Παραδοσιακά τα χιλιόμετρα και η ηλικία ενός αυτοκινήτου ήταν οι κατάλληλοι δείκτες της ποιότητας ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην αξιολόγηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα χρειαστεί, πλέον, να γίνει αποτίμηση και της μπαταρίας, βάσει κάποιων δεδομένων. Αυτό σημαίνει ότι η εκτίμηση για ένα καλό μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα αλλάξει πολύ σύντομα. Θα ισχύσουν νέα δεδομένα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας εργασίας πιστοποίησης μπαταριών της European Car Remarketing Association State of Health, Roland Gagel.
Με δεδομένο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν αρκετά χρόνια στην Ευρώπη, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών που σκέφτεται να πουλήσει το παλιό το αυτοκίνητό του και να το αντικαταστήσει μ’ ένα καινούριο. Παλιότερη έρευνα είχε δείξει ότι οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σχεδόν σε απόλυτο βαθμό, όταν το αντικαταστήσουν και το νέο τους αυτοκίνητο θα είναι ηλεκτρικό.
Η Ford επενδύει στην… πρίζα – Στόχος η παραγωγή 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων τον χρόνο
Το 40% της τιμής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Οι μπαταρίες σήμερα είναι ιδιαίτερα ακριβές και στοιχίζουν περίπου το 40% της τιμής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Μπορεί να είναι αξιόπιστες και η τεχνολογία να έχει κάνει πολλά βήματα προόδου, όμως πάντα υπάρχει μια μικρή αβεβαιότητα για την ποιότητά τους. Αυτή η δυσπιστία στην αγορά ενός μεταχειρισμένου ηλεκτρικού αυτοκινήτου υπάρχει μετά από την κακή εμπειρία ορισμένων καταναλωτών από τις μπαταρίες κινητών τηλεφώνων, καθώς θεωρούν ότι δεν μπορούν να έχουν ικανοποιητική ισχύ μετά από 15 χρόνια.
«Ο έλεγχος της κατάστασης της μπαταρίας ενός μεταχειρισμένου EV θα γίνει απαίτηση για την εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας. Αυτό πρέπει να γίνει προκειμένου να γνωρίζουν οι υποψήφιοι αγοραστές τις πραγματικές ευκαιρίες. Εμείς έχουμε αναπτύξει ένα πρόγραμμα πιστοποίησης για να ελέγχουμε την κατάσταση της μπαταρίας», αναφέρει ο Roland Gagel και συνεχίζει: «Πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά οχήματα χωρίς ξεκάθαρα δηλωμένη κατάσταση της μπαταρίας θα είναι πιο δύσκολο να διατεθούν ξανά στην αγορά. Με έναν τυποποιημένο έλεγχο, οι πωλητές αλλά και οι αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα είναι ασφαλείς, όταν πρέπει να γίνει αγοραπωλησία ενός μεταχειρισμένου EV».
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί μια εντελώς διαφορετική περίπτωση από αυτήν που ισχύει για την αγορά ενός συμβατικού οχήματος. Οι τελικοί αποδέκτες έχουν διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες από αυτούς που επιλέγουν συμβατικά μοντέλα. Για να απαντηθούν μια σειρά από ερωτήματα, θα πρέπει να γίνει γνωστή η γενικότερη κατάσταση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με την μπαταρία να παίζει σημαντικό ρόλο για την ολοκλήρωση της πώλησης.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Σκύρος: Πρόταση για τη ναυπήγηση πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα
Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα δηλώνει η Σκύρος
Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες
Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα
Οι μισές μεγάλες κινεζικές πόλεις... βυθίζονται - Πάνω από 1 δισ. καταστροφές
Στον επόμενο αιώνα, σχεδόν το ένα τέταρτο της παράκτιας γης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της θάλασσας
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
«Amazonia bond»: Το ομόλογο του Αμαζονίου και οι προκλήσεις για τη Λ. Αμερική
Πού κολλάνε μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις
Γιατί προσέλαβαν πρώην CEO της Shell ως σύμβουλο πράσινων επενδύσεων
Ο Μπεν βαν Μπέρντεν ηγήθηκε της ώθησης της Shell στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη