Αναμνήσεις από το 2021 ξύπνησε η προσάραξη ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου στη νότια είσοδο της Διώρυγας του Σουέζ, στις 04:00 τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας.
Διώρυγα του Σουέζ: Ατύχημα με σύγκρουση πλοίων στο κανάλι
Πρόκειται για το μήκους 190 μέτρων Xin Hai Tong 23, σημαίας Χονγκ Κονγκ, το οποίο αποκολλήθηκε σχεδόν 4 ώρες αργότερα, στις 07:40.
Σε ανακοίνωσή της η αρχή διαχείρισης της διώρυγας ανέφερε ότι ενημερώθηκε για δυσλειτουργία της μηχανής και ανέπτυξε ρυμουλκά για την επιτυχή επαναπλεύση του πλοίου. Η διαδικασία καθυστέρησε για λίγο λόγω της βλάβης σε βαρούλκο του πλοίου. Το Xin Hai Tong 23 οδηγήθηκε προς τη νότια έξοδο της Διώρυγας, με την αρχή διαχείρισης του συγκοινωνιακού κόμβου να ενημερώνει ότι «η ναυτιλιακή δραστηριότητα και στις δύο κατευθύνσεις θα επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ρυμούλκησης, ως προληπτικό μέτρο».
Το πλοίο προερχόταν από το λιμάνι της Ντούμπα στη Σαουδική Αραβία. Ανήκει στην Xiang B12 HK International Ship Lease, ενώ το διαχειρίζεται η Tosco Keymax International Ship Management.
Το Evergiven
Καθώς το 12% περίπου του παγκόσμιου εμπορίου διακινείται μέσω της Διώρυγας του Σουέζ, της συντομότερης ναυτιλιακής οδού μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, οποιοσδήποτε αποκλεισμός της θαλάσσιας αρτηρίας μπορεί να προκαλέσει σοβαρές αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία.
Αυτό συνέβη το 2021, όταν ισχυροί άνεμοι οδήγησαν το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given να προσαράξει στις αμμώδεις όχθες της Διώρυγας, καθιστώντας την αρτηρία μη προσπελάσιμη για έξι ημέρες.
Πέρυσι, επιστρατεύτηκαν ρυμουλκά για να απομακρύνουν ένα πετρελαιοφόρο που έμεινε για λίγο ακυβέρνητο στη Διώρυγα λόγω τεχνικής βλάβης στο πηδάλιό του. Πριν δύο μήνες, τον Μάρτιο, μια βλάβη σε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δημιούργησε καθυστερήσεις, χωρίς όμως να προκληθούν σοβαρότερες διαταραχές.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda