
Στον χάρτη του δικτύου των υδατοδρομίων της Ελλάδας φιλοδοξούν να βάλουν την Παραλία Κατερίνης, φέρνοντας τα υδροπλάνα ολοένα και πιο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο της περιοχής, ο Δήμος Κατερίνης και το Λιμενικό Ταμείο Πιερίας.
Στη διάρκεια της συνεδρίαση, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Κατερίνης, της Λιμενικής Επιτροπής του ΛΤΝ Πιερίας, έγινε από εκπροσώπους της ΔΕΠΑΝ (“Δίκτυο Ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη”), η παρουσίαση της μελέτης για το «ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ». Η μελέτη προβλέπει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την ίδρυσή του, το σχέδιο ασφαλείας, το σχέδιο πτήσης, την αρχιτεκτονική μελέτη των κτιρίων που πρόκειται να τοποθετηθούν στο Λιμάνι, καθώς και τους υδατοδιαδρόμους για την προσθαλάσσωση-αποθαλάσσωση των υδροπλάνων.
Διαβάστε επίσης: Πράσινο φως στην Καλαμάτα για ίδρυση υδατοδρομίου

Στρατηγικός στόχος
Ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος, ο οποίος ως πρόεδρος της Επιτροπής Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της Κ.Ε.Δ.Ε., πρωτοστατεί στον σχεδιασμό λειτουργίας Υδατοδρομίων στην Ελλάδα, εισηγήθηκε πρόσφατα στη σύσκεψη της Επιτροπής το θέμα της «Ίδρυσης και Λειτουργίας Υδατοδρομίων». Παράλληλα, το θέμα της ίδρυσης υδατοδρομίου στην Παραλία, απασχόλησε διαδοχικές συναντήσεις του Δημάρχου Κατερίνης, Κώστα Κουκοδήμου και του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Πιερίας Αστέριου Μπουσνάκη, στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο κος Κουκοδήμος: «Για τον Δήμο Κατερίνης συνιστά στρατηγικό στόχο η υλοποίηση του εγχειρήματος ίδρυσης και λειτουργίας Υδατοδρομίου στην Παραλία μας, ώστε να επιτευχθεί η αδιάλειπτη και ποιοτική συνδεσιμότητα της περιοχής μας, με την νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα. Μια συνδεσιμότητα που αποτελεί το μεγάλο ζητούμενο για λόγους Αναπτυξιακούς, Τουριστικούς και ευρύτερα Κοινωνικούς, Η διαχείριση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του Λιμένα Παραλίας, η εποικοδομητική συνεργασία μας με τη Λιμενική Επιτροπή του Λιμενικού Ταμείου Ν. Πιερίας μπορεί να επιφέρει πολλαπλά οφέλη στην τοπική μας κοινωνία».
Μεγάλο αναπτυξιακό έργο
«Η διασύνδεση με υδροπλάνα θα ενδυναμώσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πιερίας ως προορισμού, την τοπική οικονομία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Είμαστε πλέον έτοιμοι να υποβληθεί προς το Υπουργείο μεταφορών το αίτημα για την άδεια ίδρυσης του υδατοδρομίου της Κατερίνης. Ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο – όπως προκύπτει και από την υπεπλήρη μελέτη που παρουσιάστηκε σήμερα – για την ευρύτερη περιοχή, που αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση του τουρισμού συνεισφέροντας στη διασύνδεση των τοπικών κοινωνιών και στη βελτίωση της οικονομίας» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής του ΛΤΝ Πιερίας, Αστέριος Μπουσνάκης.
Δίκτυο υδατοδρομίων
Παράλληλα, στη διάρκεια της συνεδρίασης της Λιμενικής Επιτροπής του ΛΤΝ Πιερίας, οι εκπρόσωποι της ΔΕΠΑΝ μετέφεραν στο Δ.Σ. της Λιμενικής Επιτροπής, την επιθυμία που διατύπωσε πρόσφατα ο Δήμαρχος Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υδατοδρομίων σε πρώτη φάση μεταξύ Πιερίας (Κατερίνης), Χαλκιδικής και Σποράδων με επίκεντρο τη Σκιάθο. Η συγκεκριμένη πρόταση έγινε αποδεκτή με ενθουσιασμό από το σώμα και όπως τονίστηκε θα δρομολογηθούν άμεσα εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, είχε προηγηθεί η υπογραφή σύμβασης για την εκπόνηση της μελέτης ανάμεσα στα 2 μέρη (Λιμενικό Ταμείο Πιερίας και ΔΕΠΑΝ). Η αποπληρωμή της, γίνεται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων κατόπιν έγκρισης του Γ.Γ. Λιμένων κ. Κυριαζόπουλου.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)