Μία εβδομάδα άδεια, προκειμένου να «αποφορτιστούν», δίνει η o κολοσσός αθλητικών ειδών Nike στους υπαλλήλους της στα κεντρικά γραφεία, προκειμένου -όπως τονίζει- να υποστηρίξει την ψυχική τους υγεία μετά την πανδημία του κορωνοϊού.
Ο Ματ Μαράτσο, ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ στη Nike, ανέφερε σε ανάρτησή του LinkedIn ότι τα κεντρικά γραφεία της Nike στο Beaverton του Όρεγκον θα είναι κλειστά για μία εβδομάδα.
Και πρόσθεσε «Το μήνυμα είναι σαφές: Αφιερώστε χρόνο για να χαλαρώσετε, να αποσυμπιεστείτε και να περάσετε χρόνο με τους αγαπημένους σας. Μην δουλεύετε».
Ο Μαράτσο πρόσθεσε ότι ο χρόνος για ξεκούραση και ανάρρωση είναι «το κλειδί για την καλή απόδοση και τη διατήρηση της λογικής».
Ο περασμένος χρόνος ήταν «δύσκολος» εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, είπε ο Μαράτσο, χαρακτηρίζοντάς τον ως «τραυματικό γεγονός». Ωστόσο, πρόσθεσε ότι «είναι αισιόδοξος ότι η ενσυναίσθηση και η ευγνωμοσύνη που συνεχίζουμε να δείχνουμε στους συμπαίκτες μας θα έχουν θετικό αντίκτυπο στην κουλτούρα της δουλειάς για να προχωρήσουμε».
Ο Μαράτσο θεωρεί ότι η κίνηση της Nike αναγνωρίζει ότι «μπορούμε να δώσουμε προτεραιότητα στην ψυχική υγεία και να συνεχίσουμε τη δουλειά».
Μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη από την εταιρεία ανάλυσης εργατικού δυναμικού Visier, με δείγμα 1.000 εργαζομένων πλήρους απασχόλησης στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το 89% των εργαζομένων δήλωσαν ότι είχαν υποστεί εξουθένωση τον τελευταίο χρόνο. Επιπλέον, το 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα άφηναν την τρέχουσα δουλειά τους για μία άλλη δουλειά, θυσιάζοντας τον έναν καλύτερο μισθό για πιο ευνοϊκές συνθήκες εργασίας.
Latest News
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης