Την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ ανέδειξε ως προτιμητέο επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών το ΤΑΙΠΕΔ.
Η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση ανακήρυξε Προτιμητέο Επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών (ο «Διαγωνισμός»), την εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ και Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή την ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. με οικονομική προσφορά 3.106.000.000 ευρώ.
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι βλέπουν 3 οίκοι για την πλειοδοσία στην Αττική Οδό
Εφεξής η διαδικασία θα συνεχιστεί σύμφωνα με όσα προβλέπονται στα τεύχη του Διαγωνισμού.
Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.
Latest News
Πώς θα λυθεί το κουβάρι Helleniq Energy – Elpedison – ΔΕΠΑ Εμπορίας
Γιατί η κυβέρνηση παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις
AXIA για HELLENiQ ENERGY: Εκτίμηση για προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη στα 156 εκατ.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA του ομίλου το 1ο τρίμηνο του 2024 θα διαμορφωθούν στα 321 εκατ. ευρώ
Όμιλος Γιαννακόπουλου: Πώς εξελίσσεται το project της παραλίας Βάρκιζας
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος παρακολουθεί στενά το υπό σύνταξη master plan για την επένδυση που σχεδιάζει η εταιρεία για την ολική αναβάθμιση του συγκεκριμένου ακινήτου
Συμφωνία Korinthian Foods με τον Δήμο Κορυδαλλού για την προμήθεια τροφίμων
Το έργο αφορά τα έτη 2024-2025 και έχει στόχο την ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
Τι συμβαίνει με την Epsilon Net – Οι αγορές από την Teamsystem και τα ερωτήματα
Η Teamsystem είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες λογισμικού στην Ιταλία
Διεύρυνση της συνεργασίας OKTABIT με Huawei
Διανομή Data Centers
Ποια προϊόντα «καίνε» το καλάθι του νοικοκυριού [γράφημα]
Τι καταγράφεται στη μηνιαία έρευνα του ΙΕΛΚΑ
Νέο «χτύπημα» από τον Σκλαβενίτη - Έκλεισε deal στην Ρόδο
Η «είδηση» για την εξαγορά από την οικογένεια Σκλαβενίτη συζητείται ήδη έντονα στο σμαραγδένιο νησί
Η TeamSystem απέκτησε μετοχές της Epsilon Net
Ο ιταλικός όμιλος ανακοίνωσε ότι απέκτησε τις τελευταίες ημέρες θέση 0,57%
Και ξαφνικά …πόλεμος στις προθεσμιακές καταθέσεις – Ο στόχος για το 2025
Πρώτες οι μη συστημικές τράπεζες λανσάρουν υψηλές αποδόσεις