Συνεχίζει τις αγορές πλοίων η ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, Costamare, η οποία ανακοίνωσε την πρόθεση της να προχωρήσει στην ναυπήγηση οκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ενώ παράλληλα έδωσε στη δημοσιότητα τα επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αγόρασε τελευταία.

Αναλυτικότερα η εταιρεία υλοποιεί δύο συμβόλαια για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ( 13.000 teu το ένα) και ενεργοποιεί την option για ναυπήγηση έξι επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (δυο 13.000 Teu το ένα και τεσσάρων 15.000 Teu το ένα). Και τα οκτώ πλοία θα ναυλωθούν σε μεγάλη εταιρεία liners.

Επίσης η Costamare ανακοίνωσε την αγορά έξη πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και την παραλαβή του Soho Trader, ναυπηγήσεως 2015-μεταφορικής ικανότηατς 63.473 dwt (παραλαβή)

Τα έξι που αγόρασε είναι:

  • m/v Soho Merchant, ναυπηγήσεως 2015- 63.800 dwt
  • m/v Star Damon,ναυπηγήσεως 2012- 63.227 dwt
  • m/v George P, ναυπηγήσεως 2012- 81.569 dwt
  • m/v Egyptian Mike, ναυπηγήσεως 2011- 81.601 dwt
  • m/v Belnor, ναυπηγήσεως 2010- 58.018 dwt και
  • m/v Belstar, ναυπηγήσεως 2009-57.970 dwt

Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022. Η αγορά χρηματοδοτείται με ίδια κεφάλαια και με τραπεζικό δανεισμό.

Ο Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «είμαστε χαρούμενοι να ανακοινώσουμε την επέκταση του στόλου μας με σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την χροναύλωσή τους που υποστηρίζεται από μακροπρόθεσμες ναυλώσεις. Κατά τη διάρκεια του έτους ναυλώσαμε συνολικά 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσθέτοντας έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των νέων συμβάσεων για τα δύο νεότευκτα που συνήφθησαν πρόσφατα μέσω άσκησης options τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η σταθμισμένη μέση διάρκεια χρονοναύλωσης για τον στόλο είναι 6,3 έτη. Ταυτόχρονα επεκτείνουμε τον στόλο μας ξηρού χύδην φορτίου, φέρνοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων που κατέχουμε σε 44, υλοποιώντας εκτελώντας την απόφασή μας να επενδύσουμε στον κλάδο όπου η προσφορά περιορίζεται από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση δαπανών για υποδομές και κατανάλωση εμπορευμάτων».

Να σημειωθεί τέλος ότι σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr η εταιρεία έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη bulker.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα