέον εγγύηση: Να διαθέσει ένα σημαντικό ποσό, αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την αποζημίωση πρώην εργαζομένων της Αlitalia, στην περίπτωση που κερδίσουν τις δίκες που έχουν ξεκινήσει.
Πηγή: Deutsche Welle/Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης
Latest News
«Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό»: η Κίνα τρολάρει τους νέους δασμούς των ΗΠΑ
Ο εμπορικός πόλεμος, οι συνεργασίες και οι διαφορές με το 2018
Τι ψηφίζουν για τις αγορές 245 fund managers - Έρευνα της BofA
«Αυξημένες θέσεις» στα χρηματιστήρια και περιορισμός των μετρητών στα χαρτοφυλάκια των επαγγελματιών της αγοράς
Άλμα 12% για τη μετοχή της Sony μετά την ανακοίνωση buyback και διανομής μερίσματος
Θα δαπανήσει έως και 250 δισ. γεν (1,6 δισ. δολάρια) για την επαναγορά μετοχών
Μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ τον Ιούνιο, «βλέπει» ο Βιλερουά
Διαφορετικές απόψεις αναφορικά με τις επόμενες κινήσεις
«Kαμπανάκι» Ντίμον για το αμερικανικό έλλειμμα - Τι είπε για την Κίνα
Οι ΗΠΑ θα πρέπει να εστιάσουν τώρα στην διαχείριση του δημοσιονομικού ελλείμματος
Ποιος μεγιστάνας «πολέμιος» των social media θέλει να αγοράσει το TikTok
O Φρανκ ΜακΚόρτ είναι ο εκτελεστικός πρόεδρος του παγκόσμιου κολοσσού ακινήτων McCourt Global και ιδιοκτήτης της Ολιμπίκ Μαρσέιγ
Ανακάμπτει αργά η ευρωζώνη - Ανάπτυξη 0,3% στο α' τρίμηνο
Η ανάπτυξη υποδηλώνει ότι η οικονομία της Ευρώπης βλέπει μια αργή ανάκαμψη
Η Huawei ανοίγει καταστήματα flagship δίπλα από αυτά της Apple στην Κίνα
Η κινεζική εταιρεία εντείνει τον ανταγωνισμό της με τον αμερικανικό κολοσσό
Αποχωρεί από την OpenAI ο συνιδρυτής και επικεφαλής επιστήμονας Ίλια Σατσκέβερ
Νέος επικεφαλής επιστήμονας της εταιρείας αναλαμβάνει ο Γιοακούμπ Πατσότσκι
Έγιναν τεμπέληδες οι Γερμανοί;
Οι Γερμανοί έχουν τη φήμη ότι είναι εργατικοί, ευσυνείδητοι, αξιόπιστοι και παραγωγικοί - Πώς είναι η κατάσταση σήμερα; Μήπως δεν είναι πια αυτό που ήταν;