ΕΛΤΑ: Το σχέδιο για την αναμόρφωση τους – Τι νέες υπηρεσίες έρχονται

Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, τα ΕΛΤΑ εφαρμόζουν το πρόγραμμα «Είμαστε Παντού, Καλύτερα»

ΕΛΤΑ: Το σχέδιο για την αναμόρφωση τους – Τι νέες υπηρεσίες έρχονται

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Νέες υπηρεσίες εντάσσουν τα ΕΛΤΑ, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιοργάνωσης που υλοποιείται από τη νέα διοίκηση. Το σχέδιο με κεντρικό μήνυμα «Είμαστε Παντού, Καλύτερα» θα ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών.

ΕΛΤΑ: Η επιστολή του CEO Γρηγόρη Σκλήκα προς τους εργαζομένους

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο σχεδιασμός του δικτύου συναλλαγών των ΕΛΤΑ πραγματοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990.Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η ταχυδρομική λειτουργία οργανώνεται σε κεντρικά σημεία και δεν επηρεάζεται από την αναδιοργάνωση του δικτύου, η οποία, μέσω της καλύτερης κατανομής του ανθρώπινου δυναμικού των ΕΛΤΑ, βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της διανομής.

Νέες υπηρεσίες

Ειδικότερα, το σχέδιο για το μέλλον των ΕΛΤΑ περιλαμβάνει υπηρεσίες και εργαλεία που κάνουν την επαφή τους με τον πελάτη πιο προσωποποιημένη:

·Τα ΕΛΤΑ έρχονται στην πόρτα των πελατών τους με την υπηρεσία του Ψηφιακού Ταχυδρόμου, που προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση σε υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, χωρίς παρουσία στα καταστήματα. Οι ταχυδρόμοι και διανομείς της γειτονιάς ενισχύονται με ψηφιακά εργαλεία, ώστε, σταδιακά ως το τέλος του έτους, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, να μπορούν να εισπράττουν αντικαταβολές, να διανέμουν συντάξεις και να εξοφλούν εκ μέρους των πελατών οποιοδήποτε λογαριασμό.

· Προστίθενται περισσότερα κεντρικά καταστήματα ΕΛΤΑ με διευρυμένο ωράριο τις απογευματινές ώρες.

· Εξασφαλίζουν νέες μειωμένες και ανταγωνιστικές τιμές στην αποστολή δεμάτων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην Ευρώπη (μείωση 15%) και σε άλλα μέρη του κόσμου. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Με αυτό τον τρόπο τα ΕΛΤΑ στηρίζουν έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με εξαγωγική δραστηριότητα.

· Ανανεώνουν τον στόλο με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.

· Βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών με την εφαρμογή ΕΛΤΑ Fast Post, ώστε να προγραμματίζουν το ραντεβού τους σε οποιαδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ και να μην περιμένουν στην ουρά.

· Ενισχύουν το Δίκτυο Έξυπνων Θυρίδων Post Pox, όπου απλά με ένα SMS ή ένα μήνυμα στο Viber, οι πελάτες των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνουν εύκολα και γρήγορα το δέμα τους από τη θυρίδα, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το κατάστημα.

· Αναπτύσσουν διαδικτυακή εφαρμογή Web Labing Εσωτερικού & Εξωτερικού, μέσω της οποίας κάθε εταιρικός χρήστης θα μπορεί να εκτυπώνει άμεσα, εύκολα και γρήγορα, ετικέτα ταχυδρομικού τέλους (voucher) για αντικείμενα μικρότερα των 2 kg που επιθυμεί να στείλει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παρόμοια διαδικασία έχει δρομολογηθεί για όλους τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης και της λιανικής.

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433