Το σχέδιο μεταφοράς επιβατών στο Παρίσι με αεροταξί κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του επόμενου έτους αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία Volocopter GmbH δήλωσε ότι οι προηγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες που απαιτούνται για το διθέσιο σκάφος της έχουν καθυστερήσει.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Volocopter συνεργάζεται με τον κατασκευαστή κινητήρων και συνεχίζει τις δοκιμαστικές πτήσεις με άλλους, λιγότερο εκλεπτυσμένους κινητήρες, καθώς επιδιώκει να λάβει πιστοποίηση για εμπορικές πτήσεις ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού τον Ιούλιο του 2024. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντρικ Χόκε αρνήθηκε να προσδιορίσει τον προμηθευτή του κινητήρα. «Οι πρώτοι κινητήρες με τους οποίους υποτίθεται ότι θα πετάξουμε καθυστερούν, αλλά θέλουμε να βρούμε έναν τρόπο να προλάβουμε».
«Πράσινοι» Ολυμπιακοί Αγώνες ή… «πράσινα άλογα»;
Το επιτυχές λανσάρισμα της υπηρεσίας θα έδινε στη γερμανική εταιρεία τo ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιρειών, όπως η Joby Aviation Inc. και Αrcher Aviation Inc. Η Volocopter είχε σκοπό να λανσάρει αεροσκάφη μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Ολυμπιακή… προθεσμία
Ενώ τα πτητικά δρομολόγια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν ήδη εγκριθεί από τη γαλλική αρχή αεροπορίας DGAC, η καθυστέρηση στην παραγωγή των κινητήρων θα μπορούσε να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη την έγκαιρη απόκτηση της πιστοποίησης της EASA για την επίτευξη του στόχου της. Το VoloCity έχει 18 κινητήρες, ο καθένας από τους οποίους ζυγίζει λιγότερο από 8 κιλά, και είναι «πολύ εξελιγμένοι», είπε ο Ντρικ Χόκε. «Η εναλλακτική είναι ότι θα πετάξουμε με ειδική άδεια στους Ολυμπιακούς Αγώνες», είπε ο ίδιος.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως σκοπός είναι να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. Αυτή τη στογμή απασχολεί 700 εργαζομένους και έχει επιτυχημένο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της συμπεριλαμβάνουν την παροχή πέντε VoloCity αεροταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα χρησιμοποιηθούν σε εναέριες οδούς, οι οποίες θα είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική αεροπορική αρχή DGAC. Η μία θα συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες, ενώ μια άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Αυτά τα δύο αεροδρόμια έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.
Η Volocopter κατέχει ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών. Η βασική προσπάθεια αφορά την πιστοποίηση για τη χρήση τους, η οποία θα τους βοηθήσει να πάρουν την άδεια από τη European Aviation Safety Agency (EASA). Η Aeroports de Paris, η οποία διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας, πρόκειται να διαχειρίζεται τους «τερματικούς» από και προς τους οποίους θα μετακινούνται τα VoloCity. Αν και ένα από αυτά τα ελικοδρόμια έχει κατασκευαστεί σε πλωτή φορτηγίδα στον Σηκουάνα στο κεντρικό Παρίσι, η Volocopter δεν έχει λάβει άδεια για μεταφορά από και προς το κέντρο της μεγαλούπολης, λόγω φόβων για την ασφάλεια τέτοιας προσπάθειας.
Latest News
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Η γαλλική Funecap έχει αγοράσει περισσότερα από 300 κρεματόρια και γραφεία κηδειών κυρίως στην Ευρώπη
Στη Moderna κατοχυρώθηκε η πατέντα για το εμβόλιο της Covid-19 - Κέρδισε την Pfizer και την BioNTech
Η Moderna διεκδικεί από την Pfizer και την BioNTech μερίδιο των κερδών τους από τα εμβόλια Covid-19 σε διάφορα δικαστήρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
H Μόσχα δεσμεύει assets της Unicredit, μετά από αξίωση της Gazprom
Τι απαντά η ιταλική τράπεζα
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα
Πιέσεις προς τις τράπεζες να φύγουν από τη Ρωσία: Η επιστολή - τελεσίγραφο της ΕΚΤ
Η ρυθμιστική αρχή ζήτησε λεπτομερή σχέδια από τους δανειστές