Σε 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας προχωρά η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών της.
Τα μέλη ενημερώθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο για την μέχρι τώρα πορεία των διαπραγματεύσεων των ΣΣΕ με την εργοδοσία, η οποία, σύμφωνα με την ΠΕΠΡΝ ζητά μεταξύ άλλων, εργασία έως πέντε 24ωρα συνεχόμενα την εβδομάδα και τις άλλες 2 ημέρες έως δυο 12ωρα (με αποδοχή την ανάπαυση εντός ρυμουλκού), καθώς και κατάργηση των βαρδιών.
Διαβάστε επίσης – VesselsValue: Στα 156,14 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Αιτήματα
Ανάμεσα στα βασικά αιτήματά της, η ΠΕΠΡΝ προβάλλει:
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
-την αύξηση του επιδόματος ρυμουλκών που δουλεύουν εκτός έδρας (Πειραιά/Θεσσαλονίκη)
-την αύξηση του ποσοστού αποζημίωσης απόλυσης με βάση της παλαιότητας
-την τροφοδοσία για παραμονή πάνω από 12 ώρες και έως 24 ώρες
-την κατάργηση της υπάρχουσας μείωσης του επιδόματος ταξιδιού στο λιμάνι
-τη διαγραφή του άρθρου της συλλογικής σύμβασης “την παύση της ισχύος της όταν καταγγελθεί”
-την ελάχιστη ανάπαυση εκτός ρυμουλκού τις 8 ώρες από την λήξη έως την έναρξη εργασίας.
Η ΠΕΠΡΝ σημειώνει πως με την προειδοποιητική απεργία ζητά για άμεση συνάντηση και έναρξη των διαπραγματεύσεων ενώ προειδοποιεί με «κλιμάκωση και εντατικοποίηση των κινητοποιήσεων στο άμεσο χρονικό διάστημα».
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση