Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και γι αυτό δώσαμε παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση.
Διαβάστε επίσης – Ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά: 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης
Στην ανακοίνωση τους οι ενώσεις των Ρυμουλκών αναφέρουν ακόμη ότι επιδίωξη τους είναι «οι απαιτήσεις της λειτουργίας του κλάδου μας να υπηρετούνται με τρόπο σύννομο, που δεν θα αφήνει περιθώρια να επιβάλλονται συνεχώς κυρώσεις, να υπονομεύουν την λειτουργία του κλάδου και να εκθέτουν σε ποινικά αδικήματα τους Πλοιάρχους και τις εταιρείες των ρυμουλκών».
Σ’ αυτό το πλαίσιο, συνεχίζουν οι ενώσεις, «προβήκαμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες και διαδικασίες που προβλέπει η υφιστάμενη ΣΣΕ, ξεκινώντας έναν ειλικρινή, έντιμο και ουσιαστικό διάλογο με την ΠΕΠΡΝ προκειμένου να συνταχθεί μια νέα ΣΣΕ πιο λειτουργική και πιο διάφανη. Σε καμία περίπτωση δεν στοχεύουμε στην κατάργηση των ΣΣΕ, όπως αναφέρει η ΠΕΠΡΝ. Δώσαμε μάλιστα, παράταση στην ισχύ της τρέχουσας ΣΣΕ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ώστε ο διάλογος να διεξάγεται χωρίς χρονική πίεση».
Η ανακοίνωση αναφέρει ακόμη ότι «στην εξέλιξη αυτού του διαλόγου, η ΠΕΠΡΝ είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την θετική μας στάση σε πολλά από τα θέματα που έθεσε (Κυριακάτικες αργίες, τροφοδοσία, μέσα ατομικής προστασίας, παροχή στέγης και κάλυψη εξόδων σε ρυμουλκά έργων κλπ) και ενώ μπορούμε να συμφωνήσουμε δημιουργικά στα θέματα που εκκρεμούν, ασυλλόγιστα προχωρά σε απεργιακές κινητοποιήσεις, προκαλώντας αναστάτωση στην λειτουργία του κλάδου, και σοβαρότατο πλήγμα στην αξιοπιστία και στην ανταγωνιστικότητα των κύριων λιμανιών της χώρας μας, σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη. Για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις, ξεκαθαρίζουμε προς όλες τις πλευρές, ότι δεν ζητάμε καμία απολύτως «επώδυνη αλλαγή» (έτσι χαρακτηρίζει η ΠΕΠΡΝ τις προτάσεις μας). Προτείνουμε αναγνώριση της ανάπαυσης επί του πλοίου, με οικονομική αποζημίωση για τους εργαζόμενους, για εύλογο χρονικό διάστημα που η καθημερινότητα του κλάδου μας επιβάλλει, πάντοτε σύμφωνα με τις διεθνείς ναυτεργατικές συμβάσεις. Θεωρούμε αυτονόητο ότι κάθε καλόπιστος συνομιλητής αντιλαμβάνεται πως καμιά εταιρεία δεν έχει κανένα κίνητρο να κρατά και να πληρώνει εργαζόμενους στο πλοίο άνευ λόγου».
Κατόπιν αυτών, καταλήγει η ανακοίνωση, «θεωρούμε αδικαιολόγητη την συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων και καλούμε την ΠΕΠΡΝ να επιδείξει σύνεση και κατανόηση έναντι των αναγκών όλων των πλευρών (εργαζομένων, εταιρειών, πελατών) και να συνεχίσουμε τον διάλογο εποικοδομητικά, με στόχο την κατάρτιση μιας νέας ΣΣΕ».
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα