Οι nrg και Hochtief ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την επέκταση του ολοκληρωμένου δικτύου ταχυφορτιστών incharge στους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους.
Στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας, nrg και Hochtief προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας Hellenic Fast Charging Services (HFCS), με σκοπό την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης και της εκμετάλλευσης των σχετικών υποδομών.
Η HFCS θα προχωρήσει στη δημιουργία 52 νέων θέσεων ταχυφόρτισης σε 13 Σταθμούς Εφοδιασμού Αυτοκινήτων (ΣΕΑ) στους αυτοκινητοδρόμους «Ολυμπία Οδός» και «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», στο πλαίσιο ολοκληρωμένων συμφωνιών με τα εν λόγω Έργα Παραχώρησης.
Οι νέες θέσεις που δημιουργούνται, θα λειτουργούν αδιάλειπτα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους – δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες και κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων να πραγματοποιούν ταχείες φορτίσεις κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους.
Οι δύο εταιρείες, στην κοινή τους ανακοίνωση, τονίζουν ότι σκοπεύουν να αναπτύξουν τη συνεργασία τους μελλοντικά, με τη δημιουργία επιπλέον θέσεων φόρτισης και τοποθέτησης ταχυφορτιστών σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου των εθνικών αυτοκινητοδρόμων.
Ο κ. Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής της nrg, δήλωσε σχετικά με τη νέα συνεργασία: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για την έναρξη του νέου μας εγχειρήματος με την HOCHTIEF, μίας κορυφαίας εταιρείας στον τομέα των υποδομών. Στόχος της εταιρείας μας για το incharge είναι η κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους το Εθνικού Οδικού Δικτύου. Με στρατηγικές συνεργασίες όπως η σύσταση της HFCS, πραγματοποιούμε ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».
O κ. Peter Coenen, Γενικός Διευθυντής της Hochtief PPP Solutions GmbH, δήλωσε: «Είμαστε χαρούμενοι για την υποστήριξη και συνεισφορά μας στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, στην κατεύθυνση ενός βιώσιμου και περιβαλλοντικά φιλικού δικτύου αυτοκίνησης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο».
Latest News
Η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα ξανασχεδιάζει τον παγκόσμιο χάρτη του LNG
Ο ρόλος του Παναμά και οι ανησυχίες για τον χειμώνα
Helleniq Energy: Συμφωνία για αναχρηματοδότηση δανείων 1 δισ. – Τι είπε ο Σιάμισιης στους αναλυτές για ΔΕΠΑ Εμπορίας
Θετικά οικονομικά αποτελέσματα αναμένει για το 2024 ο διευθύνων σύμβουλος της Helleniq Energy
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη μείωση των εξαγωγών ρωσικού ντίζελ
Οι ουκρανικές επιθέσεις είναι ο ένας λόγος - Ο άλλος είναι πολιτικός
Η έκρηξη του φυσικού αερίου και οι πράσινες ενστάσεις από Μυτιληναίο, Helleniq Energy και Motor Oil
Τι σηματοδοτεί η εδραίωση της παρουσίας του φυσικού αερίου στην ελληνική αγορά - Προκλήσεις και στοιχήματα
Επελαύνει το αέριο της Gazprom στην Ελλάδα – Ρεκόρ εισαγωγών και ρωσικού LNG
Το πρώτο 4μηνο του 2024, η κατανάλωση αερίου αυξήθηκε κατά 25.5%
ΑΔΜΗΕ: Με 2 επιχειρηματικά σχήματα η δεύτερη φάση για το 20% της Ariadne Interconnecrion
Ποιες κοινοπραξίες περνούν στη δεύτερη φάση
Υποβαθμίζει τις προοπτικές ζήτησης πετρελαίου για το 2024 ο IEA
Τι προβλέπει στην τελευταί έκθεσή του ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας για τη ζήτηση πετρελαίου
Νέα κίνητρα για την ενεργειακή απόδοση των βιομηχανιών
Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 176,75 εκατ. ευρώ, θα παραμείνει ανοικτό για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού
Ο Νορβηγός που έκοψε τη φόρα της Gazprom στην Ευρώπη [γραφήματα]
Το αφεντικό της κρατικής ενεργειακής-κολοσσού Equinor καλύπτει το κενό της Gazprom λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
Δύο χρόνια REPowerEU: Η πρόοδος της Ελλάδας και τα επιχειρηματικά success stories
Η νέα έκθεση της Κομισιόν και οι αναθεωρημένες συστάσεις