
Σε 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας προχωρά η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών της.
Τα μέλη ενημερώθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο για την μέχρι τώρα πορεία των διαπραγματεύσεων των ΣΣΕ με την εργοδοσία, η οποία, σύμφωνα με την ΠΕΠΡΝ ζητά μεταξύ άλλων, εργασία έως πέντε 24ωρα συνεχόμενα την εβδομάδα και τις άλλες 2 ημέρες έως δυο 12ωρα (με αποδοχή την ανάπαυση εντός ρυμουλκού), καθώς και κατάργηση των βαρδιών.
Διαβάστε επίσης – VesselsValue: Στα 156,14 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Αιτήματα
Ανάμεσα στα βασικά αιτήματά της, η ΠΕΠΡΝ προβάλλει:
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
-την αύξηση του επιδόματος ρυμουλκών που δουλεύουν εκτός έδρας (Πειραιά/Θεσσαλονίκη)
-την αύξηση του ποσοστού αποζημίωσης απόλυσης με βάση της παλαιότητας
-την τροφοδοσία για παραμονή πάνω από 12 ώρες και έως 24 ώρες
-την κατάργηση της υπάρχουσας μείωσης του επιδόματος ταξιδιού στο λιμάνι
-τη διαγραφή του άρθρου της συλλογικής σύμβασης “την παύση της ισχύος της όταν καταγγελθεί”
-την ελάχιστη ανάπαυση εκτός ρυμουλκού τις 8 ώρες από την λήξη έως την έναρξη εργασίας.
Η ΠΕΠΡΝ σημειώνει πως με την προειδοποιητική απεργία ζητά για άμεση συνάντηση και έναρξη των διαπραγματεύσεων ενώ προειδοποιεί με «κλιμάκωση και εντατικοποίηση των κινητοποιήσεων στο άμεσο χρονικό διάστημα».


Latest News

Νέο containership για την Capital-Executive Ship Management
To container ship είναι μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU και κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries, στη Ν. Κορέα.

Η κρουαζιέρα πολυτελείας γεννά προσδοκίες - Μεγάλες εταιρείες στο Posidonia Sea Tourism Forum
Οι «κρυφοί» και αναδυόμενοι προορισμοί σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο

Οι προτάσεις του ΕΒΕΠ για τη βελτίωση του θαλάσσιου τουρισμού
Η ακτοπλοΐα, τα υδατοδρόμια και το yachting

Θα «βουλιάξουν» από κόσμο τα λιμάνια - Αναμένονται 1 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας
Οι πληρότητες τη φετινή χρονιά είναι πολύ καλύτερες από ό,τι πέρυσι

Ποια είναι η πλουσιότερη «φιγούρα» της ελληνικής ναυτιλίας
Η ναυτιλία αποτελεί βασικό στοιχείο της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα

«Χάθηκαν» οι ουρές στα εμπορικά λιμάνια
Στα προ πανδημίας επίπεδα έχει πέσει πλέον η συμφόρηση στα λιμάνια παγκοσμίως

Πώς εξελίσσεται ο ελληνικός στόλος - Τι δείχνουν τα στοιχεία Νοεμβρίου
Η σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021
![ΟΛΠ: Νέα υπηρεσία μεταφοράς αυτοκινήτων από Κίνα σε Ευρώπη – Τα κοντέινερ Flat Rack [Photo]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/YARD-5-2-600x361.jpg)
Νέα υπηρεσία μεταφοράς αυτοκινήτων στον ΟΛΠ - Τι είναι τα κοντέινερ Flat Rack [Photo]
Εγκαινιάστηκε η μεταφορά σε ειδικά κοντέινερ, χωρητικότητας 3 οχημάτων

Ανατροπές στις μεταφορές αργού λόγω εμπάργκο
Ξανασχεδιάζεται ο χάρτης με τους θαλάσσιους δρόμους του μαύρου χρυσού καθώς η Ευρώπη εξακολουθεί να υλοποιεί πολιτική απομάκρυνσης από τη Μόσχα

Κάθε λιμάνι και καημός... - Αντιμέτωπη με τις υποδομές η ακτοπλοϊα
Γερασμένες, ελλιπείς ή κακοσυντηρημένες λιμενικές υποδομές θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές