
Νέα παραλαβή πλοίου και νέες ναυλώσεις για πλοία της ανακοίνωσε η Diana Shipping, η εισηγμένης το NYSE ναυτιλιακή εταιρείας που διοικείται από την Σεμίραμις Παληού. Ειδικότερα η Diana Shipping, ανακοίνωσε την παραλαβή του «DSI Altair» (πρώην «STH Sydney»), ενός Ultramax έτους ναυπήγησης 2016, χωρητικότητας 60.309 dwt. Το πλοίο είναι ένα από τα εννέα σύγχρονα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Ultramax που η εταιρεία συμφώνησε να αγοράσει τον προηγούμενο Αύγουστο.
Diana Shipping: Aκόμη μία παραλαβή bulk carrier – Στα 41 πλοία ο στόλος της εταιρείας
Το πλοίο ναυλώθηκε στην Western Bulk Pte με μικτό ναύλο 14.400 δολ. ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5%, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 25 Ιουνίου 2023 έως 25 Αυγούστου 2023. Επίσης η Diana ναύλωσε στην ST Shipping and Transport Pte. Ltd.,το Panamax, «Ismene» έναντι μικτού ναύλου 14.000 δολ. την ημέρα μείον μια προμήθεια 5% για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Αυγούστου 2023 έως το μέγιστο στις 10 Οκτωβρίου 2023. Οι ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να εισφέρουν έσοδα 5,77 εκατ. δολ. στην Diana.
Η Diana Shipping Inc., ολοκλήρωσε επίσης, την διαδικασία πώλησης και επαναμίσθωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 2016, m/v DSI Andromeda.
Τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σε 29,85 εκατομμύρια δολάρια. H εταιρεία, όπως προβλέπει η συμφωνία, θα ναυλώνει το πλοίο για περίοδο δέκα ετών συν 30 ημέρες, με 8.950 δολάρια την ημέρα και θα έχει επιλογές αγοράς από το τέλος του τρίτου έτους της περιόδου ναύλωσης του πλοίου.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,23 έτη.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα