
Στην επόμενη φάση περνά ο διαγωνισμός για το έργο ΣΔΙΤ του νέου κτηρίου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών. Οι τέσσερις μνηστήρες ανοίγουν πια την κυρίως πόρτα της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου, ώστε να ακολουθήσουν οι δεσμευτικές προσφορές. Στόχος είναι το έργο, προϋπολογισμού 112,6 εκατ. ευρώ, να έχει προσωρινό ανάδοχο το επόμενο εξάμηνο. Το καινοτόμο περιβαλλοντικά κτηριακό συγκρότημα, που θα αποτελέσει ένα σύγχρονο τοπόσημο στην οδό Πειραιώς στο ύψος του Ταύρου, θα στεγάσει τις υπηρεσίες που σήμερα είναι διάσπαρτες σε 13 διαφορετικά κτήρια καθώς και πάνω από 900 εργαζόμενους. Το όφελος του Δημοσίου θα ανέλθει σε 3 εκατ. ευρώ ετησίως.
Τα τέσσερα προεπιλεγέντα σχήματα της α’ φάσης περνούν με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού. Αυτά είναι: Αβαξ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Μυτιληναίος – Dimand, Intrakat– Redex. Σύμφωνα με το σκεπτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού, η οποία εξέτασε και αξιολόγησε τους υποβληθέντες φακέλους, πληρούσαν όλοι τις απαιτήσεις για τη συμμετοχή στην επόμενη φάση της διαδικασίας.
Στη φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου οι συμμετέχοντες θα διαμορφώσουν με την αναθέτουσα αρχή τις τελικές τεχνικές, χρηματοοικονομικές και νομικές παραμέτρους του έργου. Το αντικείμενο της προς ανάθεση σύμβασης αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή́, ασφάλιση και συντήρηση για κατά μέγιστο 30 χρόνια ενός λειτουργικού́, συγχρόνου κτηριακού συγκροτήματος, που θα σχεδιαστεί με βάση τις αρχές του Βιοκλιματικού Σχεδιασμού, στις οποίες συνυπάρχουν το περιβάλλον και η ενέργεια.
Η έκταση 8.770,23 τ.μ. της οδού Πειραιώς 166 όπου θα ανεγερθεί το κτήριο, βρίσκεται εντός των ορίων του δήμου Μοσχάτου – Ταύρου και ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο. Σημειώνεται ότι στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται και η ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου, τμήμα του οποίου βρίσκεται σε όμορο οικόπεδο, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ υπό τη διαχείριση της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Προκειμένου να γίνει αυτό η σχετική έκταση, συνολικού εμβαδού 3.660,72 τ.μ., θα παραχωρηθεί για χρονική διάρκεια 30 ετών. Η παραχώρηση έχει ήδη εγκριθεί από το ΔΣ της εταιρείας. Ουσιαστικά, η εν λόγω έκταση θα αποτελεί πρόσβαση μεταξύ του υπό ανέγερση κτηριακού συγκροτήματος και του σταθμού του προαστιακού στο Ρουφ. Για τη διευκόλυνση της ασφαλούς κίνησης των πεζών, θα κατασκευαστεί και πεζογέφυρα επί της οδού Πειραιώς.
Στο πλαίσιο των διαδικασιών ωρίμανσης του διαγωνισμού, προχώρησε και η διαδικασία αναζήτησης τεχνικού συμβούλου για την εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την υποβολή φακέλου Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Πρόκειται μάλιστα για προκαταρκτικό βήμα της έναρξης της Β.I. φάσης, δηλαδή του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Σημειώνεται πάντως ότι υπάρχει περιθώριο 10 ημερών για την κατάθεση προδικαστικής προσφυγής κατά της πρόσφατης απόφασης έγκρισης του Πρακτικού της Επιτροπής, ενώπιον της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ).


Latest News

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,7% στον δείκτη τιμών υλικών κατασκευής
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού