Φρένο στην άρση των μέτρων του κορωνοϊού έβαλε η Επιτροπή Εμπειρογνωμώνων που συνεδρίασε το μεσημέρι της Τετάρτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πρόταση της επιτροπής είναι να παραμείνουν τα μέτρα ως έχουν έως και την Πρωτομαγιά με πιθανή μέρα χαλάρωσης της επόμενη, δηλαδή στις 2 Μαΐου.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως το Πάσχα θα ισχύσουν όσα μέτρα είναι ακόμα σε ισχύ.
Έτσι λοιπόν παραμένει η χρήση της μάσκας στους εσωτερικούς χώρους αλλά και το πιστοποιητικό εμβολιασμού.



























![ΑΑΔΕ: Οι κυρώσεις για τις διαδικαστικές παραβάσεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας [Μέρος 11ο]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/01/eforia-1024x536-1-860x450-1.jpg)









