Ανοδικά κινήθηκαν και το πρώτο τετράμηνο του 2023 οι λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας σημείωσαν πτώση.

Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 23,6% και ανήλθαν σε 848 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο 2023 από 686 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Αντίθετα αρνητικό ήταν το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 7,3%.

Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2023 ανήλθε σε 735 εκατ. ευρώ έναντι 793 εκατ. το 2022.

Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 11%, της κλωστοϋφαντουργίας 7,1% και του βαμβακιού 2,2%.

Μείωση κατέγραψαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 3,6%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 1.134 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 1.177 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο του 2022.

Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 9,9%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Cosmote Telekom: Αλλαγή εμπορικής ονομασίας μετά από 27 χρόνια
Επιχειρήσεις |

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια

«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ