Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, καθώς επιβεβαίωσε τον στόχο της για πωλήσεις αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων στην Γηραιά Ηπειρο έως το 2030.
«Δεν υπάρχει γυρισμός τώρα», δήλωσε ο Μακότο Ουτσίντα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, τονίζοντας ότι «πιστεύουμε πως είναι το σωστό για την επιχείρησή μας, τους πελάτες μας και για τον πλανήτη».
Ηλεκτρικά οχήματα: Οι «νεκρές» μπαταρίες γίνονται χρυσός στις ΗΠΑ
Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το ένα τρίτο από τα περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει πουλήσει παγκοσμίως ήταν στην Ευρώπη.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Nissan σχεδιάζει να λανσάρει 27 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία περιλαμβάνουν 19 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έως το 2030.
Η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να είναι από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσαν και πρωτοπόρησαν στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά τα τελευταία χρόνια νιώθει σημαντική πίεση από τον ανταγωνισμό και ειδικά την αμερικανική Tesla του Ιλον Μασκ και την κινεζική ΒYD.
Η Nissan σχεδιάζει επίσης να εισαγάγει τεχνολογία χωρίς κοβάλτιο για να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 65% έως το οικονομικό έτος 2028 και να λανσάρει ένα όχημα με τις δικές της μπαταρίες στερεάς κατάστασης (ASSB) μέχρι εκείνο το έτος. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, το όχημα αυτό θα μειώσει τους τρέχοντες χρόνους φόρτισης κατά τα δύο τρίτα.
Η απάντηση των Ford – Stellantis – Renault
Η συνεργάτης της Nissan, Renault , καθώς και οι ανταγωνιστές Ford και Stellantis, έχουν ανακοινώσει αμφότερες ότι σχεδιάζουν να κάνουν τις ευρωπαϊκές σειρές επιβατικών οχημάτων τους πλήρως ηλεκτρικές έως το 2030.
Επίσης η Nissan επιβεβαίωσε ότι ένα από τα επερχόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιό της στο Σάντερλαντ της Αγγλίας.
«Το Σάντερλαντ είναι ένα από τα σημαντικότερα εργοστάσιά μας όπου έχουμε ιστορία, ανταγωνιστικότητα κόστους… και θα θέλαμε να δείξουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας για την ηλεκτροκίνηση εδώ σε αυτή τη χώρα», είπε ο Ουτσίντα μιλώντας στο CNBC στο στούντιο της Nissan Design Europe στο Λονδίνο.
Ο Ουτσίντα είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «εξελίσσεται και προκαλεί προκλήσεις παντού στον κόσμο».
Στην Κίνα, είπε ότι η εταιρεία θα κοιτάξει να λανσάρει αυτοκίνητα πιο γρήγορα καθώς και νέα μοντέλα που θα στοχεύουν σε συγκεκριμένους τύπους καταναλωτών.
Latest News
Τουρκία: Συμφωνία 1 δισ. δολ. με την Παγκόσμια Τράπεζα για τις ΑΠΕ
Τι προβλέπει το πρόγραμμα
Χατζηδάκης: Ταμείο Ανάκαμψης ΙΙ, για να στηριχθούν οι πράσινες πολιτικές
Η τοποθέτηση του υπουργού Οικονομικών στο Ετήσιο Οικονομικό Φόρουμ των Βρυξελλών
H Honda.. αντεπιτίθεται - Διπλασιάζει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει πάνω από 64 δισ. δολάρια σε ηλεκτροκίνηση και software
Μέγα - αιολικό πάρκο 10 GW στην Αίγυπτο από κοινοπραξία με την Masdar
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα αιολικά πάρκα στον κόσμο - Θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 23,8 εκατομμύρια τόνους ετησίως
Ηλεκτρικά Ι.Χ.: Από το γκάζι στο… χειρόφρενο
Τα 3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα
Η ΕΕ μείωσε τις εκπομπές θερμοκηπίου, αλλά η Ελλάδα στην 5άδα κρατών που τις αύξησαν
Ποιες χώρες της ΕΕ κατάφεραν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου αυξάνοντας ταυτόχρονα το ΑΕΠ τους
Νέα κίνητρα για την ενεργειακή απόδοση των βιομηχανιών
Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 176,75 εκατ. ευρώ, θα παραμείνει ανοικτό για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού
Τι αλλάζει για τα φωτοβολταϊκά σε Κρήτη, νησιά, Πελοπόννησο και Εύβοια
Λήγουν σήμερα τα προγράμματα «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» και «Φωτοβολταϊκά για αγρότες». Τέλος του μήνα η απόφαση για το net-billing
Επενδύει στην αγορά pickup του Μεξικού η BYD
Η κινεζική εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει ένα νέο εργοστάσιο στο Μεξικό, κοντά στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ
«Πράσινο» στοπ στα ομόλογα ορυκτών καυσίμων από την BNP Paribas
Η τράπεζα είναι ο μεγαλύτερος ανάδοχος πράσινων ομολόγων παγκοσμίως