Δυναμικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση και ανάπτυξη των υποδομών τους υλοποιούν SHOPFLIX και Courier Center, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας. Τα παραπάνω ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της SHOPFLIX, Χρήστος Καλογεράκης από το βήμα του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τονίζοντας την πρόθεση της διοίκησης να επεκτείνει το αποτύπωμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Αναλύοντας το αναπτυξιακό πλάνο της SHOPFLIX, ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οι αποφάσεις λαμβάνονται αποκλειστικά με γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, η εταιρεία έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην εκ βάθρων ανανέωση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα και την αντικατάστασή της, με μια από τις καλύτερες τεχνολογίες στον κόσμο.
Κάτι που σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή, η SHOPFLIX έχει φθάσει στα 6 εκατομμύρια προϊόντα, έχοντας καταφέρει να αναπτύσσεται και μεγαλώνει βάση σχεδίου.
Σε τροχιά ανάπτυξης η Courier Center
Εστιάζοντας στην Courier Center, τον βραχίονα του ομίλου στις ταχυμεταφορές ο κ. Καλογεράκης ανέφερε ότι έχει μετατραπεί σε έναν μεγάλο, σοβαρό πανελλαδικό παίκτη σε μια απαιτητική αγορά χάρη στις επενδύσεις που έγιναν στα τρία χρόνια από την εξαγορά της.
Η νέα ιδιοκτησία της εταιρείας ήθελε να δημιουργήσει «έναν provider, ο οποίος θα παρέχει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε όλη την χώρα». Η λογική που διακατείχε τις εταιρείες του χώρου μέχρι τότε, ήταν να δίνουν προτεραιότητα στα μεγάλα αστικά κέντρα, την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και άφηναν σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
«Πήραμε ένα οικογενειακό μαγαζί και θεωρώ ότι το έχουμε φθάσει να είναι ένας από τους κορυφαίους last mile provider», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να γνωρίζει που βρίσκεται το κάθε πακέτο που διακινεί. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο της Courier εξυπηρετεί το 98% της ελληνικής επικράτειας, και από μερίδιο 0,4% που ήταν πριν τρία χρόνια έχει φθάσει στο 7%, με στόχο να υπερβεί το 10% ενώ πλέον πέρα από την SHOPFLIX εξυπηρετεί μεγάλους εγχώριους και διεθνείς παίκτες. Από φέτος μάλιστα, η εταιρία αναμένεται να εμφανίσει και τα πρώτα της κέρδη.
Τεράστια περιθώρια για το e-commerce
Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, τα περιθώρια ανάπτυξης του e-commerce στην Ελλάδα είναι μεγάλα, με δεδομένη τη συγκριτικά χαμηλότερη διείσδυσή του έναντι της υπόλοιπης Ευρώπης. Συγκεκριμένα, στην χώρα μας αντιστοιχία στο 10,9% του λιανεμπορίου, όταν σε ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία ανέρχεται στο 25%.
Η δυναμική του χώρου πιστοποιείται και από τον αριθμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν αποκτήσει ψηφιακές δυνατότητες. «Από 7.000 εταιρείες πριν από 5 χρόνια, έχουν φθάσει σήμερα στις 20.000. «Άρα φαίνεται πως είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης.
Παράλληλα, παρέθεσε κάποια δεδομένα που δείχνουν την ραγδαία άνοδο των ηλεκτρονικών αγορών. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην αύξηση του ποσοστού των πελατών που ολοκληρώνουν μια ηλεκτρονική συναλλαγή, το οποίο πλέον αγγίζει το 85% από 51% το 2018 με 2019 αλλά και στην εκτίναξη του ποσοστού των καταναλωτών που κάνουν ψηφιακά τις πληρωμές τους (digital payments) στο 86% από 56% προηγουμένως.
Ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οδηγός στις παρεμβάσεις που δρομολογεί η εταιρεία είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, ο οποίος πλέον είναι πολύ πιο απαιτητικός και επιθυμεί να απολαμβάνει υψηλές υπηρεσίες και στο ηλεκτρονικό κανάλι. «Βλέπουμε μια τεράστια αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Σύμμαχος» στην προσπάθεια αυτή, σημείωσε ο επικεφαλής της SHOPFLIX είναι η τεχνολογία, μέσω της οποίας μπορεί η εταιρεία να διαπιστώσει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες και τα θέλω του καταναλωτή και να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές.
Να σημειωθεί πως η τοποθέτηση του κ. Καλογεράκη έγινε σε πάνελ με θέμα το μέλλον των καταναλωτικών συνηθειών («The Future of Consumer Landscape: The Way Forward»), στο οποίο συμμετείχαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, CFO της Διαμαντής Μασούτης, ο Βασίλης Κουτεντάκης, CRB της Τράπεζας Πειραιώς και η Βάλια Αρανίτου, Καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Latest News
Άνοιξε το μεγαλύτερο Zara στην Ελλάδα στον Πύργο του Πειραιά - Τα σχέδια για το Μινιόν
Πού ανοίγουν και πού κλείνουν καταστήματα οι Ισπανοί - Έρχονται ακόμη δύο νέα Zara flagship stores – Ρεκόρ τζίρου στην ελληνική αγορά
Από την Apivita, στα καλλυντικά, τα ξενοδοχεία και την ενέργεια - Τι είπε η οικογένεια Κουτσιανά στον ΟΤ
Η δημιουργία της Symbeeosis, το πάγωμα των ξενοδοχείων ευεξίας και το πέρασμα στις ΑΠΕ με την συμμετοχή του στην Energy Storage Technologies
Τράπεζες: Με άνεση σε κέρδη άνω των 3,5 δισ. στο τέλος του 2024 – Ο προάγγελος του α’ τριμήνου
Τα μεγέθη που οδηγούν τις διοικήσεις σε θετικές προβλέψεις
Εξυπηρέτηση εταιρικού χρέους και rollover σε περιβάλλον υψηλών επιτοκίων - SOS από ΕΚΤ
Ποιος κλάδος έχει πληγεί περισσότερο - Τι καλούνται να κάνουν οι τράπεζες
Helleniq Energy: Συμφωνία για αναχρηματοδότηση δανείων 1 δισ. – Τι είπε ο Σιάμισιης στους αναλυτές για ΔΕΠΑ Εμπορίας
Θετικά οικονομικά αποτελέσματα αναμένει για το 2024 ο διευθύνων σύμβουλος της Helleniq Energy
Eurobank: Ιστορικό υψηλό στη λειτουργική κερδοφορία με μπόνους από το εξωτερικό
Μέρισμα για το 2023 μόνο σε μετρητά - Τι είπε ο CEO, Φωκίων Καραβίας στους αναλυτές
Trastor: Από αύριο στο ταμπλό του ΧΑ οι νέες μετοχές από την ΑΜΚ
Μετά την αύξηση, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε €122.334.819,
Συνεργασία SoftOne-Euronet στις λύσεις αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών
Οι νέες υπηρεσίες θα διατίθενται στην από κοινού πελατειακή βάση 285.000 επιχειρήσεων και στην ευρύτερη ελληνική αγορά
Eurobank: Αύξηση 50,1% στα καθαρά κέρδη για το α΄ τρίμηνο - Μέρισμα στα 0,09 ευρώ/μετοχή
Ποσοστό 38% των καθαρών κερδών από τις διεθνείς δραστηριότητες της τράπεζας
HELLENiQ ENERGY: Ισχυρή κερδοφορία για το α' τρίμηνο - Στα 338 εκατ. τα EBITDA
Η στρατηγική του ομίλου και οι στόχοι του β΄ τριμήνου