Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν εξελιχθεί σε σταθερή αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές, με το 70% να αγοράζει αυτά τα προϊόντα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με νέα έκθεση της Amcor.
Η μελέτη βασίστηκε στις καταναλωτικές συνήθειες περισσότερων από 3.000 αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και τις Κάτω Χώρες, με στόχο να γίνει αποσαφηνιστεί το πώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αντιλαμβάνονται, εξετάζουν και αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ιδιωτική ετικέτα: Δεν θα γίνουν ποτέ Ελβετοί οι Έλληνες [πίνακας]
Οι μισοί από τους ερωτηθέντες, οι οποίοι αγοράζουν ενεργά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας λόγω της χαμηλής τους τιμής, θα συνεχίσουν να το κάνουν, με βάση την ικανοποίησή τους από την ποιότητα των προϊόντων, όπως έδειξαν τα στοιχεία.
Κόστος ζωής
Το αυξανόμενο κόστος ζωής είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις υπέρ των ιδιωτικών ετικετών μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 85% των ερωτηθέντων κατέταξε την τιμή ως τον κυριότερο λόγο για την αγορά ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας, ενώ το 48% ανέφερε τις προσφορές ως άλλο κίνητρο για την επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Οι αγοραστές εξετάζουν επίσης την ποιότητα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας όταν λαμβάνουν μια απόφαση, με την καλύτερη γεύση, την τοπική παραγωγή και τα καθαρότερα συστατικά να αναφέρονται ως κορυφαίοι παράγοντες.
Η Madalina Mitru, υπεύθυνη στρατηγικού μάρκετινγκ και αλυσίδας αξίας της Amcor, σχολίασε: «Ενώ η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η τιμή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των αγοραστών ειδών παντοπωλείου στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία, η ποιότητα εξακολουθεί να αποτελεί κρίσιμο παράγοντα που επηρεάζει την αγοραστική πορεία των καταναλωτών».
«Η γεύση, η ποιότητα και η προέλευση εξακολουθούν να είναι σημαντικές για τους καταναλωτές όταν λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς. Επιπλέον, πάνω από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (51%) δήλωσαν ότι δεν αντιλαμβάνονται καμία διαφορά στην ποιότητα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, γεγονός που θέτει τα εμπορικά σήματα ιδιωτικής ετικέτας σε ισχυρή θέση για το μέλλον».
Βιωσιμότητα
Η ζήτηση για την κατηγορία επηρεάζεται επίσης από τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας, σύμφωνα με τη μελέτη. Το 42% (42%) των Ευρωπαίων καταναλωτών πιστεύει ότι η τοπική παραγωγή είναι ένας τομέας στον οποίο οι λιανοπωλητές έχουν αυξήσει τις προσπάθειές τους. Επιπλέον, το ένα τρίτο των καταναλωτών (34%) δήλωσε ότι έχει δει πρόοδο στη μείωση των αποβλήτων τροφίμων, στη μείωση των υπερβολικών συσκευασιών και στη μετάβαση σε πιο βιώσιμες συσκευασίες.
Περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των ερωτηθέντων τόνισαν ότι όσο πιο βιώσιμη είναι η συσκευασία τόσο περισσότερο επηρεάζεται η απόφασή τους να αγοράσουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ωστόσο, το 35% των αγοραστών προϊόντων παντοπωλείου πιστεύει ότι χρειάζονται περισσότερες προσπάθειες για τη χρήση λιγότερο υπερβολικών συσκευασιών και την ενσωμάτωση πιο βιώσιμων συσκευασιών (33%).
Αγορές με οικολογική συνείδηση
Η Mitru διαπίστωσε σχετικά πως «φαίνεται μια αυξανόμενη στροφή προς τις αγορές παντοπωλείου με οικολογική συνείδηση, τόσο για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσο και για τα επώνυμα προϊόντα. Οι καταναλωτές αναμένουν όλο και περισσότερο από τα προϊόντα που προτιμούν να αποδεικνύουν πώς βελτιώνουν τη βιωσιμότητα. Οι λιανέμποροι και οι μάρκες μπορούν να υιοθετήσουν πιο βιώσιμες συσκευασίες για να βοηθήσουν στη διατήρηση των πελατών τους και να αποδείξουν τη συνεχή δέσμευσή τους για την προώθηση της κυκλικότητας και τη μείωση του ανθρακικού τους αποτυπώματος».
Latest News
Σε εξέλιξη οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για τις παραλίες – Γιατί διαμαρτύρονται οι επιχειρηματίες
«Τσουχτερά» πρόστιμα για τους παραβάτες
Έρχεται το πρώτο επενδυτικό προϊόν του ΤΕΚΑ - Τι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο Τσακλόγλου
Τι αποκάλυψε στο ένθετο του ΟΤ, στον One Channel, ο υφυπουργός Κοινωνικής ασφάλισης, Πάνος Τσακλόγλου
Γιατί τράπεζες και funds απορρίπτουν τις αιτήσεις για τον εξωδικαστικό [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τον εξωδικαστικό μηχανισμό
Τα σήματα της ελληνικής οικονομίας – Τι λείπει για το αναπτυξιακό άλμα
Τα κύματα κατανάλωσης, τουρισμού και ακινήτων, όπως και οι εξαγωγικές επιδόσεις τροφίμων και μεταποιητικών αγαθών, δεν αρκούν - Τι εκτιμούν για την ελληνική οικονομία επιφανείς οικονομολόγοι
Πώς θα γίνει η εξαγορά 90.000 καταπατημένων - Το ελκυστικό τίμημα
Ανοίγει πλατφόρμα για τις αιτήσεις ενδιαφερομένων με στόχο την απόκτηση νόμιμων τίτλων κυριότητας
Η... μετέωρη αξιολόγηση της Fitch για την Ελλάδα πριν τις ευρωεκλογές
Ο «κρυφός» κυβερνητικός πόθος και το παράδειγμα της S&P
Σκάνερ της εφορίας για τα ανασφάλιστα - Το μήνυμα Θεοχάρη
Το νομοσχέδιο που έχει τεθεί σε διαβούλευση θα έρθει στη Βουλή προς ψήφιση, τόνισε ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
Έκρηξη στις αιτήσεις για τον εξωδικαστικό - Πόσες οφειλές ρυθμίστηκαν [γράφημα]
Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 16.704 επιτυχείς ρυθμίσεις οφειλών
Σκρέκας: Αποκλιμάκωση του πληθωρισμού δεν σημαίνει μείωση τιμών
Κάποια μειώνονται, κάποια αυξάνονται, αλλά ο μέσος όρος προσεγγίζει το 0, είπε ο υπουργός Ανάπτυξης
Moerenhout (EPRA): Πώς απετράπη ο Αρμαγεδδών της ιδιοκτησίας
Καιροσκοπικά κεφάλαια από τη Μέση Ανατολή τοποθετούνται στρατηγικά σε ευρωπαϊκές εισηγμένες ακινήτων