Στην τελική ευθεία για τη δημοπράτηση του μεγαλύτερου πακέτου σιδηροδρομικών έργων, ύψους 3,3 δισ. ευρώ, με το μοντέλο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου βρίσκεται η ΕΡΓΟΣΕ. Τα τεύχη πρόσκλησης έχουν συνταχθεί για τα έξι συνολικά έργα και μένουν οι τελικές παρεμβάσεις. Παράλληλα, ολοκληρώνονται τα τεύχη δημοπράτησης για τον τεχνικό και τον νομικό σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και για τους έξι τεχνικούς συμβούλους projectmanagersγια τα επιμέρους έργα.

Μέσα στα προηγούμενα δύο χρόνια, όπως παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Χρήστος Βίνης, στο πλαίσιο του AthensInvestmentForum2021, έχουν δημοπρατηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ επτά έργα, συνολικού ύψους 515,3 εκατ. ευρώ, το οποία συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της κατασκευής και του εκσυγχρονισμού του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας. Τα δύο μεγαλύτερε εξ αυτών των έργων βρίσκονται στην Πελοπόννησο και αφορούν στην επιδομή και την ηλεκτροκίνηση του τμήματος Ρίο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ, και στην ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο – Ροδοδάφνη, ύψους 84 εκατ. ευρώ.

Σε αυτό το πακέτο περιλαμβάνονται ακόμη η δεύτερη φάση ανάπτυξης του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42,1 εκατ. ευρώ, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης στο Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 82,5 εκατ. ευρώ, και η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, ύψους 56,7 εκατ. ευρώ. Τα έργα που συμπληρώνουν αυτή τη δέσμη δημοπρατήσεων αφορούν στην κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στον Νέο Παντελεήμονα Πιερίας, προϋπολογισμού 1,8 εκατ. ευρώ, και στην ηλεκτροκίνηση του Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, ύψους 72,8 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, από το φθινόπωρο του 2019 ως σήμερα έχει αυξηθεί η απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων για την υλοποίηση σιδηροδρομικών έργων και ο ρυθμός ανάπτυξης έχει επιστρέψει σε θετικό πρόσημο μετά από 5 χρόνια περίπου.

Προκειμένου να φέρει εις πέρας το απαιτητικό εγχείρημα του ανταγωνιστικού διαλόγου, η ΕΡΓΟΣΕ διαμόρφωσε την οργανωτική της δομή, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Παγκόσμιας Τράπεζας, τρέχοντας παράλληλα την προσπάθεια να ξεμπλοκάρει «αιώνια» έργα μπλοκαρισμένα σε διοικητικά, οικονομικά και δικαστικά γρανάζια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές