Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να περνούν τα Χριστούγεννα με τους φίλους και την οικογένειά τους, καθώς υπάρχουν κι εκείνοι που εργάζονται τις ημέρες αυτές προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους ανθρώπους που απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι αεροσυνοδοί που αποκαλύπτουν ποιες είναι οι χειρότερες συνήθειες των επιβατών που προκαλούν τα νεύρα του πληρώματος κατά τη διάρκεια των πτήσεων.
Ταξίδια: Οι πιο επικίνδυνες και οι ασφαλέστερες χώρες του κόσμου για το 2024
Οι δύο τύποι ταξιδιωτών και πώς μπορούν να γίνουν ο «εφιάλτης» του πληρώματος
Έχοντας κατά νου αυτά τα δεδομένα, μια αεροσυνοδός αποκάλυψε ότι η χειρότερη εμπειρία της έχει να κάνει με τους «ενοχλητικούς» επιβάτες κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων. Σύμφωνα με τη Saya, υπάρχουν δύο τύποι ταξιδιωτών στις διακοπές – αυτοί που είναι ενθουσιασμένοι που επιστρέφουν στο σπίτι τους για τις διακοπές και οι ενοχλητικοί που είναι πολύ αγενείς και γκρινιάρηδες.
Μεθούν γιατί είναι Χριστούγεννα και χαίρονται… πάλι γιατί είναι Χριστούγεννα, ο συνδυασμός κάνει τους ταξιδιώτες συχνά να παρεκτρέπονται
«Το χειρότερο πράγμα για εμένα είναι κατά τη διάρκεια των εορτών όταν οι επιβάτες ταξιδεύουν με φίλους και παίρνουν την πρωτοβουλία να μεθύσουν και να γίνουν αντιπαθητικοί επειδή…. εεε, είναι Χριστούγεννα» λέει επικρίνοντας, από τη μία, την υπερβολική συμπεριφορά τους, η οποία όμως γίνεται εξαιρετικά κουραστική όταν εκείνη, όπως και οι συνάδελφοί της, δεν βρίσκονται σε αντίστοιχα καλή διάθεση, λόγω του ότι πρέπει να δουλεύουν τέτοιες μέρες.
Η Saya λέει ότι όσοι πίνουν ένα ποτό παραπάνω πριν από την πτήση τους ή όταν αγοράζουν ποτά από το καροτσάκι του αεροσκάφους συχνά γίνονται απερίσκεπτοι και ενοχλητικοί απέναντι στο πλήρωμα. Η πρώην αεροσυνοδός ζητάει από τους επιβάτες να προσέχουν περισσότερο τη συμπεριφορά τους την περίοδο των γιορτών.
Συνεχίζοντας, ενημέρωσε ότι οι επιβάτες που είναι ήδη μεθυσμένοι κατά τη διάρκεια της πτήσης λαμβάνουν προφορική προειδοποίηση και τους κόβεται το αλκοόλ για το υπόλοιπο της πτήσης. Εάν ένας επιβάτης συνεχίσει να είναι ενοχλητικός, θα μετακινηθεί σε άλλη θέση, εάν υπάρχει, και ο πιλότος θα ειδοποιήσει την ασφάλεια.
Πηγή:in.gr
Latest News
Τι λένε οι ξενοδόχοι για τον υπερτουρισμό
Οι αιτιάσεις περί «υπερτουρισμού» μέχρι σήμερα το μόνο που κάνουν είναι να προσπαθούν να αποκρύψουν το πραγματικό πρόβλημα, λέει ο πρόεδρος του ΠΟΞ
Ποια ελληνικά νησιά επιλέγουν οι Ιταλοί
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα τρία ελληνικά νησιά που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των Ιταλών
Τι δείχνουν τα στοιχεία από τη δημοφιλέστερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα της Ιταλίας
Δύο νέα ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Mitsis
Οι δύο μονάδες βρίσκονται στην Κέρκυρα
Η Mirror «ανακαλύπτει» την Αλόννησο
Εκτενές αφιέρωμα της δημοφιλούς εφημερίδας
Αντίστροφη μέτρηση για το Hilton Αθηνών – Πότε ανοίγει τις πόρτες του
Πού βρίσκονται τα έργα ανακατασκευής του εμβληματικού ξενοδοχείου - Τι θα περιλαμβάνει η επένδυση 300 εκατ. της ΤΕΜΕΣ
Η Everty απέκτησε δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κέα
Το Ydor Hotel & Spa και το Porto Kea Suites Hotel & Spa είναι προς το παρόν τα μοναδικά εν λειτουργία ξενοδοχεία πέντε αστέρων στο διαρκώς αναπτυσσόμενο νησί της Κέας
Διοικητικές αλλαγές στον όμιλο Sani/Ikos
Η Sani/Ikos Group ανακοίνωσε την αναδιάρθρωση των τοπικών Διοικητικών Συμβουλίων των εταιρειών του Ομίλου σε Ελλάδα, Ισπανία και Πορτογαλία.
Απόβαση στην Κέρκυρα από το Mitsis Group – Το πρώτο ξενοδοχείο στο νησί των Φαιάκων
Οι πληροφορίες για το τίμημα. Που βρίσκεται το επενδυτικό πλάνο των 250 εκατ. ευρώ
Αυτές είναι οι 25 καλύτερες παραλίες στην Ευρώπη – Ανάμεσά τους 4 ελληνικές
Τέσσερις ελληνικές παραλίες στο Top25 της Ευρώπης