Πολλά εστιατόρια και ξενοδοχεία στο κέντρο των πόλεων βλέπουν τις πωλήσεις να επανέρχονται στα προ πανδημίας επίπεδα — αλλά μόνο την Τρίτη, την Τετάρτη και την Πέμπτη.

Σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και η Ατλάντα, η τριήμερη εβδομάδα εργασίας έχει θέσει τις επιχειρήσεις φιλοξενίας προ νέων προκλήσεων. Με λιγότερους εργαζομένους στα γραφεία τις Δευτέρες και τις Παρασκευές — που για ορισμένα εστιατόρια ήταν οι πιο δυνατές ημέρες πωλήσεών τους — πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να αλλάξουν χρονοδιαγράμματα εργασίας ή να ξεκινήσουν πρωτοβουλίες για να προσελκύσουν πελάτες στην αρχή και το τέλος της εβδομάδας.

Η κίνηση στην αρχή και το τέλος της εργάσιμης εβδομάδας είναι υποτονική και στα ξενοδοχεία, σε ό,τι αφορά τους επαγγελματίες ταξιδιώτες. Εξαίρεση φαίνεται να αποτελούν τα ξενοδοχεία στην Καλιφόρνια, στα οποία αρκετοί συνδυάζουν πλέον την εργασία με ταξίδια αναψυχής.

Πώς η υβριδική εργασία αλλάζει το real estate

Μειωμένα έξοδα

Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, η WFH Research, η οποία διεξάγει έρευνες και προγράμματα σχετικά με τις εργασιακές ρυθμίσεις και συμπεριφορές, δημοσίευσε ευρήματα την περασμένη εβδομάδα που δείχνουν ότι η απομακρυσμένη εργασία κοστίζει στις πόλεις δισεκατομμύρια το χρόνο. Σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο, η μείωση των δαπανών ανά άτομο στη Νέα Υόρκη ήταν 4.661 δολ., ακολουθούμενη από $4.200 στο Λος Άντζελες και $4.051 στην Ουάσιγκτον.

Ποιες είναι οι καλύτερες ημέρες για να δουλεύει κάποιος από το…γραφείο;

Οι προσωπικές ημέρες εργασίας μειώθηκαν περισσότερο, στην Ουάσιγκτον (37%), σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία, ακολουθούμενη από την Ατλάντα με 34,9% και το Φοίνιξ με 34,1%. Η πλειοψηφία αφορά στους τομείς των πληροφοριών, των οικονομικών και των επαγγελματικών και επιχειρηματικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της WFH Research, Jose Maria Barrero, το 28,2% των εργαζομένων είναι υβριδικοί — εργάζονται μερικές ημέρες στο γραφείο και μερικές ημέρες εξ αποστάσεως — σε σύγκριση με το 12,7% που εργάζονται πλήρως εξ αποστάσεως.

Ο Andrew Rigie, εκτελεστικός διευθυντής της New York City Hospitality Alliance, είπε ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερα για πρωινό ή μεσημεριανό γεύμα ή βγαίνουν έξω για χαρούμενες ώρες μετά τη δουλειά, όταν βρίσκονται σε εμπορικές περιοχές, σε σύγκριση με το ποσό που ξοδεύουν σε εστιατόρια. και μπαρ στη γειτονιά τους όταν εργάζονται εξ αποστάσεως.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News