
Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές τω εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ όσον αφορά στα διόδια οι αυξήσεις είναι πολύ μικρές και προσαρμόζονται ανάλογα με τον πληθωρισμό. Αυτό είπε, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος, μεταξύ των άλλων, τόνισε την οικονομική αλλά και κοινωνική διάσταση των έργων υποδομών.
Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στα μεγάλα έργα, που ξεμπλοκάρουν, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο Ε65 και το Πάτρα – Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τα τρία χρόνια, σημείωσε: «όλα αυτά τα έργα έχουν και κοινωνική διάσταση», τόνισε.
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε, ακόμη, ότι: «Για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δρομολογούνται έργα ύψους 13 δισ. ευρώ. Έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί τα 3,2 δισ. ευρώ και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει διάχυση της ανάπτυξης, σημαίνει θέσεις εργασίας, σημαίνει ότι και άλλες επιχειρήσεις θα ευνοηθούν, όχι μόνο οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες».
Τέλος, σημείωσε: «Δεν αυτοσχεδιάζουμε. Τα έργα αυτά δεν είναι μεμονωμένα. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και είπαμε θα κάνουμε ένα δρόμο στα Τρίκαλα ή θα κάνουμε ένα σιδηροδρομικό έργο. Τα έργα αυτά έχουν σχεδιαστεί βήμα – βήμα και εξυπηρετούν έναν εθνικό στόχο: Η χώρα μας να γίνει ένας κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής».
Για την πανδημία
Όσον αφορά την πανδημία, ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι η κατάσταση αλλάζει ημέρα με την ημέρα, γι’ αυτό και η κυβέρνηση αναπροσαρμόζει τα μέτρα όταν χρειαστεί. Αντιπαρέβαλε δε τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ειδικότερα του ΣΥΡΙΖΑ. Ασκώντας κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε: «Από την αντιπολίτευση ακούμε μόνο κραυγές. Ο κ. Τσίπρας τι λέει; Μας είπε, να μη μας βρει το πέμπτο κύμα της πανδημίας με πρωθυπουργό Μητσοτάκη. Για να προστατευθεί η ανθρώπινη ζωή πρέπει να στήσουμε κάλπες μέσα στο πέμπτο κύμα. Αν αυτό έχει το παραμικρό στοιχείο λογικής, εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά».


Latest News

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού