
Η Κομισιόν ανακοίνωσε στις 31 Μαρτίου 2023, ότι θα συνεχίσει να αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά των Φιλιππινέζων ναυτικών, επιβεβαιώνοντας την προσαρμογή των Φιλιππίνων στις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης Προτύπων για την Εκπαίδευση και Τήρηση Φυλακών των Ναυτικών (STWC Convention).
Στο πλαίσιο, αυτό η ασιατική χώρα, ένας από τους κορυφαίους τροφοδότες ναυτικής εργασίας στον κόσμο, βλέπει την παγκόσμια ζήτηση για Φιλιππινέζους ναυτικούς να αυξάνετα, ανέφερε την Κυριακή το ABS-CBN News . «Πρόκειται για ψήφο εμπιστοσύνης στις Φιλιππίνες και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης και της πιστοποίησης των ναυτικών μας», σημείωσε η αξιωματούχος Susan Ople.
Η νέα γεωπολιτική και οι συνέπειες στη ναυτιλία
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τον Δεκέμβριο του 2021 ότι θα ανακαλούσε την αναγνώριση των πιστοποιητικών που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες, εκτός εάν ληφθούν σοβαρά μέτρα για την βελτίωση της εκπαίδευσης και των διαδικασιών της. Η Επιτροπή δήλωσε την Παρασκευή ότι θα συνεχίσει να αποδέχεται τα έγγραφα που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες μετά τις προσπάθειες της χώρας να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, μεταξύ άλλων σε τομείς όπως η παρακολούθηση, η εποπτεία και η αξιολόγηση της εκπαίδευσης.
Υπάρχουν περίπου 50.000 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που εργάζονται σε πλοία με σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή είπε ότι θα παράσχει στις Φιλιππίνες τεχνική βοήθεια για να βελτιώσει περαιτέρω το σύστημα εκπαίδευσης, κατάρτισης και πιστοποίησης των ναυτικών, όπως συζητήθηκε μεταξύ του Προέδρου των Φιλιππίνων Ferdinand Marcos Jr. και της προέδρου της Επιτροπής Ursula von der Leyen κατά τη σύνοδο κορυφής ΕΕ-ASEAN τον Δεκέμβριο.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες