Σε άνοδο φαίνεται ότι βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση στην Κίνα.
Ειδικότερα, τα 2/3 των παγκοσμίων πωλήσεων οχημάτων ηλεκτρικών μπαταριών (BEV) έγιναν το 2022 στην Κίνα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποιήθηκε από τη γερμανική λογιστική και συμβουλευτική εταιρία στρατηγικής Strategy& που ανήκει στο δίκτυο των εταιριών της PricewaterhouseCoopers (PwC).
Οι παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων BEV κατέγραψαν ετήσια αύξηση 70% το 2022, ενώ η Κίνα ως η μεγαλύτερη αγορά οχημάτων BEV σε παγκόσμιο επίπεδο διατήρησε “τη μεγάλη επέκταση της αγοράς των οχημάτων BEV κατά τα πρόσφατα χρόνια”, σύμφωνα με την έρευνα της PwC.
Οι πωλήσεις των οχημάτων BEV στην Κίνα αυξήθηκαν περίπου 85%, σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων εγγραφής νέων οχημάτων σε 14 επιλεγμένες αγορές.
“Κατά την τρέχουσα περίοδο παρακολουθούμε τον μετασχηματισμό της αυτοκίνησης που αγγίζει το επόμενο επίπεδο και ωριμάζει”, δήλωσε ο Φέλιξ Κούχνερτ, εταίρος της PwC Germany.
Η ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ καταγράφει παρόμοια δυναμική, ενώ οι πωλήσεις τους στις πέντε καλύτερες ευρωπαϊκές αγορές καταγράφηκαν σε ποσοστό 28% την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.
Αύξηση στα αγροτικά ασφάλιστρα
Τα ασφάλιστρα των συμβολαίων αγροτικής ασφάλισης στην Κίνα κατέγραψαν δυναμική αύξηση το 2022, καθώς το Πεκίνο κατέβαλε προσπάθειες για τη σταθεροποίηση των αγροτικών εισοδημάτων, αλλά και για την προώθηση της αναζωογόνησης των αγροτικών περιοχών, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.
Το οικονομικό ύψος των αγροτικών ασφαλίστρων έφτασε στα 119,2 δισεκατομμύρια γουάν (16,39 δισεκατομμύρια ευρώ) με ετήσια αύξηση 23%, σύμφωνα με το υπουργείο των Οικονομικών.
Η ασφαλιστική κάλυψη προσέφερε προστασία έναντι κινδύνων σε 167 εκατομμύρια αγροτικά νοικοκυριά, παίζοντας ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στην υποστήριξη και στην ευημερία των αγροτών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Οι μισές μεγάλες κινεζικές πόλεις... βυθίζονται - Πάνω από 1 δισ. καταστροφές
Στον επόμενο αιώνα, σχεδόν το ένα τέταρτο της παράκτιας γης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της θάλασσας
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
«Amazonia bond»: Το ομόλογο του Αμαζονίου και οι προκλήσεις για τη Λ. Αμερική
Πού κολλάνε μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις
Γιατί προσέλαβαν πρώην CEO της Shell ως σύμβουλο πράσινων επενδύσεων
Ο Μπεν βαν Μπέρντεν ηγήθηκε της ώθησης της Shell στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της BP – Τα σχέδια της Lightsource bp
Η Country Head της Ελλάδας για την Lightsource bp Ναταλία Παρασκευοπούλου ανακοίνωσε την εκκίνηση της κατασκευής φωτοβολταϊκών πάρκων 560 MW στη Θεσσαλία και Φθιώτιδα
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς