Ουρά κάνουν οι ενδιαφερόμενοι για ένα κομμάτι της μετοχικής σύνθεσης της σταθερά ανερχόμενης στον κλάδο των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων Ionity, με πληροφορίες του πρακτορείου Reuters να προσθέτει στους επίδοξους μνηστήρες την Royal Dutch Shell και την Renault.
H Ionity, που μετρά στους μετόχους της την Volkswagen, την Daimler, την BMW και τη Ford, έχει ανακοινώσει ήδη από τον περασμένο Μάρτιο πως προσανατολίζεται στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου φορτιστών της σε όλη την Ευρώπη και πως για το λόγο αυτό αναζητά επιπλέον κονδύλια και μετόχους.
Η εταιρεία σήμερα λειτουργεί 348 σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη και έχει άλλους 45 υπό κατασκευή. H δυνατότητα τους είναι ιδιαίτερα υψηλή με αποτέλεσμα τα οχήματα να μπορούν να φορτιστούν μέσα σε λίγα λεπτά.
Σύμφωνα με το Reuters οι τελικές προσφορές για μετοχικό μερίδιο της τάξεως του 20-25% με αξία από 400 έως 500 εκατ. ευρώ, αναμένονται τον Ιούλιο.
Για την ενεργειακή Shell, η είσοδος στην Ionity θα σήμαινε ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην προσπάθεια της εταιρίας να εξελιχτεί σε σημαντικό παίχτη στον τομέα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, στο πλαίσια και της προσπάθειας της να απαγκιστρωθεί από τις ρυπογόνες δραστηριότητες του κλάδου του πετρελαίου και φυσικού αερίου. Εξάλλου, η Shell ελέγχει ήδη την NewMotion, ένα από τους μεγαλύτερους παρόχους ηλεκτρικής φόρτισης στην Ευρώπη
Αντιστοίχως, η Renault, που αύριο θα δώσει στη δημοσιότητα το νέο στρατηγικό της πλάνο στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, η είσοδος στην Ionity θα ήταν σημαντική προσθήκη για την υλοποίηση της πράσινης στρατηγικής της.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ