Συνολικά 423 εγχώριους προμηθευτές με τους οποίους έχει άμεσες επιχειρηματικές σχέσεις, θα αποζημιώσει η μονάδα μικρών αυτοκινήτων της Toyota Motor, Daihatsu.
Η εταιρεία προχώρησε σήμερα στη συγκεκριμένη ανακοίνωση, καθώς τα εργοστάσιά της στην Ιαπωνία παραμένουν σε αδράνεια και έχει σταματήσει η παραγωγή μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα, λόγω του σημαντικού σκανδάλου ασφάλειας που παρατηρήθηκε λίγες ημέρες νωρίτερα.
Toyota: «Γκάζια» για πωλήσεις 250.000 ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη ως το 2026
Οι αποζημιώσεις
Η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο αποζημίωσης των προμηθευτών με βάση τον όγκο των εργασιών του παρελθόντος και εργάζεται για να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της διακοπής στο εκτεταμένο δίκτυο προμηθευτών της.
Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να συνεργαστεί με τους κύριους προμηθευτές της για να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του σκανδάλου και μπορεί επίσης να βοηθήσει μικρότερους υπεργολάβους που δεν λαμβάνουν αποζημίωση για πρόσβαση σε κεφάλαια υποστήριξης από το υπουργείο βιομηχανίας, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.
Τι είχε προηγηθεί
Την προηγούμενη Τετάρτη, η Daihatsu ανακοίνωσε πως έχει εντοπίσει προβλήματα σε περίπου 64 μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων και 22 που πωλήθηκαν με την επωνυμία Toyota, ανέφερε το Reuters.
Μια ανεξάρτητη επιτροπή ερευνά την Daihatsu αφού είπε τον Απρίλιο ότι διεξήγαγε δοκιμές ασφαλείας πλευρικής σύγκρουσης για 88.000 μικρά αυτοκίνητα, τα περισσότερα από τα οποία πωλήθηκαν με το brand της Toyota.
Οι τελευταίες αποκαλύψεις υποδηλώνουν ότι το εύρος του σκανδάλου είναι τώρα πολύ μεγαλύτερο από ό,τι θεωρούνταν αρχικά, ενώ θα μπορούσε ενδεχομένως να αμαυρώσει τη φήμη των αυτοκινητοβιομηχανιών συνολικά για ποιότητα και ασφάλεια.
Η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι απαιτείται «θεμελιώδης μεταρρύθμιση» για να αναζωογονηθεί η Daihatsu ως εταιρεία εκτός από την αναθεώρηση των λειτουργιών πιστοποίησης.
«Αυτό θα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο που δεν μπορεί να ολοκληρωθεί εν μία νυκτί», ανέφερε. «Θα απαιτήσει όχι μόνο μια αναθεώρηση της διαχείρισης και των επιχειρηματικών λειτουργιών, αλλά και μια αναθεώρηση της οργάνωσης και της δομής».
Αυτό που ανακαλύφθηκε είναι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα, βρέθηκε να έκανε απάτες στις δοκιμές ασφαλείας σχεδόν όλων των μοντέλων που έχει αυτή τη στιγμή στην παραγωγή, καθώς και ορισμένων αυτοκινήτων που κατασκεύασε στο παρελθόν, ανέφερε προηγουμένως η εφημερίδα Asahi.
Η Daihatsu είπε τον Απρίλιο ότι ανακάλυψε τις λανθασμένες δοκιμές μετά από καταγγελία. Ανέφερε επίσης ότι είχε αναφέρει το ζήτημα στις ρυθμιστικές αρχές και σταμάτησε την αποστολή των επηρεαζόμενων μοντέλων.
Τον επόμενο μήνα, η Daihatsu είπε ότι διέκοψε τις πωλήσεις του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος Toyota Raize και του δικού της μοντέλου Rocky, αφού εντόπισε επίσης προβλήματα με τις δοκιμές για αυτά τα δύο μοντέλα.
Η Daihatsu παρήγαγε 1,1 εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους 10 μήνες του έτους, σχεδόν το 40% αυτών σε υπερπόντιες εγκαταστάσεις, σύμφωνα με στοιχεία της Toyota. Πούλησε περίπου 660.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και αντιπροσώπευε το 7% των πωλήσεων της Toyota.
Το μέλλον
Οι υπερπόντιες δραστηριότητες της Daihatsu επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στη Νοτιοανατολική Ασία. Ξεκίνησε εκ νέου την παραγωγή αυτοκινήτων της μάρκας Perodua σε δύο εργοστάσια κοινοπραξίας που λειτουργεί με τη μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία Perodua, αφού έλαβε άδεια από τους κανονισμούς, σύμφωνα με το Reuters.
Η εταιρεία, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι ξεκίνησε ξανά τις αποστολές την Παρασκευή από τη θυγατρική της στην Ινδονησία, PT Astra Daihatsu Motor.
Latest News
Τα 24ωρο των κεντρικών τραπεζών - Με μπαράζ μειώσεων στα επιτόκια κλείνει το 2024
Το 2025 αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και σηματοδοτεί στροφή στις νομισματικές πολιτικές των τραπεζών
Συνεργασία και λύσεις - Πού βρίσκεται τελικά η ευρωπαϊκή απάντηση για τη στεγαστική κρίση;
Ακριβά ενοίκια και στεγαστικά δάνεια έχουν επιδεινώσει την στεγαστική κρίση στην Ευρώπη - Τι ζητούν οι πολίτες
Έρχεται το τέλος του ΠΟΕ με τον Ντόναλντ Τραμπ;
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί υποδειγματικά. Με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο μάλλον θα καταρρεύσει. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;
Μάριο Μόντι: «Η Ευρώπη δεν μπορεί άλλο να παραμείνει ένα βρέφος»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Μάριο Μόντι μίλησε για την κρισιμότητα της επόμενης πενταετίας αλλά και για το δικαίωμα του βέτο
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC
Γιατί οι Millennials δεν αγοράζουν πλέον σπίτια;
Οι τιμές των σπιτιών δεν είναι το μόνο που εμποδίζει τους millennials να αγοράζουν ακίνητα - Τι άλλο τους ανησυχεί
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα