
Σχεδόν 12.000 άτομα υπέβαλαν αίτηση για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ από την Αττική Οδό λόγω εγκλωβισμού στον αυτοκινητόδρομο κατά την κακοκαιρία «Ελπίδα» τον περασμένο Ιανουάριο. Ωστόσο, μόλις 3.500 πολίτες που υπέβαλαν αίτηση στη σχετική πλατφόρμα μπορούν όντως να αποδείξουν ότι ήταν εκεί τη συγκεκριμένη ημέρα και ότι όντως αποκλείστηκαν, ενώ οι υπόλοιπες αιτήσεις θα απορριφθούν.
Οι «Αττικές Διαδρομές», διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού, ξεκίνησαν ηλεκτρονικά να δέχονται από τις 5 Φεβρουαρίου αιτήσεις αποζημίωσης. Για τον έλεγχο των αιτήσεων, η εταιρεία χρησιμοποίησε ως σύμβουλο την Deloitte. Οι αιτούντες έπρεπε να αποδείξουν ότι αποκλείστηκαν στην Αττική Οδό στις 24 Φεβρουαρίου.
Συγκεκριμένα, κατά την αίτηση έπρεπε να δηλώσουν την ώρα και την ημέρα εισόδου και εξόδου του οχήματος, είτε καταθέτοντας την απόδειξη των διοδίων, εφόσον η είσοδός τους στον αυτοκινητόδρομο έγινε όσο ακόμη ζητούνταν η πληρωμή τους, είτε δηλώνοντας αν συνομίλησαν με εκπροσώπους της εταιρείας, αφού οι κλείσεις καταγράφονται και στέλνοντας έως τρεις φωτογραφίες που τράβηξαν εκείνες τις ώρες από το σημείο αποκλεισμού. Σε κάθε περίπτωση, οι πολίτες μπορούσαν να επικαλεστούν οποιοδήποτε στοιχείο θα μπορούσε να αποδείξει το βάσιμο της αίτησής τους.
Κατατέθηκαν υπερτριπλάσιες αιτήσεις
Η εταιρεία και το υπουργείο Υποδομών εκτιμούσαν ότι συνολικά εγκλωβίστηκαν περίπου 3.500-4.000 οχήματα. Ωστόσο κατατέθηκαν περίπου 12.000 αιτήσεις, δηλαδή αριθμός υπετριπλάσιος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, έχουν ήδη εγκριθεί 2.984 αιτήσεις, ενώ έχουν ενημερωθεί μέσω email 1.557 δικαιούχοι. Επιπλέον 545 βρίσκονται προς έγκριση. Συνολικά, ο αριθμός των δικαιούχων είναι 3.529, ενώ έχουν ανταποκριθεί οι 1.195.
Μέχρι στιγμής 480 άτομα έχουν ήδη λάβει την αποζημίωση των 2.000 ευρώ, ενώ επιπλέον 106 αναμένεται να τη λάβουν έως το τέλος της εβδομάδας.
Οι υπόλοιπες αιτήσεις -περίπου 8.500 στον αριθμό – υποστηρίζονται από ελλειπή στοιχεία, με αποτέλεσμα να θεωρείται πιθανή η απόρριψή τους.
Παράλληλα, σε εκκρεμότητα παραμένει η πληρωμή του προστίμου, που αποφασίστηκε στα τέλη Φεβρουαρίου να επιβληθεί στις εταιρείες «Αττική Οδός» και «Αττικές Διαδρομές», ύψους 1 εκατ. ευρώ στην καθεμία.


Latest News

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές

Παράταση μέχρι 15 Ιουνίου για τα ακαθάριστα οικόπεδα - Πώς θα κάνετε τη δήλωση
Την παράταση ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τόνισε ότι ο καθαρισμός των οικοπέδων προστάτεψε πέρυσι περιουσίες και βοήθησε την Πυροσβεστική.

Πρέπει να ανησυχεί η Ελλάδα μετά τον σεισμό στην Κωνσταντινούπολη; - Τι απαντούν σεισμολόγοι
Ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη προκάλεσε πανικό, ενώ ξύπνησε άσχημες αναμνήσεις – Σεισμολόγοι απαντούν για το εάν θα επηρεαστεί η Ελλάδα

Τραμπ: Νομίζω έχουμε συμφωνία με τη Ρωσία – Πρέπει να καταλήξουμε σε συμφωνία με τον Ζελένσκι
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε το βράδυ χθες Τετάρτη (τοπική ώρα) στον Λευκό Οίκο πως θεωρεί ότι έχει κλείσει «συμφωνία με τη Ρωσία»

Απλώνοντας μέχρι εκεί που αντέχει η τσέπη
Η μεγάλη υπόθεση ωστόσο για τη χώρα, το σημαντικό εάν πηγαίνουμε στη σωστή ή τη λάθος κατεύθυνση είναι ξανά το παλιό αυτό που παρακολουθούσαμε στα «μαύρα» χρόνια