Ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας LVMH μπαίνει στον κόσμο της ψυχαγωγίας του Χόλιγουντ καθώς επιδιώκει να προωθήσει τις 75 μάρκες του ομίλου μέσω ταινιών και τηλεόρασης.
Το εγχείρημα, που ονομάζεται 22 Montaigne Entertainment από τη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων του ομίλου στο Παρίσι, θα επιβλέπεται από τον Antoine Arnault, μεγαλύτερο γιο του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, και από τον Anish Melwani, πρόεδρο της LVMH North America.
Η πλατφόρμα θα είναι μια συνεργασία με τα Superconnector Studios, μια εταιρεία συμβούλων με έδρα τις ΗΠΑ που συνδέει επωνυμίες με εταιρείες παραγωγής, διασημότητες και στούντιο στον κλάδο της ψυχαγωγίας.
Η Louis Vuitton πάει για το ολυμπιακό μετάλλιο στο Παρίσι – Η στρατηγική για luxury πωλήσεις
Σύμφωνα με τους Financial Times, η LVMH θα επιδιώξει να ενισχύσει την προώθηση των εμπορικών σημάτων του ομίλου — στα οποία περιλαμβάνονται οι οίκοι μόδας Louis Vuitton, Dior και Tiffany & Co— μέσω έργων που κυμαίνονται από τη διαφήμιση έως την τοποθέτηση προϊόντων και πρωτότυπα έργα στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο και τον ήχο που θα αναπτύξει η LVMH, ως παραγωγός ή ως συγχρηματοδότης.
Συνδυασμοί
Η διασταύρωση πολυτέλειας, μόδας και διασκέδασης έχει μακρά ιστορία, από την ταινία του 1961 της Audrey Hepburn Breakfast at Tiffany’s μέχρι το House of Gucci , την ταινία του 2021 με τη Lady Gaga στην άνοδο και την πτώση της ιδρυτικής οικογένειας της ιταλικής εταιρείας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επισημοποιούμε την προσέγγισή μας για την προώθηση των εμπορικών σημάτων μας σε μορφές ψυχαγωγίας.», υπογράμμισε ο Melwani.
Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο με χρηματιστηριακή αξία 418,19 δισ. ευρώ, οδήγησε τις προσπάθειες του κλάδου να αξιοποιήσει τις συσχετίσεις με τη λαϊκή κουλτούρα και τους celebrities για να ενισχύσει την απήχησή του, προσλαμβάνοντας τον τραγουδιστή Pharrell Williams για να σχεδιάσει ανδρικά ρούχα στη Louis Vuitton πέρυσι και κλείνοντας συμφωνίες με προσωπικότητες όπως η Beyoncé, ο Lionel Messi και η Zendaya.
Ο Antoine Arnault, 46 ετών, είναι υπεύθυνος για την εικόνα και τη βιωσιμότητα στην LVMH, την οποία ελέγχει η οικογένεια Arnault και όπου εργάζονται και τα πέντε παιδιά. Αποχώρησε από τον ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανδρικών ενδυμάτων Berluti πρόσφατα, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της οικογενειακής εταιρείας συμμετοχών Christian Dior SE τον Δεκέμβριο.
Latest News
Αυτές είναι οι εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα
Η έρευνα του Great Place Τo Work διεξάγεται με ανώνυμα ερωτηματολόγια και στηρίζεται κατά κύριο λόγο στην άποψη που έχουν οι εργαζόμενοι για την εταιρεία τους
Πρώτη θέση με εισπράξεις $56,5 εκατ. για το "Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων" στο αμερικανικό box office
Η ταινία ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς προβλεπόταν να ανοίξει με 40 έως 50 εκατ. δολάρια
Η σκοτεινή πλευρά ενός διάσημου πίνακα
Πρόκειται για έναν από τους διασημότερους πίνακες, ο οποίος παρουσιάζει μια βουκολική άποψη της Αγγλίας
Eurovision 2024: Σε εξέλιξη ο τελικός – Η Ελλάδα έριξε τη «ζαριά» της
Στον τελικό συμμετέχουν συνολικά 25 χώρες και όχι 26, αφού η Ολλανδία αποκλείστηκε πριν μερικές ώρες
Λύθηκε το μυστήριο για το τοπίο του πίνακα της Μόνα Λίζα
Μια γεωλόγος και ιστορικός τέχνης της Αναγέννησης συμπεραίνει ότι το τοπίο που ζωγράφισε ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είναι υπαρκτό και αποακλύπτει πού βρίσκεται
Η παρθένα παραλία στους Αντίπαξους που το Maestro ανέδειξε ως την 5η καλύτερη στον κόσμο
Λίγες μέρες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του Maestro, την Πέμπτη 16 Μαΐου στις 22:40 στο MEGA, μια ακόμη είδηση έρχεται να επιβεβαιώσει τη δυναμική της σειράς και στον τουρισμό.
2 εκατ. ευρώ για μια εβδομάδα πολυτέλειας στον ωκεανό - Στα ύψη οι ναυλώσεις mega-yachts
Οι πωλήσεις υποχωρούν αλλά οι ναυλώσεις ανθίζουν
Το μουσείο που σατιρίζει τη γερμανική γραφειοκρατία
Το Μουσείο Γραφειοκρατίας εγκαινιάστηκε στο Βερολίνο, με σκοπό να θίξει μείζονα ζητήματα στη χώρα
Βurn οn: Όταν δεν μπορείς να σταματήσεις να δουλεύεις
Το καθημερινό άγχος μπορεί να οδηγήσει σε burn out και κατάθλιψη. Οι πάσχοντες του burn on ωστόσο διαφέρουν, καθώς εξακολουθούν να εργάζονται – έχοντας ξεπεράσει τα όρια κατάρρευσης
Δύο εισιτήρια για το UEFA Europa Conference League κοστίζουν όσο ένα μικρό αυτοκίνητο
Στη δευτερογενή αγορά έχει στηθεί πάρτι για τα εισιτήρια του τελικού ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Φιορεντίνα