Μπορεί αρκετά συχνά τα τελευταία χρόνια η Apple να μονοπωλεί την ειδησεογραφία με το ηλεκτροκίνητο Apple Car, το οποίο υποτίθεται είναι σε φάση σχεδιασμού αλλά η ίδια η κατασκευάστρια δεν έχει ανακοινώσει ποτέ κάτι επίσημα, όμως η πραγματική είδηση ήρθε τελικά από την Sony.
Η Sony και η επίσης ιαπωνική Honda, που έχουν συστήσει την Sony Honda Mobility, προχώρησαν στην παρουσίαση του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου μοντέλου Afeela EV, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τεχνολογίας CES, στο Λας Βέγκας. Μάλιστα, οι δύο συνέταιροι ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να λανσάρουν εμπορικά το ηλεκτροκίνητο Afeela εντός του 2026.
Η κοινοπραξία των Sony και Honda απέκτησε όνομα… ιδού η Sony Honda Mobility
Σύμφωνα με τον CEO της Sony Honda Mobility (SHM), που πραγματοποίησε την παρουσίαση του αυτοκινήτου, η ιαπωνική κοινοπραξία σχεδιάζει να ξεκινήσει να δέχεται προ-παραγγελίες για το Afeela εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025, με τις πωλήσεις να ξεκινούν το δεύτερο εξάμηνο της ίδια χρονιάς και τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για το 2026, ειδικά για την αγορά της βόρειας Αμερικής.
Η Sony με την Honda ανακοίνωσαν την μεταξύ τους συνεργασία τον περασμένο Μάρτιο, με την Honda να προσφέρει στην κοινοπραξία την εμπειρία της στην κατασκευή αυτοκινήτων και την Sony να συνεισφέρει στο κομμάτι της τεχνολογίας (δικτύωση, αισθητήρες, κάμερες και φυσικά ψυχαγωγία).
Έτοιμη να παράξει ανθρωποειδή ρομπότ η Sony – Το κομμάτι που λείπει
Η Honda θα διαχειριστεί πλήρως τη διαδικασία παραγωγής, η οποία θα πραγματοποιηθεί στα 12 εργοστάσια της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εκεί θα είναι και η πρώτη αγορά στην οποία θα απευθυνθεί το Afeela, καθώς η SHM θεωρεί ότι πρόκειται για μία αγορά ώριμη όπου τα ηλεκτροκίνητα είναι εξαιρετικά δημοφιλή. Ακολουθούν η Ιαπωνία και ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές.
Στο τεχνολογικό κομμάτι, στο οποίο θα συνεισφέρει η Sony, θα κυριαρχεί η Media Bar, δηλαδή η… γραμμή πολυμέσων του οχήματος. Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το όχημα θα διαθέτει 45 κάμερες και ηλεκτρονικούς αισθητήρες, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.
Σταδιακά το όχημα θα μετατραπεί σε πλήρως αυτόνομο καθώς θα εκμεταλλεύεται τον απαραίτητο συνδυασμό αισθητήρων και λογισμικού.
Νέο εργοστάσιο στις ΗΠΑ για μπαταρίες EV από Honda και LG
Στην «καρδιά» του οχήματος θα βρίσκεται η πλατφόρμα Snapdragon Digital Chassis System-on-Chip (SoC), της Qualcomm.
Επιπλέον, η Sony σχεδιάζει να ενισχύσει την εμπειρία ψυχαγωγίας εντός του οχήματος εισάγοντας το νέο HMI, δηλαδή το Human-Machine Interface. Πρόκειται για την τεχνολογία που θα παρέχει πληθώρα δυνατοτήτων αναπαραγωγής περιεχομένου στο όχημα, συμπεριλαμβανομένων βιντεοπαιχνιδιών και εφαρμογών streaming. Χαρακτηριστικό ότι στους συνεργάτες του εγχειρήματος περιλαμβάνεται και η Epic Games.
Ακόμη παραπέρα η Sony επιθυμεί να προσφέρει και εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας, όπως η δυνατότητα πλοήγησης μέσω AR, που θα παρέχεται από τους εγκατεστημένους αισθητήρες.
Latest News
«Μάχη» ανάμεσα στην Κινα και τη Δύση για τα κρίσιμα μέταλλα
Η Κίνα παράγει περίπου το 60% των σπάνιων γαιών και επεξεργάζεται σχεδόν το 90% απο αυτές
Μια «μικρή Ρωσία» δημιουργείται μέσα στη Σερβία
Αρκετοί είναι οι Ρώσοι που έχουν καταφύγει στη Σερβία μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, δημιουργώντας δικές τους κοινότητες
Οι ολυμπιακοί κύκλοι του Αϊφελ προκαλούν πολιτική διαμάχη στη Γαλλία
Αντιδράσεις προκαλεί στη Γαλλία η πρόθεση της δημάρχου του Παρισιού να κρατήσει τους ολυμπιακούς δακτυλίους στο εμβληματικό μνημείο της γαλλικής πρωτεύουσας
Γυρνούν την πλάτη στο ESG οι επενδυτές – Σε δεινή θέση οι ευρωπαϊκές εταιρείες
Οι πιο αυστηροί κανόνες ESG στον κόσμο προκαλούν αντιδράσεις από τις επιχειρήσεις της ΕΕ
Πώς θα ξαναγίνει ανταγωνιστική η Ευρώπη - Η «ακτινογραφία» του σχεδίου Ντάγκι
Πρόκειται για διπλάσιο ποσό από το Σχέδιο Μάρσαλ για την ανοικοδόμηση της ηπείρου μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο
Ο προστατευτισμός θα διευρύνει το χάσμα πλούτου, προειδοποιεί ο ΠΟΕ
Οι αντιδράσεις κατά της παγκοσμιοποίησης κινδυνεύουν να εκτροχιάσουν την πρόοδο στην αύξηση των εισοδημάτων στις φτωχότερες χώρες
Παγωμένα τα στεγαστικά δάνεια στην Ευρώπη – Καίνε τα επιτόκια
Οι ευρωπαϊκές τράπεζες ετοιμάζονται για την πιο αργή ανάπτυξη των στεγαστικών δανείων της τελευταίας δεκαετίας
Το πρώτο ηχηρό «όχι» στο σχέδιο Ντράγκι για την ΕΕ ήρθε από την Γερμανία
«Η Γερμανία δεν θα συμφωνήσει σε αυτό», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Κρίστιαν Λίντνερ, στο Politico
Νίκολ: Γιατί αξίζει να πληρώσεις 6 ευρώ για ένα latte στα Starbucks
Ο Μπράιαν Νίκολ αναλαμβάνει την ηγεσία των Starbucks υπό τη σκιά του Χάουαρντ Σουλτς, την οπισθοχώρηση της κινεζικής αγοράς και την αμφισβήτηση των νέων - Θα τα καταφέρει;
Είναι μόνο η αρχή - Τι συμβαίνει με την πτώση των οίκων πολυτελείας αξίας 240 δισ. δολαρίων
Οι οίκοι πολυτελείας σε όλο τον κόσμο βιώνουν τις επιπτώσεις της επιβράδυνσης της Κίνα - Ποια είναι η νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται