Μνημόνιο κατανόησης για την ανάπτυξη ενός φιλικού προς το περιβάλλον πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου υπέγραψαν η εταιρεία παραγωγής βιοενέργειας από ξύλο Enviva και η MOL Drybulk, με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.

Το πλοίο θα αξιοποιεί την τεχνολογία δρομέων πανιών που αναπτύχθηκε από την Anemoi Marine Technologies μαζί με την τεχνολογία Wind Challenger της MOL, η οποία θα μειώσει τις εκπομπές εκμεταλλευόμενη την αιολική ενέργεια.

Η MOL ανέθεσε στο ναυπηγείο Oshima την κατασκευή του πλοίου χωρητικότητας 62.900 dwt, εξασφαλίζοντας την παράδοσή του το 2024.

«Η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι βασική προτεραιότητα για εμάς», δήλωσε ο Thomas Meth, εμπορικός διευθυντής της Enviva.

Από την πλευρά του, ο Kazuhiko Kikuchi, Πρόεδρος της MOLDB, ανέφερε: «Ανυπομονούμε να δούμε αυτό το πραγματικά μοναδικό σκάφος να σαλπάρει και να “πιάνει” τον άνεμο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα