
Tη σύναψη δανειακής σύμβασης ύψους 37,45 εκατ. δολαρίων με μία από τις υφιστάμενες τράπεζές της, ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nadaq, Seanergy Maritime Holdings Corp.. Το δάνειο αφορά στην αναχρηματοδότηση δύο πλοίων τύπου capesize της εταιρείας καθώς και την προσθήκη ενός ακόμα πλοίου capesize. Η λήξη του δανείου επεκτείνεται στο τέλος του 2024 με επιτοκιακό κόστος LIBOR συν 3,5%. Με την παρούσα σύμβαση αυξάνεται η ρευστότητα της Εταιρείας κατά 12 εκατ. δολάρια.
Επίσης, η Seanergy βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για δανειακή σύμβαση ύψους 20,5 εκατ. δολαρίων, επίσης από υφιστάμενο δανειακό πάροχο, για τη χρηματοδότηση του νέου capesize πλοίου M/V Hellasship.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή αύξηση και επέκταση σε μία από τις υφιστάμενες δανειακές μας συμβάσεις με μία υφιστάμενη τράπεζά μας. Η νέα σύμβαση, σε συνδυασμό με τις προχωρημένες συζητήσεις με άλλους δανειακούς παρόχους μας, αποτελούν μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην Εταιρεία μας.
Όσον αφορά τις συνθήκες της αγοράς, ο τρέχων μέσος όρος του BCI υπερβαίνει τα 26.000 δολάρια την ημέρα, ενώ προβλέπονται υψηλά επίπεδα ναύλων για τα Capesize για το υπόλοιπο 2021. Αναμένουμε η Seanergy να επωφεληθεί σημαντικά από την συνεχώς αυξανόμενη Capesize αγορά.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 15 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.642.463 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών