Σε τροχιά… υλοποίησης, όπως όλα δείχνουν, μπαίνει η δημιουργία στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά στην Παιανία. Το υπουργείο Υποδομών και o ΟΣΕ ενέκριναν τη μελέτη, αλλά και τη δωρεά από cluster εταιρειών για την χρηματοδότηση του project.
Σιδηρόδρομος: Σε δύο χρόνια η πλήρης αποκατάσταση του δικτύου – Έχουν καταστραφεί 180 χλμ
Σύμφωνα με πληροφορίες, το cluster των εταιρειών απαρτίζουν η Prodea, η Dimand, η Intrakat, η Premia και η Autohellas που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής.
Με την αποδοχή της χρηματοδότησης από ιδιώτες ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση του έργου, το οποίο αναμένεται να αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή. Εκτιμάται ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν αρχές του 2024 και εφόσον όλα προχωρήσουν ομαλά ενδέχεται να παραδοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό μέσα στην επόμενη χρονιά.
Υπολογίζεται ότι για την κατασκευή θα απαιτηθούν κεφάλαια ύψους περίπου 4 με 5 εκατ. ευρώ. Κομβικής σημασίας πάντως σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν ήταν η αποδοχή της δωρεάς από το Κράτος σε σχετικά σύντομο χρόνο, με δεδομένη την γραφειοκρατία που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Η στάση, όπως αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν, περιλαμβάνονταν στα αρχικά σχέδια της γραμμής του Προαστιακού που είχε σχεδιαστεί για την Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, ωστόσο δεν προχώρησε λόγω κόστους.
Θα κατασκευαστεί ενδιάμεσα από τους υφιστάμενους σταθμούς Παιανία- Κάντζα και Κορωπί. Παράλληλα θα συνδεθεί και με τη γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, Δημοτικό Θέατρο – Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.
Τα οφέλη
Με την δημιουργία του νέου προαστιακού σταθμού, προσδοκάται η σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας.
Ειδικότερα θα προσφέρει πρόσβαση στους κατοίκους της περιοχής και στους εργαζόμενους μιας και πολλές πλέον εταιρείες έχουν την έδρα τους εκεί.
Με την λειτουργία του θα προσθέσει την περιοχή του Καρελλά Παιανίας στο σύστημα μεταφορών και ειδικότερα στο δίκτυο Μετρό και Προαστιακού.
Ο επιβάτης θα μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να βρίσκεται από το Σύνταγμα στην περιοχή της Παιανίας, και σε περίπου 20 λεπτά από το Μαρούσι, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και της κυκλοφοριακής όχλησης της περιοχής αναπτύσσοντας περισσότερο τις αστικές συγκοινωνίες και τη σύνδεση με την Αθήνα και τους άλλους Δήμους του λεκανοπεδίου καθώς και σύνδεση μέσω του Μετρό με το λιμάνι του Πειραιά.
Latest News
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα
Παραδίδεται στην κυκλοφορία ο κλάδος προς Θεσσαλονίκη της Σήραγγας Κατερίνης
Η σήραγγα παρέμεινε καθολικά κλειστή από την 8η Απριλίου 2024
Φράγματα και σιδηρόδρομος - Πού βρίσκονται τα νέα έργα στη Ροδόπη
Σημαντικά αρδευτικά, σιδηροδρομικά και κτιριακά έργα υλοποιούνται στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης