
Παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, που προκαλούνται από την πανδημία του κορωνοϊού, φαίνεται ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών δεν έχει πληγεί δραστικά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της GlobalData, το 36% των συμμετεχόντων στην έρευνα, σκέφτεται να ταξιδέψει σε διαφορετική ήπειρο τους επόμενους 12 μήνες, ποσοστό που είναι κατά 8% υψηλότερο εκείνο των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι σχεδιάζουν ταξίδια σε χώρες εντός της ηπείρου τους.
Σχετικά, ο Ralph Hollister, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού της GlobalData, ανέφερε ότι λόγω του κορωνοϊού, έγιναν συχνές προσαρμογές στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και κάθε χώρα έχει διαφορετικούς κανόνες, πράγμα που σημαίνει ότι το ταξίδι σε διαφορετική ήπειρο ενέχει ρίσκο. Αυτές οι επιπτώσεις μπορεί να οδηγήσουν σε ξαφνικές ακυρώσεις, ενώ στη σκέψη των ταξιδιωτών βρίσκεται πάντα η πιθανότητα προσβολής τους από τον κορωνοϊό. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι ανωτέρω παράγοντες δεν αποκαρδιώνουν τους καταναλωτές, οι οποίοι φέτος σχεδιάζουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Τα νέα δεδομένα, οδηγούν στο συμπέρασμα πως η γενική κόπωση που δημιουργήθηκε από την πανδημία έχει δημιουργήσει τους ταξιδιώτες την επιθυμία ριζικής αλλαγής τοπίου, συνεπώς πολλοί είναι έτοιμοι να αφήσουν πίσω τους σημαντικές ανησυχίες, επεσήμανε ο κ. Hollister και συμπλήρωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη προβλέψει αυτή την τάση. Για παράδειγμα, αυτό το μήνα, η United Airlines ανακοίνωσε περαιτέρω επέκταση σε διεθνείς προορισμούς στην Ευρώπη και νέες πτήσεις προς Ελλάδα, Κροατία και Ισλανδία, ενώ η Air France ανακοίνωσε περαιτέρω επέκταση στις ΗΠΑ, με τις νέες πτήσεις να ξεκινούν το προσεχές καλοκαίρι.


Latest News

Aυξήθηκαν οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα τον Φεβρουάριο
Ιδιαίτερη αύξηση παρουσίασαν οι αφίξεις και διανυκτερεύσεις αλλοδαπών, με ποσοστά 3,8% και 4,9% αντίστοιχα
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου