
Συναντήσεις με τις Διοικήσεις των Αστικών ΚΤΕΛ Πάτρας και Αιγίου, καθώς και του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, πραγματοποίησε σήμερα στην Πάτρα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά.
Μετά τις συναντήσεις, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε πως «η Πάτρα είναι μια πόλη με ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες μετακίνησης και κομβικούς προορισμούς όπως το νοσοκομείο, το πανεπιστήμιο και το παραλιακό μέτωπο κατά τους θερινούς μήνες. Η μετακίνηση με λεωφορείο αποτελεί ζωτικό κομμάτι για την καθημερινότητά της. Αυτός είναι και ο λόγος που επισκεπτόμαστε σήμερα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της πόλης, λίγες μέρες μετά το συνέδριο των αστικών ΚΤΕΛ στη Λαμία. Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η διαδικασία καταβολής αποζημίωσης, λόγω της αύξησης του ενεργειακού κόστους για όλα τα ΚΤΕΛ στη χώρα, ύψους 18,3 εκατ. ευρώ».
Παράλληλα, όπως είπε, «προχωράμε στην ολοκλήρωση των διαδικασιών που σχετίζονται με την εφαρμογή του νέου νόμου για τις οδικές επιβατικές μεταφορές, ο οποίος θα ξεκλειδώσει τη δυνατότητα χρηματοδότησης ηλεκτρικών λεωφορείων συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ σε όλη την επικράτεια, εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης».
Τον Σεπτέμβριο τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη
Ανανέωση του στόλου με λεωφορεία νέας τεχνολογίας
Από την πλευρά της, η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας, σημείωσε: «Υποστηρίζουμε την προοπτική προσαρμογής τους στις νέες τεχνολογίες με ανανέωση του στόλου με λεωφορεία νέας τεχνολογίας, φιλικά προς το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό και στοχεύουμε στην αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για τη χρηματοδότηση της προμήθειας νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων».
Στο πλαίσιο της επίσκεψης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας, ο κ. Σταϊκούρας και η υφυπουργός Μεταφορών ενημερώθηκαν από τη Διοίκηση για την πορεία ανανέωσης του στόλου λεωφορείων, με τα οποία η Πάτρα συνδέεται άμεσα και γρήγορα με όλη την Ελλάδα, καθώς και για την κατασκευή του νέου επιβατικού σταθμού εντός των πρώην Μύλων Αγίου Γεωργίου.
Σχετικά, η κα Αλεξοπούλου τόνισε: «Πρόκειται για μια επένδυση που γίνεται αποκλειστικά με δαπάνες του υπεραστικού ΚΤΕΛ και περιλαμβάνει νέες υποδομές εξυπηρέτησης και φιλοξενίας επιβατών, αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και υποδομές εμπορικού κέντρου με καταστήματα που θα τονώσουν την αγορά γύρω από το λιμάνι της Πάτρας».
Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, τόνισε: «Η λειτουργία ενός ανεπτυγμένου συστήματος αστικών συγκοινωνιών είναι δείγμα πολιτισμού. Η περαιτέρω ανάπτυξή του σε πόλεις με χαρακτηριστικά όπως αυτά της Πάτρας, που βρισκόμαστε σήμερα, είναι απαραίτητη. Η μεταρρύθμιση που ξεκίνησε να υλοποιείται στις οδικές επιβατικές μεταφορές με την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου τον περασμένο Σεπτέμβριο, μας δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε χρηματοδοτικά εργαλεία που θα ενισχύσουν σημαντικά αυτή την προσπάθεια».


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας