Ιστορική χαρακτηρίζεται η ανάδειξη της Δωροθέας Ιωάννου στη θέση της διευθύνουσας συμβούλου στο American P&I Club. Πρόκειται για την πρώτη γυναίκα επικεφαλής σε ναυτασφαλιστικό οργανισμό – P&I Club
Η κ. Ιωάννου ανέλαβε τα καθήκοντά της από την 1η Αυγούστου με την αποχώρηση του Joe Hughes μετά από 27 χρόνια στο «τιμόνι» του American P&I Club.
Όπως αναφέρει ο Οργανισμός «αξίζει ιδιαίτερα να σημειωθεί ότι η Δωροθέα θα είναι η πρώτη γυναίκα Διευθύνουσα Σύμβουλος εταιρείας διαχείρισης συλλόγων International Group στα 167 χρόνια από την ίδρυση των πρώτων αμοιβαίων εταιρειών του σημερινού Ομίλου. Το συμβούλιο είναι υπερήφανο που συμμετείχε στη δημιουργία ιστορίας».
Διαβάστε επίσης: Η τεχνολογική καινοτομία καταλύτης μετασχηματισμού της ναυτιλίας
Σε δήλωσή της η Δωροθέα Ιωάννου εξέφρασε τον ενθουσιασμό της. «Ως γυναίκα κουβαλώ μαζί μου την ευθύνη και την σημασία όχι μόνο για τον οργανισμό μας, αλλά και ως πρώτη γυναίκα στον κλάδο P&I, για τις ναυτιλιακές ασφαλίσεις γενικότερα και ως ελληνικής καταγωγής για τον κλάδο της ελληνικής ναυτιλίας».
«Ήμουν πάντα περήφανη που συνεργάστηκα με την SCB, την American Club και την EOM και την ομάδα ταλαντούχων επαγγελματιών σε όλο τον κόσμο με τους οποίους έχω περάσει τα τελευταία 17 χρόνια. Ήμουν ιδιαίτερα προνομιούχος από την καθοδήγηση του Joe και του Vince και ανυπομονώ να αξιοποιήσω τα επιτεύγματα του παρελθόντος για να δημιουργήσω ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία στο μέλλον», πρόσθεσε.
History in the making at #AmericanPandi. pic.twitter.com/o894wb8xfz
— American P&I Club (@americanpandi) August 1, 2022
Το βιογραφικό
Η Δωροθέα Ιωάννου γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη. Κατάγεται από το χωριό Πέρα της Ορεινής Λευκωσίας στην Κύπρο.
Είναι δικηγόρος, και μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου της Νέας Υόρκης. Το 2005 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την SCB (Hellas) Inc., στο Γραφείο του Πειραιά της διαχειρίστριας εταιρίας του Club το 2005 και έγινε Deputy Claims Manager το 2008.
Τον Δεκέμβριο του 2009 έγινε Claims Manager και διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος (Managing Director) του γραφείου του Πειραιά. Αργότερα ανέλαβε τον ρόλο του Διευθυντή Ανάπτυξης (Business Development Director) για Ευρώπη / Μέση Ανατολή / Αφρική και αμέσως μετά την συνολική ευθύνη και αρμοδιότητα στην παγκόσμια ανάπτυξη του Club.
Το 2017 τιμήθηκε στο Λονδίνο με το Next Generation Shipping Lloyd’s List Awards.
Το 2018 ανέλαβε τη θέση του chief commercial officer στο American P&I Club και όλες τις επιχειρήσεις που έχει υπό την ευθύνη του
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης