Σε 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας προχωρά η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών της.

Τα μέλη ενημερώθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο για την μέχρι τώρα πορεία των διαπραγματεύσεων των ΣΣΕ με την εργοδοσία, η οποία, σύμφωνα με την ΠΕΠΡΝ ζητά μεταξύ άλλων, εργασία έως πέντε 24ωρα συνεχόμενα την εβδομάδα και τις άλλες 2 ημέρες έως δυο 12ωρα (με αποδοχή την ανάπαυση εντός ρυμουλκού), καθώς και κατάργηση των βαρδιών.

Διαβάστε επίσης – VesselsValue: Στα 156,14 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου

Αιτήματα

Ανάμεσα στα βασικά αιτήματά της, η ΠΕΠΡΝ προβάλλει:

Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών

-την αύξηση του επιδόματος ρυμουλκών που δουλεύουν εκτός έδρας (Πειραιά/Θεσσαλονίκη)

-την αύξηση του ποσοστού αποζημίωσης απόλυσης με βάση της παλαιότητας

-την τροφοδοσία για παραμονή πάνω από 12 ώρες και έως 24 ώρες

-την κατάργηση της υπάρχουσας μείωσης του επιδόματος ταξιδιού στο λιμάνι

-τη διαγραφή του άρθρου της συλλογικής σύμβασης “την παύση της ισχύος της όταν καταγγελθεί”

-την ελάχιστη ανάπαυση εκτός ρυμουλκού τις 8 ώρες από την λήξη έως την έναρξη εργασίας.

Η ΠΕΠΡΝ σημειώνει πως με την προειδοποιητική απεργία ζητά για άμεση συνάντηση και έναρξη των διαπραγματεύσεων ενώ προειδοποιεί με «κλιμάκωση και εντατικοποίηση των κινητοποιήσεων στο άμεσο χρονικό διάστημα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα