Νέο κύκλο επενδύσεων ύψους 2,5 – 3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανικό εξοπλισμό σχεδιάζει η Οινοποιία Μαλαματίνα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο Όμιλος Mantis, σε συνεργασία με τη νέα διεύθυνση της Οινοποιίας Μαλαματίνα, διασφάλισε τη βιωσιμότητα του εμβληματικού brand και την ενίσχυσή του στην ελληνική και διεθνή αγορά, υλοποιώντας, από τον Δεκέμβριο του 2021, ένα σημαντικό επενδυτικό και επιχειρηματικό πλάνο. Από την 1η Μαρτίου 2022, που ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία υπό τη νέα διοίκηση, ξεκίνησε η Α’ φάση του επενδυτικού σχεδίου που ξεπερνά τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται ο επόμενος κύκλος επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό.
Μαλαματίνα: Στον όμιλο Mantis η ιστορική οινοποιία – Στα 20 εκατ. ευρώ η επένδυση
Παράλληλα, ενσωμάτωσε προηγμένα συστήματα ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, επαναφέροντας την Οινοποιία σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης και εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στο χώρο.
Αξιοποιώντας τη νέα παραγωγική διαδικασία, η Οινοποιία Μαλαματίνα διεύρυνε το χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από την παραγωγή της αυθεντικής ρετσίνας, λάνσαρε πέντε νέες σειρές για την ελληνική αγορά και επιπλέον δύο για το εξωτερικό με συνολικά 20 νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα – «Φίλιωμα», «Ρεζινέ», «Τέσσερις Άγγελοι», «2303 REZINÉ», «ΝΑΜΑ», «Αγιόκλημα», «Μοσχοβόλι» -, διασφαλίζοντας την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες κρασιού (οικονομικό, μεσαίας κατηγορίας, premium). Ταυτόχρονα, οι παράλληλες βραβεύσεις τους για την ποιότητά τους και τη γεύση τους στους σημαντικότερους διεθνείς και ελληνικούς διαγωνισμούς αναγνωρισμένου κύρους, ενέταξαν την Οινοποιία Μαλαματίνα στον παγκόσμιο οινικό χάρτη προσθέτοντας αξία στην Ελληνική Οινοποιία.
Η υλοποίηση του επενδυτικού και επιχειρηματικού πλάνου, καθώς και η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της Οινοποιίας. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι των 7,25 εκατ. ευρώ του 2022. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.
Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες συνεργασίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη. Παράλληλα επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες catering, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα.
Ο Νικόλαος Κεράνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Οινοποιίας Μαλαματίνα, δήλωσε σχετικά: «Πριν δύο χρόνια, ξεκινήσαμε μαζί με τον Όμιλο Mantis μία μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να εξελίξουμε ένα εμβληματικό brand σε μία ισχυρή επιχειρηματική δύναμη για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα. Σήμερα, μπορούμε να μιλάμε για μία ποικιλία νέων προϊόντων, για μία παράδοση που ξεπέρασε τα σύνορα, ενθουσίασε και απέκτησε νέο κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ παράλληλα βραβεύτηκε για την ποιότητα και την καινοτομία της. Το νέο λογότυπο μετουσιώνει την προσπάθεια όλων μας και σηματοδοτεί το πέρασμα στη Νέα Εποχή της Οινοποιίας Μαλαματίνας.»
Το νέο λογότυπο
Η Οινοποιία Μαλαματίνα, ανανεώνει την εταιρική της εικόνα και με νέο λογότυπο περνάει, μία ιστορία 129 χρόνων, σε μία Νέα Εποχή.
Το νέο λογότυπο εμπνέεται από την μακραίωνη οικογενειακή παράδοση και αποτυπώνει τη δυναμική συνέχεια της Οινοποιίας. Κάνει πρωταγωνιστή το κλειδί σε χρυσό χρώμα, το οποίο αποτελεί και σήμα κατατεθέν της, ενώ παραμένει η αναφορά “est. 1895″, ως φόρος τιμής του έτους ίδρυσης του πρώτου Οινοποιείου της, στην Αλεξανδρούπολη, από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα.
Την ίδια στιγμή, το πιο διάσημο προϊόν της Ελληνικής Οινοποιίας, η ιστορική & αυθεντική Ρετσίνα ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί, που επίσημα καθιερώθηκε το 1957, υπογραμμίζοντας το στοιχείο της παράδοσης και της σύνδεσης με το παρελθόν ενισχύοντας ταυτόχρονα το μέλλον της.
Latest News
ΕΜΠ – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Έως 31 Μαΐου οι αιτήσεις για το επαγγελματικό μεταπτυχιακό 2024 - 2025
Το ΕΔΠΜΣ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου υποστηρίζεται και χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η οικογένεια Τσατσαρωνάκη ζυμώνει ψωμί και «πράσινα» ξενοδοχεία
Η χανιώτικη οικογένεια που έκανε το παξιμάδι trend και ξαναβάζει μπρος το πρώην εργοστάσιο Κατσέλης – Επενδύσεις σε μεταποίηση, τουρισμό και πρωτογενή τομέα
Η startup που κάνει... check in στην καινοτομία - Πώς βοηθά την τουριστική βιομηχανία
H αυτόματη πρόσβαση στα δωμάτια λύνει τα χέρια των ξενοδόχων
B. Νικολαΐδης: Η PeopleCert είναι έτοιμη για τη Νέα Υόρκη – Οι σκέψεις για το ΧΑ
Ποιες κινήσεις έχουν γίνει για την εισαγωγή της μετοχής σε Χρηματιστήριο – Το σχέδιο ανάπτυξης και μετασχηματισμού της εταιρείας
Με το βλέμμα στα διυλιστήρια «πρασινίζουν» Helleniq Energy και Motor Oil
Τα «πράσινα» projects και η στροφή στο ρεαλισμό
Kαι οι εννέα είναι υπέροχες - Οι ελληνικές startups - «γκουρού» στην ΑΙ
«Βλέπουν» το αύριο παρέχοντας ψηφιακές λύσεις στις επιχειρήσεις
PeopleCert: Υποτροφίες σε νέους με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη για δεύτερη χρονιά
«Ο σπόρος που σπείραμε πέρυσι άνθισε», δήλωσε ο ιδρυτής της PeopleCert, Βύρωνας Νικολαΐδης
Τα guidance του Βασιλάκη για την δεύτερη 25ετία της Aegean
Έκλεισε 25 χρόνια λειτουργίας η αεροπορική - Ο πρόεδρος αναγγέλλει τα νέα επενδυτικά σχέδια
Έρχεται στην Ελλάδα ένα λεωφορείο υδρογόνου - Σε ποιες πόλεις θα κάνει στάσεις
Το ταξίδι του λεωφορείου ξεκίνησε στη Ρουμανία, πέρασε από τη Βουλγαρία και συνεχίζεται στη χώρα μας
Θα πιει πικρό καφέ η αγορά; - Μιλούν στον ΟΤ ο CEO της Coffee Berry και οι οργανωμένες αλυσίδες
Επιστρέφει ο ΦΠΑ στο 24%; - Το κρίσιμο ραντεβού με το Υπουργείο Οικονομικών